• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. ivrפון
    I
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 13
    • נושאים 68
    • פוסטים 1223
    • הגבוה ביותר 359
    • שנוי במחלוקת 13
    • קבוצות 1

    ivrפון

    @ivrפון

    מומחה

    525
    מוניטין
    438
    צפיות בפרופיל
    1223
    פוסטים
    13
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום היכן שהוא בגלובוס {באמצע העבודה} גיל 1

    ivrפון הפסק לעקוב עקוב
    מומחה

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי ivrפון

    • מדריך | לקבלת הSMS האחרון שהתקבל למערכת - גירסא מעודכנת

      קרדיט ל @אביי-ורבא על הגירסא העדכנית

      חיפשתי דרך לראות את הSMS האחרון שהתקבל לווירטואל + באופן קל ללא התחברות למערכת אז יצרתי משהו והרי הוא לפנכם

      1. פותחים כרטייסיה חדשה
      2. נכנסים לכתובת chrome://bookmarks
      3. לוחצים על ה3 נקודות בצד שמאל למעלה
      4. בוחרים ב'הוספת סמינייה חדשה'
      5. בוחרים שם לסמיניה
      6. מחליפים בקוד המצורף את מספר מערכת והסיסמה
      7. מדביקים במקום הקישור
      8. זהו סימנו
      9. כעת כנסו לאתר אינטרנט כל שהוא [לא כרטיסייה חדשה]
      10. ופיתחו את הסימנייה כעת יקפוץ לכם חלונית אם הSMS האחרון
        בהצלחה!
        לבקשת @שולי פיתח @אביי-ורבא גירסה מעודכנת מכמה בחינות ולמקרה שקיבלתם קוד ובהודעה יש 4-7 מספרים. הם יועתקו ללוח,
      javascript: (function () {
          const token = "05555555555:1234";
          const url = `https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIncomingSms?token=${encodeURIComponent(token)}&limit=1`;
       
          fetch(url)
              .then(res => res.json())
              .then(data => {
                  if (data?.responseStatus === "OK" && data.rows?.length) {
                      const sms = data.rows[0];
                      const { receive_date, source, message } = sms;
                      const matches = message.match(/\b\d{4,7}\b/g) || [];
       
                      let copiedMessages = "";
                      matches.forEach(match => {
                          const textarea = document.createElement("textarea");
                          textarea.style.position = "fixed";
                          textarea.style.opacity = 0;
                          textarea.value = match;
                          document.body.appendChild(textarea);
                          textarea.select();
                          document.execCommand("copy");
                          document.body.removeChild(textarea);
                          copiedMessages += `הועתק ללוח: ${match}\n`;
                      });
       
                      alert(`בתאריך: ${receive_date}\nהתקבלה הודעה מאת: ${source}\nתוכן ההודעה:\n${message}\n\n${copiedMessages || "לא נמצאו קודים להעתקה"}`);
                  } else {
                      alert("לא נמצאו הודעות SMS במערכת.");
                  }
              })
              .catch(err => {
                  alert("שגיאה בבקשה: " + err.message);
              });
      })();
      
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ivrפון
      I
      ivrפון
    • מודול שליחת WhatsApp

      מודול שליחת WhatsApp

      הגדרות המודול
      type=api
      api_link=https://ivrphone.online/WhatsApp.php
      ניתן להגדיר חתימה קבוע שבה לדוגמה תשימו מייל לתשובה
      api_add_0=stamp=חתימה
      הודעות מערכת

      קרידט ענק ל @מוישי-שובקס על הסיוע אונליין בהתקנת וואסטפ על השרת

      המודול הפסיק לעבוד עקב חסימת WhatsApp בעקבות ספאם

      המודול הפסיק לעבוד עקב חסימת WhatsApp בעקבות ספאם

      המודול הפסיק לעבוד עקב חסימת WhatsApp בעקבות ספאם

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ivrפון הפסיק לעבוד
      I
      ivrפון
    • RE: הפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.

      עם שתי המערכות באותו שרת אז תגדיר במעכת הראשונה בשלוחה שממנה עוברים

      type=routing_yemot
      go_to_folder=/1000
      routing_yemot_number=0773137770
      

      וכמובן תחליף את 0773137770 למספר המערכת איליה אתה מפנה ואת 1000 לשלוחה שאילה אתה מפנה במערכת השניה תטמיע בתפריט הראשי את ההגדרה

      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      

      ותיצור קובץ בשם Did_Go_To.ini
      שבו כתוב

      0773137770=/9999
      

      תחליף את 0773137770 במספר המערכת שלך
      תיצור שלוחה בשם 9999 שבה מוגדר

      type=go_to_folder
      

      ותשתיק את הודעת המערכת M1080

      קרדיט ענק! ל @מתנסה-php-api

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • מדריך בסיסי ל-API גם למתחילים

      מדריך בסיס בשלוחת API בשלוחת API וגם מה זה בכללי

      קישורים למדריך

      • API מושג

      • מה זה שרת?

      • מאובטח?

      • שיטת שליחה GET מה זה

      • שיטת שליחה POST

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ivrפון
      I
      ivrפון
    • RE: שלוחת ריענון המערכת

      @קובי-י אני אסביר לך כי בן אדם ששואל שאלה ככה ??????????????????????????????????????????????
      זה מאד מציק ומטריד מבחינת המראה האסטטי
      במויחד שברוב הפעמים הוא לא שואל באמת אלה רק מוציא עצבים
      @דוד-כ כתב בהפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.

      נוחמול יש לי עוד הפעם בעיות ישלך אולי פתרון חדש?...

      למה שיהיה פיתרון לבעיה?
      או הנה עוד דוגמה להוצאת העצבים על ידי שאלה טיפשית
      @דוד-כ כתב בהפניה לשלוחה פנימית במערכת אחרת.

      פתאום לא עובד???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      מה קרה???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      שיכתוב בבאגים במערכת מה הקשר להפציץ בהרבה פוסטים מורגזים במויחד שזה רעיון שבנוי בכלל על באג ולא משהו רשימי

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • אתר לניהול הקבצים במערכת כולל קבצי tts

      בניתי אתר קטן ונחמד בשביל לקוח וחשבתי לשתף חלק מהדברים באתר עם הציבור
      אז שיכפלתי אותו ובצעתי את ההתאמות והרי הוא לפנכם

      <למעבר לחצו כאן>

      קודם כל שימו לב שהסיסמה לא נשמרת בשום מקום
      אז מה האתר מכיל כרגע

      • דף העלת קבצים לשלוחות שונות בקלי קלות נכנסים בוחרים שם לקובץ כולל סיומת בוחרים אם יהיה מיספור אוטמטי בוחרים קובץ והופ מעלים

      • דף יצירת קבצי tts מזינים נתיב ושם קובץ ללא סיומת מקלידים את תוכן הקובץ והופ הקובץ נוצר

      • דף הודעות בשלוחה שהגדרתם
        הסבר: הרבה פעמים יש לנו שלוחה של הודעות למנהל או כל דבר אחר
        אז במקום לנתב כל פעם לשלוחה בשביל לשמוע את ההודעות דרך האתר
        כאן אתם נכנסים לדף ההגדרות בוחרים את השלוחה שבה נמצאים הקבצים ויכולים לצפות בכל הקבצים ואף להוריד אותם

      • דף הגדרות. כרגע יש רק הגדרה אחת של נתיב ההודעות בשלוחה שהגדרתם
        למפתחים הסבר בספוליר

      שימו לב ההגדרות נשמרות בקוקיז ללא אבטחה מכיון שאין שם סיסמאות או משהו שצריך להצפין

      תמונות בספוליר


      לוגין.png

      דף הבית.png

      העלת קבות.png

      tts.png

      הודעות שהגדרתם.png

      הגדרות.png

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים ivrפון
      I
      ivrפון
    • תוכנה להורדת קובץ אקסל אם רשימת הצינטוקים מהמערכת

      בעקבות בקשת @א-ב כאן בניתי תוכנה [קובץ bat קטן] להורדת קובץ אקסל אם רשימת הצינטוקים.
      יש מחשבים שבהם זה לא תומך בעברית ולכן אני מפרט מה עושים.

      1. פותחים את הקובץ.
      2. בלי להתיחס איך זה נראה כותבים מספר מערכת ואנטר.
      3. סיסמה ואנטר
      4. מספר רשימת צינטוקים ואנטר.
      5. נתיב לתיקייה שבה ישמר הקובץ CSV [פורמט אקסל] ואחריו \ ואנטר
        למי שלא יודע איך כותבים נתיבים במחשב שיכתוב
      C:\
      

      ואנטר
      שימו לב שזה אות גדולה.
      וזה ישמר במחשב זה>דיסק מקומי.
      שימו לב לפתוח את התוכנה כמנהל מערכת.
      שם הקובץ הוא phones_1 שימו לב אם קיים כבר קיים בתיקייה. דורס אותו.

      להורדה

      יצרתי גרסה 2 שגם פותחת את הקובץ בסיום, לא בדקתי אם עובד, תעדכנו,

      להורדה [גרסה 2]

      אני מתכוון ליצור גרסה 3 שתשים בעמודה B את השם למי שיש קובץ PhonesName

      שימו לב הקוד של הקובץ ניתן לעריכה על ידכם. [לא מאובטח אם קיבלתם דרך צד שלישי.]

      ואין לי שום אחריות על בעיות שיגרמו מהפעלת הקובץ

      בעצם השימוש אתם מתחייבים שלא יהיה לכם שום טענות כלפי.

      כמובן שאזהרה זו רק כדי לכסות צד משפטי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      I
      ivrפון
    • RE: עצומה הצבעה בעד קידום רעיון באופן טלפוני. אפשרי?

      @nk-0 @זרח @צבי-ד-צ גמרתי את המערכת אני מחכה ש @nk-0 יפרסם את המספר
      עשיתי שם בתפריט הראשי
      "פיתרון לקבלת אס אם אס בצורה לה ללא בעיות כשרות הרעיון בקיצור וכו'
      עד כה הצבעיו בקו X ובאתר X לשמעית הרעיון בצורה מפורטת הקישו 1
      להצבעה הקישו 2"
      לפרוט של הרעיון ב1 @nk-0 תצטרך לדאוג
      2 דורש אימות טלפון ואז מעדכון את זה (אפילו שמתי לב שכשאני חוזר לתפריט הראשי זה כבר התעדכן ההצבעה)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • פוסט זה נמחק

      המרכזייה שלך.png

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      I
      ivrפון
    • RE: קוד לחישוב דקות נכנסות לא עובד

      @אליהושש עבד אבל אז הוספתי אפרשרות לבקשת @קובי-י שיהיה אפשרות להגדיר בשלוחה הגדרה שתגרום לכך שישאל איזה תאריך רוצים לבדוק מצורף הקוד המלא

      <?php
      $ok=$_GET['ok'];
      $ApiDID=$_GET['ApiDID'];
      $password=$_GET['password'];
      $ApiExtension=$_GET['ApiExtension'];
       $from=$_GET['from'];
        $to=$_GET['to'];
       if($ok==null){
      $ui=file_get_contents("https://www.call2all.co.il/ym/api/GetTextFile?token={$ApiDID}:{$password}&what=ivr2:{$ApiExtension}/did.ini");
      $data = json_decode($ui, true);
       
      $text = $data['contents'];
      $the_big_array= explode("\n", $text);
      $uy=0;
       
      foreach ($the_big_array as $token) {
          list($did, $pass) = explode("=", $token, 2);
          $url = "https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIncomingSum?token={$did}:{$pass}";
          $json = json_decode(file_get_contents($url), true);
       
          $direct = $json['direct'];
          $transferIn = $json['transferIn'];
          $transferOut = $json['transferOut'];
       
          $direct2=(int)substr($direct, 0, strpos($direct, "."));
          $transferIn2=(int)substr($transferIn, 0, strpos($transferIn, "."));
          $transferOut2=(int)substr($transferOut, 0, strpos($transferOut, "."));
       
          $txt1=$direct2+$transferIn2;
          $txt2=$txt1-$transferOut2;
          $uy=$uy+$txt2;
      }
      print "id_list_message=t-הדקות הם.n-$uy.";
      }
      
      elseif($ok=='ok'){
          if($from==null){print"read=t-אנה בחר תאריך ממנו יבדוק ב.n-8.t-ספרות שנה יום וחודש.=from,,8,8,,No,,
          ";exit();}
      elseif($to==null){print"read=t-אנה בחר תאריך שעד אז יבדוק ב.n-8.t-ספרות שנה יום וחודש.=to,,8,8,,No,,
          ";exit();}
          $formatted_date = substr($to, 0, 4) . '-' . substr($to, 4, 2) . '-' . substr($to, 6, 2);
          $formatted_date2 = substr($from, 0, 4) . '-' . substr($from, 4, 2) . '-' . substr($from, 6, 2);
          $ui=file_get_contents("https://www.call2all.co.il/ym/api/GetTextFile?token={$ApiDID}:{$password}&what=ivr2:{$ApiExtension}/did.ini");
      $data = json_decode($ui, true);
       
      $text = $data['contents'];
      $the_big_array= explode("\n", $text);
      $uy=0;
      foreach ($the_big_array as $token) {
          list($did, $pass) = explode("=", $token, 2);
          $url = "https://www.call2all.co.il/ym/api/GetIncomingSum?token={$did}:{$pass}&to=$formatted_date&from=$formatted_date2";
          $json = json_decode(file_get_contents($url), true);
       
          $direct = $json['direct'];
          $transferIn = $json['transferIn'];
          $transferOut = $json['transferOut'];
       
          $direct2=(int)substr($direct, 0, strpos($direct, "."));
          $transferIn2=(int)substr($transferIn, 0, strpos($transferIn, "."));
          $transferOut2=(int)substr($transferOut, 0, strpos($transferOut, "."));
       
          $txt1=$direct2+$transferIn2;
          $txt2=$txt1-$transferOut2;
          $uy=$uy+$txt2;
      }
      print "id_list_message=t-הדקות הם.n-$uy.";
      }
      ?>
      
      פורסם בפורום PHP
      I
      ivrפון

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי ivrפון

    • RE: בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

      לכל מי שפנה בנושא העומסים.
      זה קורה בגלל שבדרך כלל יש 5-8 מאזינים בו זמנית אבל בשעות מסוימות יש בין 10-13 וזה גורם לעומסים גדולים.
      לא יעזור לנסות שוב.
      בסופו של דבר למיטב ידיעתי הקו שלי כרגע הכי פעיל.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

      @המייבין-770 אין לי צאט שם.
      תשלח ל yemot770100@gmail.com

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: לקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה

      לכל לקוחות פרטנר.
      הרגע עידכנו מימות המשיח שטופל.
      על ידי פנייה לפרטנר.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

      @פלוס זה מה שכתבתי.
      שאני עובד על גרסה כזאת.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

      @המייבין-770 וואצפ: 0556748402
      מייל cs@ivr-phones.com

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: לקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה

      @yeh מדברים בימות המשיח על פנייה מטעם ימות המשיח עצמם לפרטנר

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: לקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה

      @זאביק אוקיי אבל הבעיה עדיין בצד של פרטנר.
      בכל אופן זה מה שימות המשיח אומרים

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: לקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה

      מחברת ימות המשיח נמסר ש: מכיון שהבעיה היא רק ללקוחות פרטנר יש לפנות לפרטנר ולעדכן אותם על בעיות חיוג לחברת מרכזייה בע"מ

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

      @מזדה יש לפעמים עומסים.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון
    • RE: בינה מלאכותית טלפונית במספר/ניתן להטמעה במערכת IVR

      לא אבל אני עובד על גירסת זיהוי דיבור אם המודול של גוגל.
      וכשהיא תצא הגירסא הנוכחית תפורסם

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      I
      ivrפון