ניהול 2 מערכות בו זמנית מאותו מחשב
-
@תורה-תבלין
אתה יכול לפתוח אחד באתר הישן ואחד באתר החדש -
-
-
@אברהם-נ תרד למטה, יש שם לינק לתוסף אחר, וכן מישהו שהציע אותו בפרטי
-
@תורה-תבלין אחד ברגיל ואחד תפתח ב"חלון אנונימי"
-
@תורה-תבלין
אם המערכת בשרתי ymta או ב ymab אפשר לפתוח אחד בקישור הרגיל ואחד בפריווטכמו"כ אפשר להיכנס מכמה דפדפנים שונים, או מכמה חשבונות גוגל אפילו באותו דפדפן, או בחלון אנונימי
-
@אברהם-נ כתב בניהול 2 מערכות בו זמנית מאותו מחשב:
@תורה-תבלין
אתה יכול לפתוח אחד באתר הישן ואחד באתר החדשזה לא בטוח יעזור
-
@תורה-תבלין באתר החדש שפירסמו פה לאחרונה - אפשר.
-
-
@תורה-תבלין תוכל דרך פה
-
@אברהם-נ כתב בניהול 2 מערכות בו זמנית מאותו מחשב:
@שמחה-זו-הסיסמא כתב בניהול 2 מערכות בו זמנית מאותו מחשב:
זה לא בטוח יעזור
כמה שאני יודע זה עוזר
מה שידוע לי, לפעמים פתאום אחד מהם משתנה , וכדאי לשים לב שלא בטעות זה עבר מערכת.
אבל באתר החדש, אני הרבה פעמים פותח הרבה כרטיסיות על הרבה קוים - ועובד לי מצויין!
-
@תורה-תבלין אפשר קו אחד בגלישה נסתרת ואחד לא
זה עובד מצוין בדר"כ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות