• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. ivrפון
    I
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 12
    • נושאים 77
    • פוסטים 1424
    • הגבוה ביותר 434
    • שנוי במחלוקת 12
    • קבוצות 0

    ivrפון

    @ivrפון

    643
    מוניטין
    521
    צפיות בפרופיל
    1424
    פוסטים
    12
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום מקפץ בין אשדוד - רחובות - ירושלים גיל 15

    ivrפון הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי ivrפון

    • מדריך | קבלת הSMS האחרון שהתקבל למערכת - גרסה מעודכנת

      קרדיט ל @אביי-ורבא על הגרסה העדכנית

      חיפשתי דרך לראות את הSMS האחרון שהתקבל לווירטואל + באופן קל ללא התחברות למערכת אז יצרתי משהו והרי הוא לפניכם

      1. פותחים כרטיסייה חדשה
      2. נכנסים לכתובת chrome://bookmarks
      3. לוחצים על ה3 נקודות בצד שמאל למעלה
      4. בוחרים ב'הוספת סימנייה חדשה'
      5. בוחרים שם לסמניה
      6. מחליפים בקוד המצורף את 'טוקן אם הרשאת גישה' בapi_key אם הרשאת גישה. שנוצר באתר הניהול *הסבר למטה
      7. מדביקים במקום הקישור
        זהו סימנו
        כעת כנסו לאתר אינטרנט כל שהוא [לא כרטיסייה חדשה]
        ופיתחו את הסימנייה כעת יקפוץ לכם חלונית אם הSMS האחרון
        בהצלחה!
        לבקשת @שולי פיתח @אביי-ורבא גרסה מעודכנת מכמה בחינות ולמקרה שקיבלתם קוד ובהודעה יש 4-7 מספרים. הם יועתקו ללוח,
      javascript: (function () {
          const token = "טוקן אם הרשאת גישה";
          const url = `https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIncomingSms?token=${encodeURIComponent(token)}&limit=1`;
       
          fetch(url)
              .then(res => res.json())
              .then(data => {
                  if (data?.responseStatus === "OK" && data.rows?.length) {
                      const sms = data.rows[0];
                      const { receive_date, source, message } = sms;
                      const matches = message.match(/\b\d{4,7}\b/g) || [];
       
                      let copiedMessages = "";
                      matches.forEach(match => {
                          const textarea = document.createElement("textarea");
                          textarea.style.position = "fixed";
                          textarea.style.opacity = 0;
                          textarea.value = match;
                          document.body.appendChild(textarea);
                          textarea.select();
                          document.execCommand("copy");
                          document.body.removeChild(textarea);
                          copiedMessages += `הועתק ללוח: ${match}\n`;
                      });
       
                      alert(`בתאריך: ${receive_date}\nהתקבלה הודעה מאת: ${source}\nתוכן ההודעה:\n${message}\n\n${copiedMessages || "לא נמצאו קודים להעתקה"}`);
                  } else {
                      alert("לא נמצאו הודעות SMS במערכת.");
                  }
              })
              .catch(err => {
                  alert("שגיאה בבקשה: " + err.message);
              });
      })();
      

      *הסבר

      1. נכנסים לאתר הניהול הישן בלשונית אבטחה כאן.
      2. מאמתים מספר טלפון/מייל שמוגדר כמנהל מערכת.
      3. לוחצים על 'יצירת מפתח גישה חדש'.
      4. נותנים לו תיאור [לא חובה] ולוחצים על 'אישור'
      5. לוחצים על 'העתק מפתח API' ואז על 'אישור'.
      6. מדביקים במקום המיועד
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ivrפון
      I
      ivrפון
    • מדריך בסיסי ל-API גם למתחילים

      מדריך בסיס בשלוחת API בשלוחת API וגם מה זה בכללי

      קישורים למדריך

      • API מושג

      • מה זה שרת?

      • מאובטח?

      • שיטת שליחה GET מה זה

      • שיטת שליחה POST

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ivrפון
      I
      ivrפון
    • מודול שליחת WhatsApp

      מודול שליחת WhatsApp

      הגדרות המודול
      type=api
      api_link=https://ivrphone.online/WhatsApp.php
      ניתן להגדיר חתימה קבוע שבה לדוגמה תשימו מייל לתשובה
      api_add_0=stamp=חתימה
      הודעות מערכת

      קרידט ענק ל @מוישי-שובקס על הסיוע אונליין בהתקנת וואסטפ על השרת

      המודול הפסיק לעבוד עקב חסימת WhatsApp בעקבות ספאם

      המודול הפסיק לעבוד עקב חסימת WhatsApp בעקבות ספאם

      המודול הפסיק לעבוד עקב חסימת WhatsApp בעקבות ספאם

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ivrפון הפסיק לעבוד
      I
      ivrפון
    • RE: הפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.

      עם שתי המערכות באותו שרת אז תגדיר במעכת הראשונה בשלוחה שממנה עוברים

      type=routing_yemot
      go_to_folder=/1000
      routing_yemot_number=0773137770
      

      וכמובן תחליף את 0773137770 למספר המערכת איליה אתה מפנה ואת 1000 לשלוחה שאילה אתה מפנה במערכת השניה תטמיע בתפריט הראשי את ההגדרה

      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      

      ותיצור קובץ בשם Did_Go_To.ini
      שבו כתוב

      0773137770=/9999
      

      תחליף את 0773137770 במספר המערכת שלך
      תיצור שלוחה בשם 9999 שבה מוגדר

      type=go_to_folder
      

      ותשתיק את הודעת המערכת M1080

      קרדיט ענק! ל @מתנסה-php-api

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • אתר לניהול הקבצים במערכת כולל קבצי tts

      בניתי אתר קטן ונחמד בשביל לקוח וחשבתי לשתף חלק מהדברים באתר עם הציבור
      אז שיכפלתי אותו ובצעתי את ההתאמות והרי הוא לפנכם

      <למעבר לחצו כאן>

      קודם כל שימו לב שהסיסמה לא נשמרת בשום מקום
      אז מה האתר מכיל כרגע

      • דף העלת קבצים לשלוחות שונות בקלי קלות נכנסים בוחרים שם לקובץ כולל סיומת בוחרים אם יהיה מיספור אוטמטי בוחרים קובץ והופ מעלים

      • דף יצירת קבצי tts מזינים נתיב ושם קובץ ללא סיומת מקלידים את תוכן הקובץ והופ הקובץ נוצר

      • דף הודעות בשלוחה שהגדרתם
        הסבר: הרבה פעמים יש לנו שלוחה של הודעות למנהל או כל דבר אחר
        אז במקום לנתב כל פעם לשלוחה בשביל לשמוע את ההודעות דרך האתר
        כאן אתם נכנסים לדף ההגדרות בוחרים את השלוחה שבה נמצאים הקבצים ויכולים לצפות בכל הקבצים ואף להוריד אותם

      • דף הגדרות. כרגע יש רק הגדרה אחת של נתיב ההודעות בשלוחה שהגדרתם
        למפתחים הסבר בספוליר

      שימו לב ההגדרות נשמרות בקוקיז ללא אבטחה מכיון שאין שם סיסמאות או משהו שצריך להצפין

      תמונות בספוליר


      לוגין.png

      דף הבית.png

      העלת קבות.png

      tts.png

      הודעות שהגדרתם.png

      הגדרות.png

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ivrפון
      I
      ivrפון
    • RE: שלוחת ריענון המערכת

      @קובי-י אני אסביר לך כי בן אדם ששואל שאלה ככה ??????????????????????????????????????????????
      זה מאד מציק ומטריד מבחינת המראה האסטטי
      במויחד שברוב הפעמים הוא לא שואל באמת אלה רק מוציא עצבים
      @דוד-כ כתב בהפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.

      נוחמול יש לי עוד הפעם בעיות ישלך אולי פתרון חדש?...

      למה שיהיה פיתרון לבעיה?
      או הנה עוד דוגמה להוצאת העצבים על ידי שאלה טיפשית
      @דוד-כ כתב בהפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.

      פתאום לא עובד???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      מה קרה???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      שיכתוב בבאגים במערכת מה הקשר להפציץ בהרבה פוסטים מורגזים במויחד שזה רעיון שבנוי בכלל על באג ולא משהו רשימי

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • תוכנה להורדת קובץ אקסל אם רשימת הצינטוקים מהמערכת

      בעקבות בקשת @א-ב כאן בניתי תוכנה [קובץ bat קטן] להורדת קובץ אקסל אם רשימת הצינטוקים.
      יש מחשבים שבהם זה לא תומך בעברית ולכן אני מפרט מה עושים.

      1. פותחים את הקובץ.
      2. בלי להתיחס איך זה נראה כותבים מספר מערכת ואנטר.
      3. סיסמה ואנטר
      4. מספר רשימת צינטוקים ואנטר.
      5. נתיב לתיקייה שבה ישמר הקובץ CSV [פורמט אקסל] ואחריו \ ואנטר
        למי שלא יודע איך כותבים נתיבים במחשב שיכתוב
      C:\
      

      ואנטר
      שימו לב שזה אות גדולה.
      וזה ישמר במחשב זה>דיסק מקומי.
      שימו לב לפתוח את התוכנה כמנהל מערכת.
      שם הקובץ הוא phones_1 שימו לב אם קיים כבר קיים בתיקייה. דורס אותו.

      להורדה

      יצרתי גרסה 2 שגם פותחת את הקובץ בסיום,

      להורדה - גרסה 2

      גרסה 3 אשר יוצרת עמודה אם השם במקרה שיש מהקובץ PhonesName

      להורדה - גרסה 3

      שימו לב הקוד של הקובץ ניתן לעריכה על ידכם. [לא מאובטח אם קיבלתם דרך צד שלישי.]

      ואין לי שום אחריות על בעיות שיגרמו מהפעלת הקובץ

      בעצם השימוש אתם מתחייבים שלא יהיה לכם שום טענות כלפי.

      כמובן שאזהרה זו רק כדי לכסות צד משפטי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      ivrפון
    • RE: מדריך בסיסי ל-API גם למתחילים

      API [מושג]

      אתם בטח שואלים את עצמכם מה זה API?
      API הוא ממשק תקשורת בין תוכנות או שרתים.
      כל אתר אינטרנט או מספר טלפון במערכת ימות המשיח - מחובר לשרת.
      כאשר אני נכנס לאתר אינטרנט, המחשב שלכם באמצעות הדפדפן שבו אתם משתמשים שולח בקשת API לאתר האינטרנט כדי שהדפדפן יקבל את תוכן הדף ויציג לכם אותו. בדרך כלל באתר אינטרנט יש בדרך כלל כמה בקשות שונות.
      במקרה של ימות המשיח יש שני סוגים של API.

      • API מימות המשיח אלי.
        כלומר המאזין מתקשר ונכנס במערכת של ימות המשיח למודול מסוג API וימות המשיח פונים לשרת שלי. ימות המשיח פונים לשרת שלי, שיכול גם לארח באותה מידה אתר אינטרנט. ומקבלים תגובה אם הוראות לביצוע.
      • API לביצוע פעולות במערכת.
        לדוגמה אני בונה אתר אינטרנט של ניהול מערכת והלקוח שמשתמש באתר צריך לעדכן שורה בקובץ ext. אז האתר פונה לשרת כאשר הלקוח לוחץ על הכפתור המתאים והשרת פונה לימות המשיח כדי לעדכן את התוכן. ימות המשיח יכולים להחזיר לי אישור לפעולה או להחזיר שגיאה ועל הסיבה.
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      I
      ivrפון
    • RE: ימות המשיח התחילה לחסום קוים שלא מאושרים?

      תגובת ימות המשיח מלפני דקה ללקוחות:
      החברה קיבלה כשרות רשמית מ"ועד בני תורה". בעקבות כך, שיחות שמנותבות בין מערכות דרך מודול ראוטינג ייבדקו מול רשימת חסימות של הוועד. אם המספר חסום – השיחה תיחסם אוטומטית ותושמע הודעת סירוב.
      החסימה חלה על כלל המשתמשים, ולבקשות פתיחת חסימה יש לפנות ישירות לוועד בני תורה בטלפון: 03-3135556.
      הבהרה: הכשרות אינה קשורה לוועדת הרבנים הישנה, ואין קשר בין מערכות החסימה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      ivrפון
    • RE: עצומה הצבעה בעד קידום רעיון באופן טלפוני. אפשרי?

      @nk-0 @זרח @צבי-ד-צ גמרתי את המערכת אני מחכה ש @nk-0 יפרסם את המספר
      עשיתי שם בתפריט הראשי
      "פיתרון לקבלת אס אם אס בצורה לה ללא בעיות כשרות הרעיון בקיצור וכו'
      עד כה הצבעיו בקו X ובאתר X לשמעית הרעיון בצורה מפורטת הקישו 1
      להצבעה הקישו 2"
      לפרוט של הרעיון ב1 @nk-0 תצטרך לדאוג
      2 דורש אימות טלפון ואז מעדכון את זה (אפילו שמתי לב שכשאני חוזר לתפריט הראשי זה כבר התעדכן ההצבעה)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי ivrפון

    • RE: חדש! ממשק אינטרנטי לצפייה בהודעות SMS בתצוגת שיחה

      @Liy אה נכון בטעות לחצתי על טיוטה.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      I
      ivrפון
    • RE: חדש! ממשק אינטרנטי לצפייה בהודעות SMS בתצוגת שיחה

      @Liy פתחתי מחדש.
      רק צריך לעדכן את השורה אם המספר מערכת:סיסמה שמגדירה את הערך token לשליחה מ:

      token: `${localStorage.getItem('username')}:${localStorage.getItem('password')}`,
      

      שזה משתנים שלא קיימים ל:

      token: `${encodeURIComponent(token)}`,
      

      שזה המשתנה הנכון
      בתוך הפרמטרים של השליחה

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      I
      ivrפון
    • RE: מה אפשר לעשות עם מפתח גישה API

      @עונה-תשובות כן

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: חדש! ממשק אינטרנטי לצפייה בהודעות SMS בתצוגת שיחה

      @מ-מ-פליישער כתב בחדש! ממשק אינטרנטי לצפייה בהודעות SMS בתצוגת שיחה:

      ידוע לי שבהוספת זיהוי יוצא חדש לא תקין שמה . פשוט שכחתי לתקן בגלל ההכנסה של האימות דו שלבי שעד עכשיו זה היה עובד כידוע עם מספר מערכת ונקודתיים סיסמא. אסדר את זה בעז"ה.

      עדכנתי את השורה הרלוונטית של הטוקן. אם המשתנה הנכון.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      I
      ivrפון
    • RE: מדריך | קבלת הSMS האחרון שהתקבל למערכת - גרסה מעודכנת

      שימו לב

      ניתן כבר עכשיו לעדכן בקוד במקום מספר מערכת:סיסמה api_key מאתר הניהול.
      המפתח תומך בAPI של הSMS
      כלומר בעקבות השינוי של ימות המשיח הדורש אימות דו שלבי בהתחברות.
      מחליפים את המספר מערכת והסיסמה ככה.
      נכנסים לאתר הניהול הישן בלשונית אבטחה.
      https://www.call2all.co.il/ym/index.php?view=auth_token_management
      ומאמתים מספר טלפון/מייל שמוגדר כמנהל מערכת.
      לוחצים על 'יצירת מפתח גישה חדש'. ונותנים לו תיאור [לא חוב] ולחוצים על 'אישור'
      לוחצים על 'העתק מפתח API' ואז על אישור.
      מדביקים במקום מספר המערכת והסיסמה

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      I
      ivrפון
    • RE: מודול שמיעת כמות המאזינים כעת במערכת

      עכשיו יעבוד לך.
      התברר שהיה באג בכתובת ip של רשימה לבנה.
      תעדכן את הכתובת הזו (אחרי שבדקתי)
      2a02:4780:1:1381:0:271e:18b6:1

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      I
      ivrפון
    • RE: האם יש אפשרות לעשות שבשעות מסוימות ומספר מסוים יעבור לשלוחה מסוימת ובשאר השעות יכנס רגיל

      @מושקה אני בנסיעה עכשיו.
      מחר יהיה לי זמן לפרט לך הסבר מפורט.
      אלה אם מישהו יקדים אותי.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: האם יש אפשרות לעשות שבשעות מסוימות ומספר מסוים יעבור לשלוחה מסוימת ובשאר השעות יכנס רגיל

      @מושקה תגדיר בתפריט הראשי 'פילטר מעבר לפי מחיייג או מחויג' כך שמספרים מסוימים יעברו לשלוחה לדוגמה 100 אבל רק פעם אחת בשיח. כלומר בכניסה נוספת לתפריט הראשי לא יופעל הפילטר.
      ובשלוחה הזו תגדיר מעבר לשלוחה לדוגמה 101 + רשימה לבנה אם מספר אחד ושאם לא ברשימה יעבור ל101 ואם כן יהיה גם פילטר לפי שעות כך לכל הנציגים.
      ככה נציג שבשלוחה לדוגמה 103 ועכשיו זה שעות המענה שלו יעבור בחיוג ל100 בגלל שהוא ברשימה לבנה ב103 אז. הוא יעבור 101>102>103 ושם אם זה השעות שלו יפנה למענה אם לא ימשיך כך שהשלוחה האחרונה מעבר לתפריט הראשי ומכיון שהיה כבר בתפריט הראשי הוא לא יופנה שוב.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: הודעה חשובה בעניין השינוי המתוכנן ל 01/11/2025

      @אופיר צודק לא חשבתי על זה.
      לא מבין באמת.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      ivrפון
    • RE: הודעה חשובה בעניין השינוי המתוכנן ל 01/11/2025

      @אופיר כי אז אני יכול לבנות לדוגמה אתר ניהול.
      ואז לאחר שהטוקן עובר אימות דו"ש אני יוצר api_key ואיתו אני מבצע את שאר הפעולות ושומר אותו.
      בקיצור הטית הלקוח לשם מה נצרך האימות דו?"ש

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      ivrפון