@נחמיה-הרעב
יחידות זה בגדול לצורך שליחת הודעת קמפיין או צינתוק דרך שיגור הודעות (יש גם צינתוק חינמי שהמאזין צריך לאשר צינתוק, ובזה אין צורך ברישום לצינתוק.)
זה בגדול
בכל מקרה שיהיה לך המון הצלחה בתחילת הדרך
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי קובי י.
-
RE: יחידות שיחה
-
RE: שליחת צינתוק עד להאזנה של ההודעה
@אבו
הוא כתב בפירוש צינתוקים חינמיים -
פילטר הפניה לשלוחות לפי בדיקה האם יש מאזין בחדר וועידה
פילטר הפניה לשלוחות לפי בדיקה האם יש מאזין בחדר וועידה
חדש פילטר הפניה לשלוחות לפי בדיקה האם יש מאזין בחדר וועידה,
כך אם יש מאזין הממתין להפעלת חדר הוועידה ע"י כניסת מנהל לשלוחה, אוטומטי יועבר המנהל להפעלת חדר הוועידה.
שימו לב שלצורכי אבטחה יש להזין את מספרי הטלפון של המנהלים כך שרק הם יועברו להפעלת הוועידה.
שימו לב המודול נבנה בעיקרון לצורך שרות לקוחות חינמי מבוסס וועידה כפי שכתוב בהדרכה הזו - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!הגדרות המודול
api_link=https://ivrphone.online/goto/index.php check_api=yes api_goto=שלוחה למעבר במקרה שיש מאזין בחדר וועידה וזה מספר של מנהל api_add_0=what=שלוחת החדר וועידה api_add_1=pass=סיסמת המערכת api_add_2=amount=כמות מנהלים api_add_3=phone_0=מספר טלפון של מנהל א api_add_4=phone_1=מספר טלפון של מנהל ב api_add_5=phone_2=מספר טלפון של מנהל ג api_add_6=phone_3=מספר טלפון של מנהל ד api_add_7=phone_4=מספר טלפון של מנהל ה api_add_8=phone_5=מספר טלפון של מנהל ו api_add_9=phone_6=מספר טלפון של מנהל ז לאן יועבר בסיום שגוי - api_error_goto=/2 ברירת מחדל בודק פעם אחת בשיחה, להגדרה שיבדוק בכל כניסה לשלוחה check_api_every_entry=yes
שימו לב כי המספר הסידורי חייב להיות רציף! (שימו לב - החל מ0 עד 9 - כמובן לא חייב להגיע עד 9 אלא לפי כמות המנהלים)
בהצלחה והמשך יום טוב.
קרדיט עצום ל @ivrפון -
RE: שיחות נכנסות שיחות פעילות כעת במערכת
@053419
אדוני אני עשיתי לך
ואני אומר לך שזה ככה אפילו שזה לא נראה ככה
תעשה בהגדרות שורה חדשה ותכתוב 0533111111 ואז תעשה = ואז תכתוב ישראל ישראלי זה גם יראה לך כאילו כתבת קודם את השם
אבל אפילו שזה נראה המערכת חייבת בצורה של קודם מספר ואז שם
תנסה ותעדכן -
מודל לשמיעת כמות הדקות במערכת - או בכמה מערכות ייחד מתחילת החודש
תגובה: שמיעת כמות דקות במערכת
כהמשך לשאלת @MGM-IVR וכן לשאלת @בסייעתא-דשמיא-0 .מודל לשמיעת כמות הדקות במערכת - או בכמה מערכות ייחד מתחילת החודש
אודות לפיתוח של @ivrפון
ניתן לשמוע את כמות הדקות במערכת וכן ניתן להכניס קובץ ולשמוע את כמות הדקות של כמה קווים, כך שאם יש ברשותך כמה קווים וברצונך לדעת כמה הכל בייחד - זה בשבילך.
ההגדרות הם כדלהלן:type=api api_add_0=password=סיסמה המערכת שעליה הותקן המודול api_link=https://ivrphone.online/dk.php
וכעת מעלים קובץ ini שבו יש את מספרי המערכת שברצונכם לקבל עליהם מידע על כמות הדקות:
יוצרים קובץ ini בשם -did.ini
שמכיל בתוכו מספר מערכת לבדיקה = הסיסמה של המערכת
בהצלחהברירת מחדל המערכת משמיעה מתחילת חודש לועזי!
בכדי לתת אפשרות לבחור בטלפון טווח תאריכים לבדיקה ניתן להגדיר.
api_add_1=ok=ok
עכשיו המערכת תשאל את המאזין טווח תאריכים לבדיקה.
ניתן להגדיר למערכת מראש טווח תאריכים
ע"י הוספת ההגדרה הבאהapi_add_2=from=20240501
בהגדרה הנ"ל המערכת בודקת מתאריך - 01/05/2024
(שימו לב לפורמט התאריך קודם שנה ולאחר מכן חודש ולאחר מכן יום)
הגדרה לבדיקה עד לתאריך מסויים מוגדר מראש,api_add_3=to=20240715
בהגדרה הנ"ל המערכת תבדוק עד לתאריך 15/07/2024
(שימו לב לפורמט התאריך קודם שנה ולאחר מכן חודש ולאחר מכן יום)
חובה לשמור על רצף המספר הסידורי!!!
המון הצלחה. -
RE: צינתוקים
@צבי-ד-צ
אין על הסבלנות שלך לכל אחד בכל מקום ובכל שעה. - תמיד אתה נמצא
מאוד מאוד מאוד מעריכים!.
תודה רבה בשם כולם! -
RE: שליחת צינתוק עד להאזנה של ההודעה
@אבו
אכן כולנו בני אדם
לפחות רצית לעזור, זה כבר שווה המון -
RE: עריכת קו עדכונים לכולל מי שיכול 2 דקות...
@חד-בדרא
עשיתי
תבדוק שזה בסדר.
בשמחה.
אבל ממליץ לך לפעמים הבאות בשביל ללמוד כמו כולנו פשוט לנסות - לחפש ולמצוא וככה להצליח לבד בעזרת השם.
זכור! כולם ללא יוצא מן הכלל בהתחלה היו כמוך!!!
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי קובי י.
-
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
@ערוץ-הסקרים
כן תודה רבה
אכן ניתוק ללא מענה לא מופיע. (רק נענה ונגמר הזמן ללא מענה מופיע)
יש אפשרות שהוא גם יחשב את ניתוק ללא מענה?
תודה רבה רבה -
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
@ערוץ-הסקרים
שוב תודה רבה ענקית!!!
אני לא גומר ליהנות מהממשק מיוחד במינו קל להבנה וכו' וכו' וכו'.
השאלה היא איך יכול להיות שורה כזאת?
אם יש 52 שיחות שנענו ו14 לא נענו אז מה זה ה149 כניסות?
תודה רבה רבה
-
RE: העברה ע"פ נוכחות בשלוחה מסויימת/חדר ועידה
@אA
זה מה שכתבתי לו@קובי-י כתב בהעברה ע"פ נוכחות בשלוחה מסויימת/חדר ועידה:
אולי אתה יכול להשתמש בזה. כאן ואז אם יש מישהו בשלוחת חדר ועידה זה יפנה לאיפה שתגדיר
-
RE: שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"
@אA
למה אני גם משתמש בזה להוצאת שיחות וגם לקבל צינתוק כשיש הודעה אם לא היה מענה (ויש עוד שימושים בקו -אחד השלוחות זה שירות לקוחות) -
RE: העברה ע"פ נוכחות בשלוחה מסויימת/חדר ועידה
@נר-יצחק
לא הבנתי אתה יכול לעשות הגבלת כניסה לשלוחה לא יותר מאחד ואם יש מישהו זה יעביר אותו למקום אחר.
או שאתה רוצה באופן כללי ולא דווקא כשהוא נכנס? אולי אתה יכול להשתמש בזה. כאן ואז אם יש מישהו בשלוחת חדר ועידה זה יפנה לאיפה שתגדיר -
RE: שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"
@אA
לא אבל כשאין מישהו ממתין אתה הרי לא רוצה לעבור לשלוחה של חדר ועידה. וזה בודק האם יש מישהו בחדר ועידה, ואם אין מישהו בחדר ועידה אתה נשאר בתפריט הראשי! -
RE: שיחה נכנסת לקו בלי זיהוי????
איך יכול להיות שבן אדם התקשר אליי בלי זיהוי והזיהוי בשיחה זה המספר של הקו בעצמו???
תודה רבה -
שיחה נכנסת לקו בלי זיהוי????
שלום וברכה
מישהו עכשיו התקשר אליי לקו התקשר בשלוחה של תור ואצלי בצג הופיע שיחה נכנסת המספר של הקו עצמו (ולא כמו שמוגדר המספר של המתקשר!) בדקתי בדוח שיחות מופיע שהוא התקשר ולא מופיע מספר שלו! איך זה יכול להיות????
-
RE: שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"
@אA
לא,
אני מתכווין שאתה מקבל צינתוק מהקו ובמקום להתקשר לקו ואז ללחוץ על המקש שעונה לשיחה. המערכת בודקת לבד האם יש מישהו שממתין וברגע שאתה כמנהל מתקשר זה מפנה אותך מיד לשיחה בלי שום צורך בהקשה.
בנוסף זה טוב כי מלא פעמים זה קו עם כמה שימושים ואתה מקבל צינתוק חוזר לקו ותה לא יודע אם זה מישהו שמחכה על הקו או סתם מישהו שהשאיר הודעה עם צינתוק. אז אם אתה מתקשר וזה מיד מפנה אותך לשיחה אתה יודע שהצינתוק היה... ואם אתה שומע את התפריט רגיל. אתה מבין שזה סתם היה צינתוק.