הגדרת מעבר לשלוחה לפי מספר מחויג
-
אם עשיתי בנייד שלי הפניה למערכת, ואני רוצה שכל מי שנכנס למערכת בגלל שהוא הופנה על ידי מספר הנייד שלי, אני צריך בשביל זה לעבוד לפי ההסבר כאן.
רציתי לשאול שאלה נקודתית לגבי ההגדרה בשלוחה הראשית.
ראיתי שיש אפשרות להגדיר באנגלית ואז אני מגדיר כך:
check_did_and_go_to_folder=yes did_directed_check=yesוכתבו שם שבמקום ההגדרה הנ"ל אני יכול להגדיר בעברית כך:
הפעל_מעבר_לשלוחה_אחרת_לפי_המספר_המחויג=כןמה שרציתי לברר, האם ההגדרה הנ"ל שאני שם בעברית היא מחליפה את 2 השורות שבאנגלית,
או שהיא מחליפה רק אחת מהם, ואת אחת השורות שבאנגלית יש כן להשאיר? -
@isi לדעתי רק אחת
-
@isi כדי להגדיר הפנייה לפי מחויג כלומר:
0791234567=/1את צריך להגדיר:
הפעל_מעבר_לשלוחה_אחרת_לפי_המספר_המחויג=כןכדי שיפנה לפי מחייג ומחויג, כלומר:
0534567890-0791234567=/1את תצטרך להוסיף גם את ההגדרה הזו
בדיקה_לפי_מספר_מחייג_ומחויג=כן -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות