• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    access_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    62 פוסטים 8 כותבים 4.6k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 3 מנותק
      33064325 @מוטלה
      נערך לאחרונה על ידי

      @מוטלה אגב אני שילמתי על הפיתוח של זה - ניסיתי לדחוף גם את מה שאתה ביקשת אבל הם אמרו לי שזה משהו אחר לגמרי

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • S מנותק
        shz @מוטלה
        נערך לאחרונה על ידי

        @מוטלה אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:

        @shz חדש! תראה כאן..
        תודה לימות המשיח!

        תקשיב, עשו משהו ענק!!!
        אבל אני לא מצליח להפעיל...
        לדעתי משהו עם שורה 4 לא מובן לי
        כך הגדרתי את השלוחה:

        type=access_filter
        access_filter_mode=delete
        access_filter_delete_from=/8/04/11/01
        access_filter_delete_number=1
        ;access_filter_delete_quiet=yes
        access_filter_delete_error_goto=/91
        access_filter_delete_goto=/91
        

        בכדי שיאפס את רשימת הלוג משלוחה שמוגדרת כך:

        type=access_filter
        title=הודעות ועדכונים בכיתה
        access_filter_yes_goto=/8/04/11/11
        access_filter_no_goto=/8
        access_filter_1=g.*.*.*.*.*.none.1.none
        access_filter_log_save=yes
        

        הוא אומר בסוף הפעולה בוצעה בהצלחה... אבל לא נמחק כלום מהקובץ לוג ועדיין מסנן את כל מי שרשום שם

        שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • שמואלש מנותק
          שמואל @shz
          נערך לאחרונה על ידי

          @shz טעות שלי. סידרתי את הבאג.
          תבדקו שוב.

          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

          S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • S מנותק
            shz @שמואל
            נערך לאחרונה על ידי

            @שמואל
            עונה לי שגיאה

            3 שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 3 מנותק
              33064325 @shz
              נערך לאחרונה על ידי

              @shz בדקת שוב את הכתובת של השלוחות?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • שמואלש מנותק
                שמואל @shz
                נערך לאחרונה על ידי שמואל

                @shz אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:

                עונה לי שגיאה

                ערך access_filter_delete_from או access_filter_delete_number לא מוגדר.

                או שלא קיים הגבלה לפי הערכים הללו.

                בטוח שהגדרת את מיקום השלוחה נכון ושיש שם הגבלה?

                לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • S מנותק
                  shz @שמואל
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @שמואל
                  מיקום השלוחה נכון 100%, בדקתי טוב
                  ההגדרות העתקתי למעלה

                  שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • שמואלש מנותק
                    שמואל @shz
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @shz בשיחה האחרונה שלך אני רואה שנכנסת עם ID 97255 והוא חיפש access_filter1-97255 ולא מצא..

                    תבדוק תקינות כניסה enterID

                    לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • שמואלש מנותק
                      שמואל @shz
                      נערך לאחרונה על ידי שמואל

                      @shz מבדיקה נוספת אני רואה שאצלך ההגבלה בשלוחה היא לפי NoPlayAgainM1 ולא הגבלת access_filter1 רגילה.

                      לכן זה לא עובד.

                      המודול נועד לחפש הגבלת access_filter.

                      מנסה לראות מה בדיוק ואם אפשר לעשות משהוא בנידון

                      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • S מנותק
                        shz @שמואל
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שמואל
                        משהו לא ברור לי
                        א. זה ה id שלי, איתו אני נכנס קבוע... (זה עולה אוטומט, אני אפילו לא מקיש אותו)
                        ב. זה אמור למחוק רק את הכניסה שלי? לא מאפס לגמרי?

                        שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • שמואלש מנותק
                          שמואל @shz
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @shz אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:

                          ב. זה אמור למחוק רק את הכניסה שלי? לא מאפס לגמרי?

                          כן. רק את שלך.

                          אתה רוצה שזה ימחק את כל הקובץ?

                          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • 3 מנותק
                            33064325
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שמואל אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:

                            NoPlayAgainM1

                            מה זה?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • S מנותק
                              shz @שמואל
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @שמואל
                              ודאי, את כל הקובץ.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • 3 מנותק
                                33064325
                                נערך לאחרונה על ידי 33064325

                                @shz
                                מה את כל הקובץ?
                                זה אמור לתת רק למאזין הספציפי שעבר לשלוחה לעבור שוב מחיקת כל הקובץ יש איזה מודול בAPI

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • S מנותק
                                  shz @שמואל
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @שמואל אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:

                                  @shz מבדיקה נוספת אני רואה שאצלך ההגבלה בשלוחה היא לפי NoPlayAgainM1 ולא הגבלת access_filter1 רגילה.

                                  לכן זה לא עובד.

                                  המודול נועד לחפש הגבלת access_filter.

                                  מנסה לראות מה בדיוק ואם אפשר לעשות משהוא בנידון

                                  ההגדרה שלי היא

                                  type=access_filter
                                  title=הודעות ועדכונים בכיתה
                                  access_filter_yes_goto=/8/04/11/11
                                  access_filter_no_goto=/8
                                  access_filter_1=g.*.*.*.*.*.none.1.none
                                  access_filter_log_save=yes
                                  

                                  זה לא access_filter רגיל?

                                  שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • שמואלש מנותק
                                    שמואל @shz
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @shz אוקי. כמה דקות

                                    לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • שמואלש מנותק
                                      שמואל @shz
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @shz הוספתי אפשרות למחוק את כל הלוג של התיקיה:

                                      access_filter_delete_all=yes
                                      

                                      שממלאים את זה לא צריך למלא access_filter_delete_number כי זה מוחק הכל.

                                      שים לב! זה מוחק את כל הלוג בשלוחה! כל מי שהייתה לו הגבלה זה יתבטל וגם הלוג ימחק

                                      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • 3 מנותק
                                        33064325
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @שמואל
                                        זה חזק מאוד!!!
                                        אבל זה צריך להיות בלי הגבלה של שם קובץ - אלא שזה יוכל למחוק כל קובץ במערכת הרבה פעמים זה נצרך...

                                        שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • שמואלש מנותק
                                          שמואל @33064325
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @33064325 אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:

                                          אבל זה צריך להיות בלי הגבלה של שם קובץ - אלא שזה יוכל למחוק כל קובץ במערכת הרבה פעמים זה נצרך...

                                          מה? אתה רוצה לפתח מודול מחיקת קבצים? לא מבין...

                                          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • 3 מנותק
                                            33064325
                                            נערך לאחרונה על ידי 33064325

                                            @שמואל
                                            אתה יודע אני מנקודת מבט שלי - לא של מתכנת (פתאום מרגיש כמו לקוח שלא מבין למה אי אפשר ....)
                                            אבל באמת זה משהו אחר לגמרי אין ספק

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון