הקראת טקסט באידיש
-
@חזקי-ראזנבערג תעשה חיפוש בגוגל "נקדן"
-
@זעליג כתב בהקראת טקסט באידיש:
@חזקי-ראזנבערג תעשה חיפוש בגוגל "נקדן"
אפשר לנקד גם באופן מקומי [במחשבים עם ווינדוס חדש יחסית - אני לא יודע מאיזה ווינדוס זה מתחיל] ע"י מקש alt הימני ביחד עם האות המתאים.
ק=קָמץ, פ=פַתח, צ= צֵיירי, ס=סֶגול, ח=חִיריק, ו=חוֹלם, ש=שְווא, ד=דּגש או וּ - שּורוק, W=שׁ ימני, Q=שׂ שמאליאבל באידיש נראה שלפעמים חוץ מלנקד תצטרך גם לשחק עם המילים עצמם.
-
@חזקי-ראזנבערג לא עדיך לשכור קריין זול יש לי קריין ב100 שקל לקרינות של 3-4 דקות בערך [אבל הוא לא יודע אידיש]
כל אחד עם קול נחמד שיודע אידיש ישמח לעשות זאת בתשלום סימלי וזה יוצא הרבה יותר יפה -
@זעליג כתב בהקראת טקסט באידיש:
@חזקי-ראזנבערג תעשה חיפוש בגוגל "נקדן"
https://www.nakdan.com/Default.aspx
אני משתמש בזה בשביל הקריין שלי במערכת וזה עובד מצויין, אפשר בנקדן גם לנקד אותיות ולשנות ניקוד לאות -
@דוד-20
גם באידיש זה עובד לך ? -
פוסט זה נמחק! -
@קובי-י
אתה מדבר מנסיון כי אני ניסתי וזה לא משהו...
ובדיוק בגלל זה שאלתי -
@חזקי-ראזנבערג יש גם את זה
-
@צבי-ד-צ זה מאוד יפה כל הדברים האלה אבל בסוף הקול הרובטי מקריא את זה ממש לא טוב
אם יש למישהו פתרון אחרת ובחינם אני אשמח -
@חזקי-ראזנבערג ניסית כמה קולות?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות