חדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית
-
בס"ד
יום רביעי ט"ו טבת ה'תשפ"ה (15/01/2024)נוספו דברים חדשים בממשק SmartIVR בסוג מערכת החדשה והפופולרית "רדיו"
- סטטיסטיקות; בנוסף למה שהיה עד עכשיו, נוסף כמה נמצאים בלייב ביוטיוב. וכן נתוני יוטיוב כגון: כמה צפיות לסרטון, כמה לייקים, תגובות, ושמירות.
- נוסף בהגדרות של המערכת הטלפונית אפשרות להטמעת או עריכת השלוחה להאזנה לרדיו בצורה מהירה מתוך הממשק וללא צורך בהקלדת הנתיב ידנית.
- בפרטי השידור ביוטיוב, נוסף בממשק אפשרות לעריכת כותרת ותיאור הסרטון וכן את תמונת הסרטון. בהמשך נעלה גם אפשרות לערוך את התמונה שמוצגת במהלך ההזרמה של השידור חי.
כנסו לממשק >> smart-ivr.co.il
המשך ערב נהדר
-
@מ-מ-פליישער פשוט מטורףףףףףףףףףףףף מדהההההההההההים אין עליכם זה ממשק בנוי יפה עם כל הפונקציות נקלט טוב לעין כל מה שצריך בשביל לנהל קו תודה רבה לכל המשקיעים בזה!
-
@מ-מ-פליישער חסר קובצי הגדרות לשינוי
בתודה מראש! -
בס"ד
נוסף התקנת מודול.
-
@מ-מ-פליישער למה לא מופיע כפתור דוחות
זה תמונה מהפוסט הראשון
יש אפשרות להכניס אנשי קשר שבמקום מספרים יראו שמות?תודה רבה
עבודה מדהימה ממש -
@קינג-קומפיוטר כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער למה לא מופיע כפתור דוחות
זה תמונה מהפוסט הראשון
יש אפשרות להכניס אנשי קשר שבמקום מספרים יראו שמות?תודה רבה
עבודה מדהימה ממשבעיקרון כפי שתשים לב, הדוחות מיועד בעיקר עבור מערכת מסוג מוקד עסקי כי שם זה נמדד לפי מודל תור.
אבל בעז"ה אכניס לצוות פיתוח להכניס את דוחות שיחות נכנסות באופן כללי, ולא לפי המודל תור. (קיים כבר כapi אך מדגיש שאפשרי לקבל ממנו נתונים חדשים אחת ל3 שעות אם זכור לי נכון... בקיצור צריך לראות איך נבצע את זה.) -
@מ-מ-פליישער
אני רוצה להתקין מודול על מערכת קיימת שקיבלתי ממכם
אבל אין לי סיסמה -
@מ-מ-פליישער כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
בעיקרון כפי שתשים לב, הדוחות מיועד בעיקר עבור מערכת מסוג מוקד עסקי כי שם זה נמדד לפי מודל תור
יש לי במערכת מודול תור פעיל עם sip זה לא מוקד עסקי?
-
@קינג-קומפיוטר כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
בעיקרון כפי שתשים לב, הדוחות מיועד בעיקר עבור מערכת מסוג מוקד עסקי כי שם זה נמדד לפי מודל תור
יש לי במערכת מודול תור פעיל עם sip זה לא מוקד עסקי?
אז זהו. שהצורת בנייה של המערכת היתה שכל סוג מערכת היא לחוד. מוקד עיסקי נבנה עם הלשוניות הספציפיות בשביל זה.
אבל מצד שני חשבתי שלא תיהיה בעייה להוסיף מעבר לניהול ודוחות של מוקד עיסקי גם מתוך הלשונית מערכת תוכן בסוג מערכת ivr. ככה אתה נכנס לשלוחה או לוחץ עליה קליק ימני ואז יש מעבר לניהול שלו. למעשה זה הרבה יותר יעיל מלנעול את המערכת לסוג מערכת ספיציפית ומגודרת מראש. לא מזיק שתיהם אבל אכניס את זה לצוות פיתוח בעז"ה.
אפרופו, אפשרי בכלל להכנס למודל חדרי ועידה וניהול בשלוחות שמוגדרות כך. זה כבר כעת אפשרי בלשונית מערכת תוכן בממשק. סתם משתף. -
בס"ד
נוסף:
- מעבר מתוך שלוחת תור בלשונית מערכת תוכן לדוחות שיחות נכנסות, יוצאות ושלא נענו.
- סוג מערכת שיחה שלא נענתה + תא קולי - אם המתקשר החליט לא להשאיר הודעה אז תתווסף שורה במערכת של שיחה שלא נענתה בלי תא קולי. במידה והשאיר הודעה, ניתן יהיה לשמוע את ההודעה. הודעות המערכת הם כרגיל בשלוחת השארת הודעה. 1012 ובסיום 1026.
- הוחזרה האפשרות לנהל את הגדרות השלוחה בצורה חופשית עם הגדרות הEXT.INI.
בברכה,