חסימת לקוח מצינתוקים
-
@מתכנת-בעתיד
אתה יכול לנסות לבקש בשירות לקוחות, והם יבדקו את הסיבה למה זה נשלח אליו אבל תצטרך להביא פרטים מדוייקים באיזה שעה וכו'...ותחפש בטוח שקיימת סיבה...
-
@יוסף-ח @מתכנת-בעתיד
שמעתי פעם על כזה מקרה, ולאחר בדיקה מעמיקה במיוחד, התברר שהיה ללקוח מספר וירטואלי שהיה רשום לצינתוקים, והוא גרם את הצינתוקים.
לפני שאתה פונה לימות המשיח, תוודא לשלול את העניין הזה.
לתשומת ליבכם.
נ.ב. יצויין, לפעמים מספר וירטואלי יכול להעביר צינתוקים גם כאשר אין יחידות. -
@ע-ג
צודק. גם לי כבר היה בעבר כזה מקרה.במקרה זה הלקוח טוען שאין לו מספר וירטואלי.
בכל מקרה הצינתוקים שאני שולח זה דרך api. הגדרתי כעת בקוד שלא ישלח למספר זה, כעת נראה האם הוא עדיין מקבל צינתוקים.
אם כן, אפנה לימות לשירות לקוחות לבירור יותר עמוק.תודה רבה.
-
@מתכנת-בעתיד
לא הבנתי מה קשור איך אתה שולח את הצינתוקים? גם במקרה שאני שמעתי הצינתוקים היו נשלחים ע"י api.
ואם הבעיה שהוא מקבל דרך מספר אישי, מה יעזור שתגדיר בקוד שלא לשלוח לו? -
@ע-ג
עניתי לך שהלקוח טוען שאין לו כזה מספר.
הדרך היחידה לוודא את זה, זה לחסום את המספר אצלי בעת השליחה, ולבדוק. אם הוא עדיין מקבל צינתוקים זה אומר שזה דרך מספר מפנה (וירטואלי או אחר). -
@ע-ג כתב בחסימת לקוח מצינתוקים:
שמעתי פעם על כזה מקרה, ולאחר בדיקה מעמיקה במיוחד, התברר שהיה ללקוח מספר וירטואלי שהיה רשום לצינתוקים, והוא גרם את הצינתוקים.
כנ"ל אצלי, אדם מבוגר שלא ידע בכלל מה זה מספר וירטואלי אבל בסוף התברר שזה היה מספר וירטואלי שכנראה ילד שלו פתח
-
@מתכנת-בעתיד
מודול השתקת התראות אמור לעזור לך -
@שמחה-זו-הסיסמא
זה עוזר גם לצינתוקים ששולחים לא דרך המערכת, אלא דרך pai חיצוני?
תודה רבה -
@מתכנת-בעתיד
כן בודאי -
@שמחה-זו-הסיסמא
תודה רבה