איך עושים בהתקשרות למערכת שזה לא ישמיע חיוג התקשרות אלא יכנס ישירות למערכת
-
יש לי 2 מערכות, באחת מהן כשמתקשרים זה מכניס ישירות למערכת ללא צליל חיוג,
ובשניה זה עושה צליל או צליל וחצי של חיוג, ורק אז מכניס.מה גורם לזה?
אני רוצה שגם במערכת השניה זה יכנס ישירות ללא צליל חיוג.
-
@isi יש הגדרה בקובץ ivr שמבטלת את הצליל
-
@ivrפון כתב באיך עושים בהתקשרות למערכת שזה לא ישמיע חיוג התקשרות אלא יכנס ישירות למערכת:
@isi יש הגדרה בקובץ ivr שמבטלת את הצליל
מה ההגדרה?
אגב אני מתכוון לצליל של חיוג, היינו מי שמתקשר למערכת א', על חלקיק השניה הראשון, הוא מיד שומע את הפתיח של המערכת.אולם מי שמחייג למערכת ב' שומע צליל חיוג אחד או שתיים שזה מתקשר, ורק אח"כ כביכול המערכת הרימה לו את הטלפון והוא שומע את הפתיח של המערכת.
האם יש הגדרה שיכולה לסדר את זה?
אשמח מאד לדעת.
-
-
תודה על המענה. תוך כדי שענית לי כתבתי הודעה זו:
מצאתי. זה נמצא כאן:
https://f2.freeivr.co.il/topic/6557/ביטול-צליל-החיוג-למערכתזה אכן עזר.
אלא שמעניין שבמערכת אחת זה עובד כך, מבלי שאצטרך להגדיר זאת.
ובמערכת השניה לולא הגדרה זו זה לא עבד.
ונראה לי שגם אחרי הגדרה זו, זה עדיין ממתין את הזמן של הצליל הזה, אלא שהוא ממתין בשקט.
בעוד במערכת א' הוא מיד נכנס למערכת. -
@isi בקווי תוכן רגילים זה עוזר, ובקווי ווצפ זה כבר מוגדר כך,
הבנתי שההגדרה הזו התחילה בעבר כדי להסוות את קווי התוכן מוועדת הרבנים, שישמע בהתחלה כמו אדם פרטי וכך הם פחות יחסמו, לא זוכר ממי שמעתי.
בכל אופן זה שלוקח לך שניה זה הזמן שהפלאפון יוצר קשר עם הרשת, אם אתה רוצה לוודא את זה תנסה:
1.) להתקשר ממכשיר תומך VOLTE (שיחות בדור 4) שבו הקמת השיחה אורכת זמן קצר מאד, או
2.) לחייג לקו הרצוי כשאתה כבר במהלך שיחה אחרת (שיחה מוחזקת/בהמתנה) ואז תוכל להבחין בהפרש הזמן כשיש/כשאין את צליל החיוג.
לי זה עזר מאד!