קבלת צינתוק אחרי קבלת פקס
-
@מתעניין הוא צריך צינתוק בקבלת פקס ולא בשליחת פקס
-
@חנון-המרבה מה ההבדל ?
צריך לשנות רק את הצינטוק נשלח בהצלחה לשניה שקט
ואז יקבל צינטוק על כל נסיון שליחה -
@מתעניין אתה מתכוין שמיד כשמתקשרים למערכת יופעל צינתוק ומיידית יופנה לשלוחת קבלת פקסים?!
-
@חנון-המרבה ממ"נ אם זה שלוחה הראשית אז זה משמש רק לזה
ואם בשלוחה פנימית ע"י הגדרה אחרת אז שיעבור לפני לצינטוק מה הבעיה? -
@מתעניין נכון. ברוך שכוונתי.
-
@חנון-המרבה דרך אגב אני משתמש עם מודל שיחות שלא נענו + וירטאל מייל
לפני המס שהקצתי לפקס וכך יש לי גם התראה על שיחות שלא נענו וגם קבלת פקס על מס 1 -
אני מתכוון במודול קבלת פקסים שאני מגדיר שכל מי ששולח פקס למספר המערכת שלי אני מקבל פקס!
אז איך אני יכול לעשות שלוחה שעובר קודם לשליחת צינתוק, מדובר במישהו ששולח פקס ממכונת פקס.
-
@אברהם-מנס כאמור, תעשה שלוחה ראשית הפעלת צינתוק מיידית, ותוסיף בשלוחה
tzintuk_end=/1ובשלוחה 1 תגדיר קבלת פקסים
type=recv_fax set_ok_send_mail=yes email_address= email_name=(תעדכן אם הצליח)
-
כן הצליח!
תודה.
-
@אברהם-מנס
אשמח להבין.
מה ההבדל אם זה ממכונת פקס, או ממערכת ימות המשיח אחרת.אולי גם תוכל לעזור לי, אני שלחתי פקס ממערכת אחת למערכת נוספת בשביל לנסות שהפקס נשלח, ובהחלט הפקס נשלח, אבל לא נפתח לי תיקית פקס במערכת.
האם אתה מבין בזה? או אם יש משהו שמבין בזה תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות