@נחמיה-הרעב
יחידות זה בגדול לצורך שליחת הודעת קמפיין או צינתוק דרך שיגור הודעות (יש גם צינתוק חינמי שהמאזין צריך לאשר צינתוק, ובזה אין צורך ברישום לצינתוק.)
זה בגדול
בכל מקרה שיהיה לך המון הצלחה בתחילת הדרך
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי קובי י.
-
RE: יחידות שיחה
-
RE: שליחת צינתוק עד להאזנה של ההודעה
@אבו
הוא כתב בפירוש צינתוקים חינמיים -
מודל לשמיעת כמות הדקות במערכת - או בכמה מערכות ייחד מתחילת החודש
תגובה: שמיעת כמות דקות במערכת
כהמשך לשאלת @MGM-IVR וכן לשאלת @בסייעתא-דשמיא-0 .מודל לשמיעת כמות הדקות במערכת - או בכמה מערכות ייחד מתחילת החודש
אודות לפיתוח של @ivrפון
ניתן לשמוע את כמות הדקות במערכת וכן ניתן להכניס קובץ ולשמוע את כמות הדקות של כמה קווים, כך שאם יש ברשותך כמה קווים וברצונך לדעת כמה הכל בייחד - זה בשבילך.
ההגדרות הם כדלהלן:type=api api_add_0=password=סיסמה המערכת שעליה הותקן המודול api_link=https://ivrphone.online/dk.php
וכעת מעלים קובץ ini שבו יש את מספרי המערכת שברצונכם לקבל עליהם מידע על כמות הדקות:
יוצרים קובץ ini בשם -did.ini
שמכיל בתוכו מספר מערכת לבדיקה = הסיסמה של המערכת
בהצלחהברירת מחדל המערכת משמיעה מתחילת חודש לועזי!
בכדי לתת אפשרות לבחור בטלפון טווח תאריכים לבדיקה ניתן להגדיר.
api_add_1=ok=ok
עכשיו המערכת תשאל את המאזין טווח תאריכים לבדיקה.
ניתן להגדיר למערכת מראש טווח תאריכים
ע"י הוספת ההגדרה הבאהapi_add_2=from=20240501
בהגדרה הנ"ל המערכת בודקת מתאריך - 01/05/2024
(שימו לב לפורמט התאריך קודם שנה ולאחר מכן חודש ולאחר מכן יום)
הגדרה לבדיקה עד לתאריך מסויים מוגדר מראש,api_add_3=to=20240715
בהגדרה הנ"ל המערכת תבדוק עד לתאריך 15/07/2024
(שימו לב לפורמט התאריך קודם שנה ולאחר מכן חודש ולאחר מכן יום)
חובה לשמור על רצף המספר הסידורי!!!
המון הצלחה. -
RE: שיחות נכנסות שיחות פעילות כעת במערכת
@053419
אדוני אני עשיתי לך
ואני אומר לך שזה ככה אפילו שזה לא נראה ככה
תעשה בהגדרות שורה חדשה ותכתוב 0533111111 ואז תעשה = ואז תכתוב ישראל ישראלי זה גם יראה לך כאילו כתבת קודם את השם
אבל אפילו שזה נראה המערכת חייבת בצורה של קודם מספר ואז שם
תנסה ותעדכן -
פילטר הפניה לשלוחות לפי בדיקה האם יש מאזין בחדר וועידה
פילטר הפניה לשלוחות לפי בדיקה האם יש מאזין בחדר וועידה
חדש פילטר הפניה לשלוחות לפי בדיקה האם יש מאזין בחדר וועידה,
כך אם יש מאזין הממתין להפעלת חדר הוועידה ע"י כניסת מנהל לשלוחה, אוטומטי יועבר המנהל להפעלת חדר הוועידה.
שימו לב שלצורכי אבטחה יש להזין את מספרי הטלפון של המנהלים כך שרק הם יועברו להפעלת הוועידה.
שימו לב המודול נבנה בעיקרון לצורך שרות לקוחות חינמי מבוסס וועידה כפי שכתוב בהדרכה הזו - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!הגדרות המודול
api_link=https://ivrphone.online/goto/index.php check_api=yes api_goto=שלוחה למעבר במקרה שיש מאזין בחדר וועידה וזה מספר של מנהל api_add_0=what=שלוחת החדר וועידה api_add_1=pass=סיסמת המערכת api_add_2=amount=כמות מנהלים api_add_3=phone_0=מספר טלפון של מנהל א api_add_4=phone_1=מספר טלפון של מנהל ב api_add_5=phone_2=מספר טלפון של מנהל ג api_add_6=phone_3=מספר טלפון של מנהל ד api_add_7=phone_4=מספר טלפון של מנהל ה api_add_8=phone_5=מספר טלפון של מנהל ו api_add_9=phone_6=מספר טלפון של מנהל ז לאן יועבר בסיום שגוי - api_error_goto=/2 ברירת מחדל בודק פעם אחת בשיחה, להגדרה שיבדוק בכל כניסה לשלוחה check_api_every_entry=yes
שימו לב כי המספר הסידורי חייב להיות רציף! (שימו לב - החל מ0 עד 9 - כמובן לא חייב להגיע עד 9 אלא לפי כמות המנהלים)
בהצלחה והמשך יום טוב.
קרדיט עצום ל @ivrפון -
RE: צינתוקים
@צבי-ד-צ
אין על הסבלנות שלך לכל אחד בכל מקום ובכל שעה. - תמיד אתה נמצא
מאוד מאוד מאוד מעריכים!.
תודה רבה בשם כולם! -
RE: שליחת צינתוק עד להאזנה של ההודעה
@אבו
אכן כולנו בני אדם
לפחות רצית לעזור, זה כבר שווה המון -
RE: עריכת קו עדכונים לכולל מי שיכול 2 דקות...
@חד-בדרא
עשיתי
תבדוק שזה בסדר.
בשמחה.
אבל ממליץ לך לפעמים הבאות בשביל ללמוד כמו כולנו פשוט לנסות - לחפש ולמצוא וככה להצליח לבד בעזרת השם.
זכור! כולם ללא יוצא מן הכלל בהתחלה היו כמוך!!!
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי קובי י.
-
RE: סטנדאפיסטים בקוי תוכן
@שמעון-המתעניין
הפורום מיועד לעזרה בהגדרות הקו, לא למידע על קווים -
RE: האם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?
אם יהיה למישהו עוד רעיון
אני מאוד ישמח לשמוע.
תודה רבה -
RE: האם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?
@צבי-ד-צ כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:
רק שבפיתרון שלך בעצם הבן אדם יענה ויצטרך להמתין עד ש @קובי-י יענה...
בדיוק הרגע חשבתי על זה ורציתי לשאול.
אכן? -
RE: האם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?
@oror053
תודה רבה.
אני כלומר פותח קמפיין, ולא מכניס לשם שום מספר. והשירות לקוחות יעשו לי את זה? -
RE: האם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?
@oror053 כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:
יש אפשרות לשלוח קמפיין פתוח
אני לא מוצא אפשרות כזאת
אשמח אם תשלח קישור או שתסביר איך עושים - (עשיתי חיפוש קמפיין פתוח ולא הביא תוצאות.)
תודה רבה -
RE: האם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?
@oror053 כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:
@קובי-י יש אפשרות לשלוח קמפיין פתוח. כלומר שמי שעונה לצלצול נכנס ישר למערכת כאילו הוא חייג (תאורטית הוא גם יכול להקיש על המקשים ולהיכנס לשלוחות).
אם תשלח קמפיין כזה למישהו ממספר שמפנה ישירות למודול תור, אז ברגע שהוא עונה לשיחה הוא נכנס לתור וזה עובר אליך בתור הנציג בתורנשמע רעיון אני ינסה את זה
תודה רבה -
RE: האם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?
@צבי-ד-צ כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:
אני לא רואה כאן תשובה.
אני שואל כשאני מתקשר למישהו במודל תור אז לכאורא הוא נהפך לנציג.
איך אני עושה שבכל אופן אני יהיה הנציג. וככה יש לי את כל האופציות שהראית בשרשור.
אשמח מאוד להסבר.@oror053 כתב בהאם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?:
@קובי-י אפשר לעשות קמפיין פתוח שמפנה ישירות לשלוחת תור.. ואז מצד אחד אתה הוא זה שמחייג אליו, ומצד שני זה כאילו הוא חייג לשלוחת תור שמנתבת אליך.
אני ישמח מאוד אם תוכל קצת יותר להסביר לי.
תודה רבה מראש לכולם. -
האם אפשרי להשתמש במודל תור להוצאת שיחות מהמערכת?
שלום וברכה
אני רוצה להשתמש במודל תור בכדי להוציא שיחות מהמערכת, אני לא רוצה להשתמש בראוטינג כי אני מעדיף את הפונקציות של תור, יש אפשרות? כלומר איך אני מגדיר שאפי' שאני מחייג יהיה לי את האופציות כמנהל, (כמו לדוגמא השארת המאזין להמתנה - ושמיעת מנגינות, או העברת המתקשר לשלוחה אחרת.
אשמח לדעת
תודה רבה