access_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?
-
@מוטלה אגב אני שילמתי על הפיתוח של זה - ניסיתי לדחוף גם את מה שאתה ביקשת אבל הם אמרו לי שזה משהו אחר לגמרי
-
@מוטלה אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:
תקשיב, עשו משהו ענק!!!
אבל אני לא מצליח להפעיל...
לדעתי משהו עם שורה 4 לא מובן לי
כך הגדרתי את השלוחה:type=access_filter access_filter_mode=delete access_filter_delete_from=/8/04/11/01 access_filter_delete_number=1 ;access_filter_delete_quiet=yes access_filter_delete_error_goto=/91 access_filter_delete_goto=/91בכדי שיאפס את רשימת הלוג משלוחה שמוגדרת כך:
type=access_filter title=הודעות ועדכונים בכיתה access_filter_yes_goto=/8/04/11/11 access_filter_no_goto=/8 access_filter_1=g.*.*.*.*.*.none.1.none access_filter_log_save=yesהוא אומר בסוף הפעולה בוצעה בהצלחה... אבל לא נמחק כלום מהקובץ לוג ועדיין מסנן את כל מי שרשום שם
-
@shz טעות שלי. סידרתי את הבאג.
תבדקו שוב. -
@שמואל
עונה לי שגיאה -
@shz בדקת שוב את הכתובת של השלוחות?
-
@shz אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:
עונה לי שגיאה
ערך access_filter_delete_from או access_filter_delete_number לא מוגדר.
או שלא קיים הגבלה לפי הערכים הללו.
בטוח שהגדרת את מיקום השלוחה נכון ושיש שם הגבלה?
-
@שמואל
מיקום השלוחה נכון 100%, בדקתי טוב
ההגדרות העתקתי למעלה -
@shz בשיחה האחרונה שלך אני רואה שנכנסת עם ID
97255והוא חיפשaccess_filter1-97255ולא מצא..תבדוק תקינות כניסה enterID
-
@shz מבדיקה נוספת אני רואה שאצלך ההגבלה בשלוחה היא לפי
NoPlayAgainM1ולא הגבלת access_filter1 רגילה.לכן זה לא עובד.
המודול נועד לחפש הגבלת access_filter.
מנסה לראות מה בדיוק ואם אפשר לעשות משהוא בנידון
-
@שמואל
משהו לא ברור לי
א. זה ה id שלי, איתו אני נכנס קבוע... (זה עולה אוטומט, אני אפילו לא מקיש אותו)
ב. זה אמור למחוק רק את הכניסה שלי? לא מאפס לגמרי? -
@shz אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:
ב. זה אמור למחוק רק את הכניסה שלי? לא מאפס לגמרי?
כן. רק את שלך.
אתה רוצה שזה ימחק את כל הקובץ?
-
@שמואל אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:
NoPlayAgainM1
מה זה?
-
@שמואל
ודאי, את כל הקובץ. -
@shz
מה את כל הקובץ?
זה אמור לתת רק למאזין הספציפי שעבר לשלוחה לעבור שוב מחיקת כל הקובץ יש איזה מודול בAPI -
@שמואל אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:
@shz מבדיקה נוספת אני רואה שאצלך ההגבלה בשלוחה היא לפי
NoPlayAgainM1ולא הגבלת access_filter1 רגילה.לכן זה לא עובד.
המודול נועד לחפש הגבלת access_filter.
מנסה לראות מה בדיוק ואם אפשר לעשות משהוא בנידון
ההגדרה שלי היא
type=access_filter title=הודעות ועדכונים בכיתה access_filter_yes_goto=/8/04/11/11 access_filter_no_goto=/8 access_filter_1=g.*.*.*.*.*.none.1.none access_filter_log_save=yesזה לא
access_filterרגיל? -
@shz אוקי. כמה דקות
-
@shz הוספתי אפשרות למחוק את כל הלוג של התיקיה:
access_filter_delete_all=yesשממלאים את זה לא צריך למלא
access_filter_delete_numberכי זה מוחק הכל.שים לב! זה מוחק את כל הלוג בשלוחה! כל מי שהייתה לו הגבלה זה יתבטל וגם הלוג ימחק
-
@שמואל
זה חזק מאוד!!!
אבל זה צריך להיות בלי הגבלה של שם קובץ - אלא שזה יוכל למחוק כל קובץ במערכת הרבה פעמים זה נצרך... -
@33064325 אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:
אבל זה צריך להיות בלי הגבלה של שם קובץ - אלא שזה יוכל למחוק כל קובץ במערכת הרבה פעמים זה נצרך...
מה? אתה רוצה לפתח מודול מחיקת קבצים? לא מבין...
-
@שמואל
אתה יודע אני מנקודת מבט שלי - לא של מתכנת (פתאום מרגיש כמו לקוח שלא מבין למה אי אפשר ....)
אבל באמת זה משהו אחר לגמרי אין ספק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות