הצילו!!! קרסה לי המערכת אי אפשר להתקשר יש עם מי לדבר עכשיו??
-
מערכת בסלקום
-
@העץ-של-עטין על פי רוב זה עדכונים בשרתים או בדומה לזה שעושים במהלך הלילה תנסה עוד כמה שעות, ואם גם אז לא יסתדר יש מקום אמיתי לבהלה
מנסיון
-
@פישל יש מקום לבהלה שנשרפו לי מאות לקוחות בשעות האלו
... -
@העץ-של-עטין בשעה 2 בלילה יש לך מאות לקוחות?
-
@העץ-של-עטין זה תחנת מוניות ארצית בתפקוד גבוה מאוד 24 שעות זה פשוט לא הגיוני שדבר כזה קורה
-
@העץ-של-עטין אוקי
אז תשלח מייל לימות cs@yemot.co.il ותכתוב בכותרת דחוף דחוף דחוף
ממתי זה קרה? -
@פישל מ 1 בלילה
ימות המשיח לא עונים -
-
גם המערכת שלי קרסה בלילה, אבל מספר המשנה עבד.
עכשיו זה עובד -
@מתעניין זה אומר שהבעיה לא בימות אלה בספק המספרים
זאת אומרת שקידומת מסוימת קרסה
זה קרה כבר בקורונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות