• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. MGM IVR
    M
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 16
    • נושאים 57
    • פוסטים 1048
    • הגבוה ביותר 406
    • שנוי במחלוקת 3
    • קבוצות 1

    MGM IVR

    @MGM IVR

    מומחה

    675
    מוניטין
    478
    צפיות בפרופיל
    1048
    פוסטים
    16
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    גיל 22

    MGM IVR הפסק לעקוב עקוב
    מומחה

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי MGM IVR

    • בקשה אישית מכל מי שנעזר פה בפורום

      מעשה שלא היה, כך היה:

      אז אתה משתמש חדש/ותיק שמעוניין להעזר פה בפורום על ידי החברים הנפלאים,
      וברור כמובן שחיפשת בחיפוש ולא מצאת מה שרצית, ואפילו חיפשת בחיפוש גוגל בפורום ו... עדיין לא מצאת את מה שחיפשת, ועכשיו אתה ניגש לכתוב את השאלה שקשה לך.

      למשל איך מפעילים ב api את הצינתוקים.

      למה? כי יש לך שלוחת api שחבר שלך (שקצת יודע לבנות ופעם רצה להיות מתכנת) בנה שדרך שם עושים רישום וכו משהו מ-ד-ה-י-ם בשביל ההסעות של הישיבה וכו׳

      אממה, אתה רוצה להרחיב את זה שלפני הרישום אפעס, ייכנסו גם כן אל הצינתוק כדי שידעו מתי יש הסעות.
      ואתה רוצה שזה יהיה באותה שלוחה , כי ככה הצד הטכני שבך אומר שזה צריך להיות.(והגיוני מאוד שהוא צודק.)

      אבל מה לעשות שחבר שלך התחתן בדיוק בסייעתא דשמיא, ואתה לא רוצה להפריע לו, במיוחד שהוא רוצה עכשיו ללמוד בכולל ב״ה ולא בדיוק לתכנת.
      אז קמת ופשוט נרשמת לפורום הנפלא הזה, עברת על התקנון, חיפשת בפורום, ואף אחד לא שואל את זה, עכשיו בא נעקוב קצת אחריך ונראה מה עשית...

      בהתחלה עברת שוב על התקנון .
      אחרי זה חיפשת שוב בפורום כי זה ככה כתוב בתקנון, וגם כדי שלא יצא פדיחות ומישהו בדיוק אתמול כתב את זה, וכולם יחשבו שלא קראת את התקנון.
      עכשיו הגעת אל השאלה.
      אתה ניגש ל פורום מפתחים api כי זה מה שאתה הרי, לא? - צריך עזרה בapi.
      ושם פותח נושא שבכותרת כתוב משהו כמו (אני לא זוכר בדיוק..)
      ״עזרה| כיצד מעבירים אחרי הרישום לשליחת צינתוק״
      או משהו כמו
      ״בקשת מידע| כיצד מצנתקים אחרי שלוחת רישום״

      ובתוכן הנושא אתה כותב משהו כמו
      ״בניתי שלוחת api״ (אתה, הוא, מה זה משנה)
      ״ושם עשיתי רישום להסעות של הישיבה, ואני רוצה שאחרי שנרשמים אני יוכל לצנתק לכולם כשמגיע ההסעה״
      ״אשמח לעזרה מהר, זה רלוונטי ממש לעוד כמה ימים לשבת חנוכה״

      או משהו כזה.

      ואז מיד אחרי כמה שעות/דקות אנשים נפלאים מהפורום פה התחילו לעזור לך.
      אחד מהם למשל רשם,
      ״באיזה צורה אתה רושם אותם להסעות?״
      אחר פירט יותר,-
      ״אתה רושם אותם אצלך? או בימות? ואם אצלך במסד? באיזה סוג מסד?
      ואתה ענית כמו גדול,
      ״הרישום נעשה אצלי, (כי למה שירשם בימות אם זה בapi? כלומר החבר שבנה הוא הרי מתכנת, לא?)
      מה זה מסד? כדי שאני יוכל לענות לך באיזה מסד?״

      ואז ענו לך משהו כזה.
      ״אז איפה הבעיה? תריץ לולאה (כן כן , ממש ככה הם כתבו) על כל המספרים , תוסיף לרשימת תפוצה עם הפקודה ״ UpdateTemplateEntry ״ותפעיל צינתוק עם הפקודה RunCampaign וזהו.״

      וישר אחרי זה מישהו אחר תיקן את ההוא ואמר לו שאתה יכול להעלות את כולם בבת אחת עם הפקודה ״ UploadPhoneList״ אבל עדיין יצטרכו את הפקודה ״RunCampaign״.

      ואתה לא כל כך אחזת מה זה, אז שאלת שאלת תם.
      ״איפה אני שם את כל הפקודות האלו?״

      ולא הבנת למה פתאום ענו לך כל מיני תשובות מוזרות כמו
      ״אתה בונה פונקציה שמעלה את הקובץ אל ימות המשיח״
      אז אתה שאלת,-
      ״מה זה פונקציה?״

      ואז הוא שאל אותך
      ״באיזה שפה אתה כותב?״
      ואתה חשבת שהם ממש השתגעו, אבל בכל זאת ענית
      ״עברית נראה לי..״
      והוא ענה לך
      ״חשבתי שאתה כתבת את הקוד שרושם להסעות.., לא משנה בכל אופן, איך הרישום להסעות מתבצע?״
      ואז אתה ענית
      ״זה חבר שלי עשה ואני לא זוכר בדיוק איך, אבל עם api, וכתבתי שאני עשיתי כי עשינו ביחד״ (ולא שיקרת, אתה אמרת לו מה לעשות והוא רק ביצע)

      אז ענו לך
      ״אבל באיזה צורה הוא עשה את הרישום??״
      ואתה מרגיש כאילו הכל חוזר על עצמו ומקבל סחרחורת.
      ואז אתה מחליט שאין ברירה ופשוט מתקשר לחבר ואומר ש״לא נעים לי וכו׳ וכו׳ אבל אני חייב צינתוקים ואני לא יודע איך בנית לנו את המערכת ואם תוכל לעזור כי זה 5 דקות בשבילך וזה למען טובת הישיבה והציבור.״
      והוא כמובן שהסכים כי הישיבה עדיין חשובה לו (בכל זאת זאת הפעם הראשונה בסדרה שאתה מתקשר אליו..)
      ואז כשהוא שומע ממך את מעלליך עד ששאלו אותך מה זה פונקציה, שם הוא מתגלגל מצחוק, ומחליט לספר לך סיפור אישי.
      ״אתה זוכר כשבניתי את המערכת הזאת, באתי אליך לספר לך את זה (אז , כמו היום, אסור טלפונים בישיבה)
      ואמרתי לך שבשביל להריץ את זה טוב חייבים שרת שעולה כסף, או שרת חינמי שקורס מלא, ועדיף בכלל לא להשתמש בו. או שנעשה את זה על ימות המשיח שזה פחות מגניב ופחות ניתן לשינוי ולחיבור עם נדרים פלוס לרישום.. אבל עדיין זה חינמי.
      ואתה אמרת לי שבינתיים נעשה על ימות המשיח, כי בדיוק המשגיח לא התלהב מהרעיון של נדרים פלוס, וגם כי אין לך בדיוק כסף לשרתים עכשיו״

      ״נו, אני זוכר את השיחה, ואז?״

      ״אז זה הכל, כל הרישום הוא פשוט הוספה לרשימת תפוצה.., ובשניה תוכל להפעיל צינתוק , והכל בסדר, יותר מזה, זה בכלל רישום לצינתוקים חינמיים ואפילו זה לא יעלה לישיבה כסף וזה הכל.״

      ״אז מה עכשיו תכלס לעשות?״ שאלת אותו.
      ״פשוט תפתח שאלה בפורום בקטגוריה של עזרה הדדית ותשאל שם מה לעשות בדיוק״

      ואז הלכת ופתחת נושא בעזרה הדדית למתקדמים.., עד שהבנת שגם זה לא המקום, ופתחת בעזרה הדדית למתחילים, ושם ענו לך, מהר ומדוייק,

      למה אני כותב את כל זה?
      א סתם כדי לפרוק תסכול על הסיפור הזה שלא היה.
      ב כי באמת, תכבד את האלה שעוזרים לך, ואל תשאל אם אתה לא מבין את השאלה, לא סתם אמרו רבותינו, שאלת חכם - חצי תשובה.
      ג כי אם למשל כתבו לך שתעשה פונקציה,או שתריץ לולאה, אז תחפש בגוגל מה זה, לפני שאתה שואל, כי אז היית קולט שאתה לא במקום, מתנצל וממשיך ישר לטלפון אל החבר..
      ד שאלות למשתמשים מתקדמים הם כאלה למשתמשים מתקדמים , ולא למישהו שלא מבין במערכות, אבל כן בנה כבר קו הקלטות ששולח אוטומטי למייל!!
      ה בכללי, יש לייק אם מישהו עוזר לך, זה מתסכל אם עזרו ולא קיבלו לייק, מצד שני, אני לעולם לא יבקש לייק, כי לייק זה לא משהו להתגאות בו, אלא הכרת תודה, ולמה שארצה שיכירו לי תודה אם לא מגיע לי?
      ו בהמשך ל-ה , אם אין לך מספיק מוניטין בשביל לייק, אל תרשום תודה, משתמשים שעזרו לך, הם בדרך כלל כאלה וותיקים, שמעדיפים שלא תגיד תודה, מאשר שתכתוב פוסט משהו כמו,
      ״תודה רבה רבה, אין לי עדיין את היכולת לשים לייק״ ואז להוסיף קריצה, כלומר תעזור לי - לעזור לך.
      ז תלמד לשאול שאלות, אני בדרך כלל לפני שאני מפרסם משהו (אפילו את זה) אני משתדל לעבור על הכל מהתחלה ועד הסוף, לראות אם מה שכתבתי ברור גם למי שלא מונח בנושא אבל מכיר את התחום,

      למשל בקטגוריה של שאלות ועזרה הדדית למשתמשים מתקדמים, יתקבל בברכה שאלה כמו :
      ״אני מנסה להוסיף כמה מנהלים לחדר וועידה אבל הסתבכתי,כי זה מיקום לא נגיש מהטלפון אלא רק מהמחשב וניגשים אליו עם did_go_to ואני לא יכול להוסיף דרך הטלפון , ואני צריך כן להוסיף דרך הטלפון.
      (אגב התשובה היא - במקום did_go_to להשתמש ברשימת תפוצה.)
      אבל לא ניתן לשאול כזאת שאלה בשום קטגוריה אחרת.
      כי זה תוכן שמובן למי שמתקדם במערכות, אבל לא למתחיל שלא ידע אפילו מה זה did_go_to או למה ואיך שלוחה לא נגישה מהטלפון.

      או בקיצור (כי יצא קצת ארוךך) פשוט מאוד תקרא את השאלה , אם אתה הבנת בלי שום ידע מוקדם, ( כמו שזה רץ על שרת, שהקוד כתוב בapi) אז כולם יבינו גם כן ויוכלו לעזור לך.
      ח תיהיה זמין לפחות ב 3 שעות מהרגע שהעלת את השאלה, זה לא הוגן להעלות שאלה, ולברוח.
      כי כשמנסים לעזור לך לא מצליחים , וכשאתה נוחת פתאום, אין חשק לעזור לך.

      מקווה שקראתם עד לפה, ושהבנתם את דבריי,
      מקווה שהפורום יהיה מקום שעוד יותר כיף יהיה להיות בו, ולעזור לכולם.

      פורסם בעל הפורום
      M
      MGM IVR
    • RE: אחסון קבצים במערכת - מידע והגבלות

      אני רק רוצה להרגיע את הציבור... זה מהלך שקרה בליל ה-02.02.2023, לפני למעלה משנה !
      עכשיו רק מודיעים את זה באופן רשמי, ואם עד עכשיו לא שמתם לב שנמחק משהו או שקרה משהו, אין סיבה שעכשיו זה יציק לכם.

      פורסם בחדש במערכת
      M
      MGM IVR
    • RE: למה להיות ריסיילר?

      @עידו כתב בלמה להיות ריסיילר?:

      אנסה לפרט עד כמה שאני יכול, ערכתי קצת את סדר דבריך, כדי שאענה בתמצות,

      אני חושב שReseller הוא אמנם משווק של ימות המשיח, אבל הוא יותר מזה,
      הוא בעצם יכול לקחת את הפלטפורמה של ימות המשיח, ולעשות מזה משהו הרבה יותר גדול!
      למשל, לעשות מודלים שיעבדו רק בריסיילר שלו,
      לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלו, יעיל יותר, מהיר יותר, מימות המשיח על 99 אחוז מהדברים,
      לקבל כסף על ככל המערכות שלו, על דקות שיחה,
      לא בשביל לקבל 50 קווים,

      ציפיתי ליחידות מוזלות,
      למה שלקוח יקנה ממני יחידות אם אני מוכר יותר יקר או במקרה הטוב - במחיר של ימות המשיח (הרי אני קונה במחיר שלו, ואני צריך להרוויח מעבר למס הכנסה, מע"מ והוצאות של סליקת האשראי)?

      דבר ראשון, אתה לקוח גדול שיש תחתך הרבה לקוחות, מה עם למשל לקנות מימות 100k יחידות, ולמכור ללקוח לפי החבילות הרגילות? ואז להישאר עם סכומים נאים ממש באמצע, (למשל אם קנית ב8 אגורות ליחידה, ואתה מוכר הלאה ב15 אגורות (שזה גם זול..) הרווחת פה 7 אגורות ליחידה, תכפיל ב100k, ועשית לאורך זמן אחלה כסף, בלי מאמץ, ועם שירות טוב יותר ללקוח, כי היחידות אצלך זולות יותר..

      קוים מוזלים, - אני אישית ניידתי מאות קווים מבחוץ, אל הריסיילר שלי, אם אתה גדול, ויש לך לקוחות, תעשה משו כזה גם,
      יצא לי בערך 1 למספר, פתוח לקומה הכשרה..
      אם אני מוכר ב14 שקל (10 פחות מימות) עדיין הרווחתי 13 שקל למספר,

      אולי איזו הדרכה קטנה כדי להכיר יותר טוב את המערכת ואיך בונים אותה,

      יש את הפורום... תעבור עליו, תלמד אותו, תבנה מערוכת מורכבות, ותגדל, כמו בכל תחום, אין קיצורי דרך.

      אולי הסבר על מודל הפרסומפון,

      זכור לי ששלחו איזה מייל על זה, לא זוכר כבר את הפרטים, בגדול כשמו כן הוא.. מפרסמים אצלך בקו, ואתה תקבל כסף.

      או כמה עולה לי (ומה זה בכלל) קו זהב וכו' (עד כמה שהצלחתי להבין, במכירות ובשירות לקוחות לא חזקים בתחום הריסיילרים, יש רק אחד שמטפל בזה, וכנראה הוא עמוס כי די קשה להשיג אותו, וגם כשהוא איתך הוא נשמע על קוצים, גם במייל לוקח זמן לקבל תשובות).

      עלויות כרגיל עד כמה שידוע לי, כמו כל לקוח, אלא אם תנייד מבחוץ, ואז זה שלך.

      למה שלקוח יקנה ממני קו אם מימות המשיח הוא מקבל קו ראשון (לפחות) חינם ואת כל השאר הוא מקבל במחיר יותר זול ממה שאני יכול לתת לו (שוב, מהסיבה הנ"ל)? שלא לדבר על זה שבמקרה הצורך הוא מקבל שירות ישירות מהחברה עצמה, שזה תמיד יותר טוב.

      לגבי קווים, עניתי לעייל, לגבי שירות, להפך בדיוק, אצלך הוא יכול לקבל את השירות הטוב ביותר!
      אתה יכול להקצות נציג לכל 10 איש גם.. אם יש לזה הצדקה כלכלית מבחינתך או אם הלקוחות משלמים על זה.

      במקום כל הבלאגן הזה, אני אכוון לקוחות לפתוח קו ישירות בימות המשיח, לקנות עוד אם צריך, כנ"ל יחידות ואני אבנה לו את המערכת, ואז כשיצטרך לפתור בעיות שיפנה אליהם... למה אני צריך גם להתעסק עם בעיות כשאני כמעט ולא מרוויח כלום?

      אתה מרוויח המון, אתה מנהל את כל הלקוחות ממך, אתה מפתח דברים עבור הלקוחות שלך, אתה בונה מודלים שיעבדו רק להם,
      אתה מתפרסם כאיש מקצוע שנותן שירות טוב, ממתג את עצמך כחברה רגילה ונותן ללקוח שירות מא ועד ת, ולא אומר להם, לכו תפתחו בימות קו ב23.4 שקל, ותחזרו אליי, תשלמי לי ואני אבנה את הקו, לכו תקנו יחידות משם, לכו תפנו לשירות שלהם,
      אתה מנהל את הלקוחות, ועל זה מתמחר את השירות שלך.

      מערכת ניהול יותר טובה (CRM), זכור לי שימות המשיח פרסמו משהו בעניין, לא יודע להרחיב למי מביאים ומה.

      מנהל תיק לקוח שיהיה זמין וידע לענות תשובות על שאלות כמו - איך הופכים בחזרה קו מרכזיה (לשיחות בלבד) לקו IVR,

      אתה מסדר לבד בcrm,
      יכול להיות שבגלל שאין לך גישה לcrm, אתה מאבד קצת את היכולת לטפל בעצמך בלקוחות שלך, לא יודע, אבל גם בלי crm, יש מלא מלא דרכים לפעול ולטפל, crm עוזר, לא עושה דברים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • חדש | קו לשעון מעורר בכל שעה שתרצו

      בעז"הי יצרתי קו שבו ניתן להירשם לשעה מסוימת ולקבל צינתוק בשעה שביקשתם
      כשחוזרים למספר שממנו קיבלו את הצינתוק מושמע הודעה עם הזמן שבו ביקשת לקבל את הצינתוק

      איך משתמשים?

      מתקשרים ל 0795686199 (כרגע חסום, מספר זמני) או ל 0795076178-פתוח כרגע
      ובשלוחה 1 מקישים ב 4 ספרות ולאחר מכן # את שעת הצינתוק הרצויה
      (למשל לשעה 14:00 מקישים 1400#)
      מאשרים 1 לקבלת הצינתוק
      וזהו

      (שימו לב, עקב כשלים טכניים, לוקח זמן להתעדכן שאתם מקבלים צינתוק [בערך 3 דקות עיכוב] כך שאם בשעה 08:00 תירשמו לצינתוק בשעה 08:03 לא בטוח שתקבלו את הצינתוק)

      בשעה 14:00 כל יום יצנטק אליכם מספר זה 0799405940 (כרגע חסום, מספר זמני)

      אם תחזרו למספר הזה 0799405940 יושמע לכם הודעה
      "שלום לך , קיבלת התרעה זו כי נרשמת לשעון מעורר בשעה 14:00"

      לביטול קבלת הצינתוק התקשרו שוב למערכת ובחרו 1 ואז את השעה שקיבלתם צינתוק ואז לחצו 2 להסרה מהרשימה.

      מקווים לשדרג את הקו עוד ועוד.

      מי שרוצה להשתמש במערכת ולא יכול כי זה חסום לו
      יכול לקחת כל מערכת של ימות המשיח בשרתים הרגילים (לא פריווט)
      ולהגדיר : (יש שתי אופציות)
      1 -

      type=nitoviya
      

      ושם להקיש את המספר של המערכת
      2 -

      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=0795686199 
      
      

      מי שרוצה להטמיע את זה במערכת שלו, (בתשלום בלבד) אפשר לשלוח מייל ל MGM025024440@GMAIL.COM

      לתגובות
      https://f2.freeivr.co.il/topic/6947/תגובות-על-חדש-קו-לשעון-מעורר-בכל-שעה-שתרצו

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      M
      MGM IVR
    • RE: חסימת החיוג לימות המשיח

      כל מי שהיה בקו מסויים, נחסם בגלל שהיה בקו חדר ועידה פתוח ומאזינים למאזינים פתוח ללא שום סינון,ף וזה דבר הנוגד את תקנון ימות המשיח, ימות המשיח מתייחסים לנושאים אלה בחומרה רבה, לכן כל מאזיני הקו נחסמו, במידה ואתה מעוניין לשחרר את החסימה יש לשלוח מייל לשרות הלקוחות בכתובת המייל: cs@yemot.co.il ולציין בנושא המייל: "עבור מחלקת הביטחון".

      הקו היה ב ריסיילר MGM (אצלי.)
      הקו היה של אחד הלקוחות שלנו.
      והיה בו שלוחות ממש אסורות כשרותית (ואולי אף חוקית),
      זה היה קו כללי, של עוד כמה קווים כגון קו העבודות ועוד.
      מכיוון שאותו לקוח הפר את כללי ימות המשיח הקו כולו נמחק לצערי.
      אנחנו בבדיקה מול ימות המשיח האם נוכל להמשיך ולהפעיל את הקווים האחרים שבהם לא היה בעיה.
      כרגע לצערי נראה שכל מי שנרשם לרשימת התפוצה של אותו קו נחסם לחיוג לקווים ימות המשיח.

      ובנימה אישית.
      אל תביאו לאף אחד סיסמה של המערכת שלכם,
      אל תעשו קווים שחורגים מהתקנון, התקנון הוא לא לרעתכם.
      חבל שיחסמו לכם עבודה של שנים...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • RE: המספר של הקו יוטיוב

      @כככ כתב בהמספר של הקו יוטיוב:

      @MGM-IVR ואין אפשרות לעשות קו כזה מסונן אם כן זה יהיה פיתוח מאוד שימושי לכל בעלי הטלפונים הכשרים

      כשאני מקים דבר כזה בניתי אותו מראש עם סינון הסינון עבד 90 אחוז,
      אבל אני לא מעוניין להכניס את יוטיוב לפלאפונים הכשרים,
      כמו שאני לא מעוניין להכניס את ווצאפ ... ולכן כתבתי שאפשרי לפתח במחיר יקר
      וכמו שאני לא מעוניין להכניס את chat gpt,

      יש דברים שנועדו למחשב, וגם שם שיהיו מסוננים,
      ואסור , פשוט אסור, להנגיש אותם לכל זאטוט עם פלאפון / בחור ישיבה שיש לו קצת זמן פנוי.

      פורסם בפורום מפתחים API
      M
      MGM IVR
    • לקנות יחידות דרך האתר..

      אהה
      וגם שיוכלו להעביר מרחובות לבזבל

      פורסם בבקשות לפיתוח
      M
      MGM IVR
    • RE: עריכת קו עדכונים לכולל מי שיכול 2 דקות...

      @חד-בדרא כתב בעריכת קו עדכונים לכולל מי שיכול 2 דקות...:

      @MGM-IVR
      טוב,
      למה מישהו ישדרג אותו עוד? בכיף...
      אם יש לך רעיונות ליעול תשנה ותעדכן אותי...
      e0548433917@gmail.com

      אתה חושב על עכשיו...
      אני חושב על ילדים משועממים שינכסו אותו לעצמם, על יחידות שתקנה ויקחו ממך, ועל צינתוקים שיפעילו משם לכל הקומה הכשרה, ואתה תיתבע על זה בבית המשפט..
      זה קו שלך, ובאחריותך לכל דבר.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR
    • RE: מקש מיועד להסרה מרשימת הצינתוקים

      @שמחה-זו-הסיסמא כתב במקש מיועד להסרה מרשימת הצינתוקים:

      @א-גוטן
      לא הבנתי את הבקשה שלך
      אתה רוצה שבכל קו יהיה אפשר לעשות את זה ?
      כמו במקש 0
      או בטלפון של שירות הלקוחות
      הבקשה שלך מעורבבת קצת...

      הוא מציע 2 דברים.
      1 שיהיה מקש קבוע / סדרת לחצנים קבוע, שלא ניתן לשינוי על ידי בעל הקו, ששם יוכלו להסיר מכל רשימות הצינתוקים.
      2 שיהיה מערכת של ימות, שמקישים שם מספר מערכת, ומפסיקים לקבל ממנה צינתוקים

      פורסם בבקשות לפיתוח
      M
      MGM IVR
    • RE: למה להיות ריסיילר?

      @עידו כתב בלמה להיות ריסיילר?:

      @MGM-IVR כן, אם אני מתכוון להיות בכזה סדר גודל ולהשקיע כ"כ הרבה כסף, אבל בתור התחלה א"א לקנות כ"כ הרבה יחידות... ולהתפתח עד שמגיעים לכל זה, זה די קשה... בקטע הזה אתה צודק, אבל עד אז הדרך ארוכה וקשה, ולא כ"כ מתגמלת...

      דבר ראשון אשמח אם תשלח מייל אליי, אל Tzvi@mgmivr.com ונתכתב קצת באישי,

      בתור התחלה אני יכול להגיד לך, אם קיבלת 50 מספרים - על מספרים אל תדאג עכשיו,
      על יחידות גם אל תדאג,
      תתייחס לזה כאילו אתה באמת שולח את הלקוח שלך שיעשה רכישה של יחידות בימות המשיח, ורכישה של קו בימות המשיח, רק שזה כן יהיה תחתיך בריסיילר,
      תן לו שירות טוב, מחירים הוגנים על בניה, ואם צריך גם על תחזוק, ותתייחס בחודשים הראשונים כאילו זה הביזנעס שלך..
      בניה בכסף, ותחזוק.
      כשתהיה יותר גדול קצת (כשיסתיימו לך ה50 מספרים.. = בערך 40 לקוחות )
      עד אז יהיה לך קצת כסף שתשמור, ותעשה עסקה רצינית של קווים (100-200 ומעלה)
      שם זה רווח רציני יחסית, כי אם אתה עובד טוב, אתה מקבל קו בשקל בערך, ואפילו בפחות, ואז כל קו שמכרת במחיר קצת יותר נמוך מימות (ימות מוכרים ב23.4 ? תמכור ללקוחות שלך בלבד, ב18) ועשית אחלה כסף מהצד,

      אז תוכל להתחיל לברר אצל הלקוחות אם מישהו צריך כמות של יחידות, לאחד כמה הזמנות דרכך.. ולגזר באמצע יחידות בזול / כסף

      בקיצור, כמו בכל דבר אי אפשר להתחיל ולבקש להגיע לסוף..
      תתחיל מקטן, ותחשוב על העלות בניה שאתה לוקח מהלקוחות, ולא על רווחים נוספים,
      ככל שתגדל יותר, יהיה לך יותר אופציות לרווחים מהצד, למשל, קווים שתמכור, יחידות שתמכור, דקות האזנה שתקבל עליהם תגמול, וכולי וכולי,
      לאט לאט תקים מחלקת פיתוח, עם פיתוחים שיהיה רק אצלך, ותוכל למשוך עם זה עוד לקוחות, בסכומים יותר גבוהים, וכולי, הגלגל מתגלגל.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי MGM IVR

    • RE: משא ומתן עם השרת - נושא צדדי

      @עידו כתב במשא ומתן עם השרת - נושא צדדי:

      אם אני שומר סשן לפי מספר הטלפון,

      תשמור לפי המזהה שיחה שאתה מקבל מימות המשיח, ולא לפי המספר מתקשר

      פורסם בפורום מפתחים API
      M
      MGM IVR
    • RE: משא ומתן עם השרת - נושא צדדי

      @עידו כתב במשא ומתן עם השרת - נושא צדדי:

      שרת לימות - בוחר שאלה רנדומלית + 4 תשובות מסדר עם read שמקבל מספר מ1 עד 4 וt- של השאלה והתשובות ושולח.

      אני הייתי מנסח את זה ככה

      שרת לעצמו - מממ איזה שאלה נביא לו? .... את שאלה מספר 4788.
      שרת לימות - תשאל אותו כמה זבובים בן אדם בממוצע רואה כל יום, ותשמור את התשובה למשתנה בשם Q4788, אבל זה עדיין משתנה שאתה קובע, ויודע לצפות לו

      פורסם בפורום מפתחים API
      M
      MGM IVR
    • RE: משא ומתן עם השרת - נושא צדדי

      @עידו כתב במשא ומתן עם השרת - נושא צדדי:

      @MGM-IVR כתב במשא ומתן עם השרת - נושא צדדי:

      @עידו כתב במשא ומתן עם השרת - נושא צדדי:

      @MGM-IVR אז לו יצויר שחלק מפעולת השרת זה שימוש בערך רנדומלי, יווצרו בעיות, כיון שבפניה הראשונה הוגרל X והשרת פעל לפיו ובפעם השניה יוגרל Y שמשנה את כל ההמשך?

      למה שתקרא למשתנה בשם רנדומלי?
      אתה צריך לדעת מה השם שלו כדי לדעת איך לטפל בו .

      לא שם רנדומלי, ערך רנדומלי.

      אז לא הבנתי את כוונתך.

      ימות לשרת - היי, מה קורה? מה לעשות עם המשתמש?
      שרת לימות - קח ממנו את מפתח בשם USERNAME - המפתח הוא מספרים, תשמיע בצורת ספרות.
      ימות לשרת - היי מה קורה? מצורף פה הערך שהמשתמש הגדיר ב USERNAME, מה לעשות איתו עכשיו?
      שרת בודק חישובים, ואומר תבקש ממנו מפתח בשם PASSWORD - המפתח הוא אותיות באנגלית.
      ימות לשרת - היי, מה קורה? מצורף פה הערך שהמשתמש הגדיר ב USERNAME, והערך שהוא הגדיר בשם PASSWORD, מה לעשות איתו עכשיו?
      שרת לימות - תענה לו שההתחברות בוצעה בהצלחה, הוא הפעיל את השעון נוכחות שלו, ושילח ללמוד לרפואת החולים ולהצלחת כל עם ישראל.
      ימות לשרת - ניתקתי את השיחה, מצורפים כל הערכים הקודמים, ביי.

      איפה אתה רוצה להכניס רנדומליות?

      פורסם בפורום מפתחים API
      M
      MGM IVR
    • RE: משא ומתן עם השרת - נושא צדדי

      @עידו כתב במשא ומתן עם השרת - נושא צדדי:

      @MGM-IVR אז לו יצויר שחלק מפעולת השרת זה שימוש בערך רנדומלי, יווצרו בעיות, כיון שבפניה הראשונה הוגרל X והשרת פעל לפיו ובפעם השניה יוגרל Y שמשנה את כל ההמשך?

      למה שתקרא למשתנה בשם רנדומלי?
      אתה צריך לדעת מה השם שלו כדי לדעת איך לטפל בו .

      פורסם בפורום מפתחים API
      M
      MGM IVR
    • RE: משא ומתן עם השרת - נושא צדדי

      @עידו כתב במשא ומתן עם השרת - נושא צדדי:

      תגובה: משא ומתן עם השרת

      לא רציתי להדחף שם לשואל השאלה אז עברתי לכאן.

      @דוד_מלך_ישראל אז בעצם כשעושים בקשת read צריך לעבור את כל הבדיקות והתהליך מהתחלה ולפי מה שיוצא להתייחס לתשובה מהread?

      נכון.

      כללי
      הנתונים הנשלחים לשרת
      לאחר קבלת הנתון מהמשתמש המערכת מוסיפה את הנתון הזה על הנתונים שנשלחו בפעם הקודמת לשרת ושולחת הכל לשרת.
      לכן חשוב לשים לב לא להשתמש בread בפרמטר שכבר קיים, כי במקרה כזה המערכת תשלח לכם את הפרמטר הזה פעמיים וזה ייצור אצלכם קונפליקט בשרת.

      פורסם בפורום מפתחים API
      M
      MGM IVR
    • RE: שגיאה: NumberFormatException - מה זה???

      @CUBASE אולי זה יעזור לך

      https://f2.freeivr.co.il/topic/15844/מחיקת-הודעת-קמפיין-ע-י-קוד/11?_=1745242281836

      פורסם בפורום מפתחים API
      M
      MGM IVR
    • RE: Asterisk וימות המשיח

      @מערכת-קמפיינים כתב בAsterisk וימות המשיח:

      @צדיק-תמים
      מבין לגמרי.
      מעניין שזה קיים (רשמי) וזה לא חוקי!

      הוא לא כתב שזה לא חוקי, הוא אמר שצ"ע אם זה חוקי

      אבל זה קיים גם בסמסים, וגם בשיחות, עיין ערך קקדו שזה אפלקיצהי שאפשר להוריד מהאפפסטור, ולזייף מספר מחייג, ולא ידוע לי שיש על זה בעיות כלשהם

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      M
      MGM IVR
    • RE: האם המערכות של ימות המשיח מאובטח/סודי - הזהרו!

      @אברהם-מנס כתב בהאם המערכות של ימות המשיח מאובטח/סודי - הזהרו!:

      @MGM-IVR
      זה קשור שאפשר להתחבר לשיחה שלך בלי שתדע!
      צריך שלפני שנציג מתחבר אליך לשיחה שתשמע איזה הודעה שתצטרך לאשר שיתחבר לשיחה שלך
      (אני יערוך את ההודעה להוסיף הסבר זה)

      שוב, זה לא קשור לימות, זה קשור להאם אתה סומך על מי שאתה מכניס אליו את הפרטי אשראי,

      אם אתה סומך עליו - הוא יבנה את זה בצורה טובה, ואם לא הוא לא.
      ימות הם פלטפורמה בלבד, וכעין "צדיקים ילכו בם ופושעים יכשלו בם"

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      M
      MGM IVR
    • RE: האם המערכות של ימות המשיח מאובטח/סודי - הזהרו!

      @אברהם-מנס כתב בהאם המערכות של ימות המשיח מאובטח/סודי - הזהרו!:

      תיעוד שיחה עם קופת השכונה שעשו מגבית לפורים.

      אני: רציתי לתרום עם כרטיס אשראי
      קופה: מה מספר האשראי
      אני: לא רוצה לתת אשראי בטלפון אני רוצה לתרום בדרך מאובטחת, יש אפשרות?
      קופה: כן! אני מעביר אותך למערכת ושם תתרום באשראי בצורה מאובטחת

      אכן תרמתי דרך המערכת!
      אחרי כמה דקות מתקשרים אלי
      קופה: נכון שמספר האשראי שלך זה XXXXX
      אני: איך אתה יודע?
      קופה: במודול תור יש אפשרות - להקיש #* (סולמית כוכבית) ובמקרה כזה, הנציג יתחבר לשיחה של הלקוח ללא שינוי בשיחה של הלקוח.

      סיפור שני:
      אני: רציתי לברר בקשר לתרומה האם האשראי עבר בהצלחה
      קופה: חיובי אשראי לא קשור אלי זה קשור לשמעון, אני מעביר אותך לשמעון
      (דרך אגב: שמעון הוא אבא שלי הוא עובד שם בקופה)
      אני: שלום אבא מה נשמע? רציתי לברר.... (והשיחה נמשכה בדברים משפחתיים ואפילו בדברים סודיים ביותר)

      אחרי כמה דקות מתקשרים אלי
      קופה: שמעתי שאתה מדבר עם אבא שלך ש.......
      אני: איך שמעת מה דיברתי עם אבא שלי
      קופה: במודול תור יש אפשרות - להקיש #* (סולמית כוכבית) ובמקרה כזה, הנציג יתחבר לשיחה של הלקוח ללא שינוי בשיחה של הלקוח.

      יש לציין שסיפורים אלו עדיין לא קרה (אצלי), אבל חכם עיניו בראשו ולא צריך לחכות שזה יקרה!

      מה הקשר לימות המשיח?
      כלומר, יכולים גם להגדיר "סליקה" עם קבלת נתונים, ואז המספר אשראי נשמר כטקסט רגיל וכו, זה לא קשור לימות המשיח, אלא ל"קופה" שאתה תורם לה
      תיזהרו כשאתם מעבירים את המספר אשראי, כי אין לדעת מה יעשו עם זה, ואיך שומרים את זה, זה אזהרה נכונה.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      M
      MGM IVR
    • RE: בקריאת API לשליחת צינתוק, פורמטי טלפון

      @THMHE כתב בבקריאת API לשליחת צינתוק, פורמטי טלפון:

      בנושא הזה, https://f2.freeivr.co.il/post/64941
      פירט שמואל איך צריך לשלוח את מספרי הטלפון, והשאלה שלי היא אם אני רוצה להשתמש בקריאת JSON, ולהניח בפנים את כל המספרי טלפון במערך, איך אני יכול להכניס את הטלפונים? באיזה פורמטים?
      בתיעוד הופיע המבנה 0501234567
      והשאלה שלי אם יש עוד מבנים נתמכים

      צילום מסך 2025-03-05 ב-17.49.09.png

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      M
      MGM IVR