האם לימות המשיח יש התנגדות לתוכנה שמעלה מערכת שלמה?
-
@חוויה-טלפונית איך אפשר בכלל להעתיק מערכת מימות לחברה מתחרה?
האפשרויות בחברות המתחרות הינו מוגבל ביותר ואיזה קשר יש לו בכלל להגדרות של ימות?
-
@jack אנשים שרוצים לעבור לחברה אחרת ורוצים להעביר את כל ההשמעות
-
@צבי-ד-צ אפשרי פשוט לעשות שמעתיק את המערכת לגמרי גם מעלה וגם מוריד ואז יהיה אפשרי רק בתוך ימות המשיח וחברות הבת שלה
-
@ivrפון כתב בהאם לימות המשיח יש התנגדות לתוכנה שמעלה מערכת שלמה?:
וחברות הבת שלה
נראה לי שזה עיקר ההתנגדות של ימות
-
@פישל לא נראה לי הרי עם כן לא היו מקימים חברות בת
-
@פישל וגם אני אגיד לך בתור אחד שמבין בזה ימות המשיח מרוויחות היטב מחברות הבת ואני אומר לך מניסיון אישי
הרווחים של חברות הבת הם- חברות הבת מרוויחות דמי קישרויות קצת יותר גבוהים וגם מערכת שלא מקבלת דמי קישרויות חברת הבת מקבלת
- חברות הבת יכולות לקחת על מספר פתוח מחיר יותר זול מכיון שימות מוחרים להם את זה ממש בזיל הזול
- חברות הבת מרוויחות שם ולכן באים אלהם גם לפיתוחי API
ההוצאות של חברות הבת - רכישת מספרים מימות המשיח
הרווחים של ימות הם
- השרות לקוחות לא קשור למערכות אלה
- הרבה פעמים הם מבאים לקוחות מחוץ לימות המשיח
ההפסדים - מחירים יותר זולים על הכל
-
@ivrפון ועדיין לא במחיר של העתקת לקוחות מימות לחברות בת
-
@פישל אתה יודע מה אני מכיר 3 חברות בת (כולל ivrפון) שיש להם העתקת מערכות וימות יודעים ונותנים
-
@jack נראה שהם בכוונה לא אומרים את הסיבה
יש לי השערה -
@מנצפכ אז איך אוכל לדעת מה מותר ומה אסור?!
-
@jack תוכל לשאול במייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות