חזרה למספר שהוקלד במודול קבלת נתונים
-
@ivrפון
דרך הטלפון.
הרעיון זה לאפשר לטפל בבקשות של לקוחות כאשר לא נמצאים מול המחשב. -
@משרדי זה חייב מודול בAPI מכיון שזה הפעלת צינטוק לרשימת תפוצה
כי קמפיין יש דרך אבל צינטוק כרגע לא -
@ivrפון כתב בחזרה למספר שהוקלד במודול קבלת נתונים:
ואז כמדומני שההקלטה נשמרת על שם המספר שנבחר
זהו שלא
-
@משרדי תנסה לעשות את זה בהקלטות
-
@ivrפון הכוונה למודול קבלת נתונים?
-
@משרדי לא
הכוונה למודול הקלטות -
@ivrפון בדיוק זה מה שעשיתי.
-
@ivrפון כתב בחזרה למספר שהוקלד במודול קבלת נתונים:
@משרדי תנסה לעשות את זה בהקלטות
-
פוסט זה נמחק! -
@משרדי כתב בחזרה למספר שהוקלד במודול קבלת נתונים:
@ivrפון כתב בחזרה למספר שהוקלד במודול קבלת נתונים:
ואז כמדומני שההקלטה נשמרת על שם המספר שנבחר
זהו שלא
אבל אפשר לשמוע את פרטי משאיר ההודעה?
-
@שלומל-ה
כן, אבל חיוג חזרה חוזר למספר שממנו התקשר משאיר ההודעה. -
מישהו יודע אולי?
השאלה כרגע היא כיצד גורמים למספר שהקליד משאיר ההודעה, להיות המספר שאליו מנותבת השיחה חזרה.
אני מדבר על הניתוב לפי זה https://f2.freeivr.co.il/post/79204 -
@משרדי אולי תגדיר שמשאיר הודעה יקליד את הזיהוי הכללי שלו במערכת כמספר הזה (לכניסה עם זיהוי מספר טלפון אחר) ואז כנראה ירשם הזיהוי של המספר הקליד.
-
@שלומל-ה
ניסיתי לעשות כך, וללא הצלחה.
הגדרתי בשלוחה הראשית:enter_id=yes enter_id_type=phone_or_enter_phone record_name=no say_name=no say_record_number=no say_record_menu=no
ובשלוחת השארת ההודעות:
type=record hangup_insert_file=yes folder_move=/2
האם צריך להוסיף משהו?
-
תשובת שירות הלקוחות:
שלום וברכה,
ניתן לפתח.
עלות הפיתוח 1170 (1000 ש"ח + מע"מ).האמת שקצת משונה לי שעד היום אף אחד לא היה צריך את זה.
אבל זה התשובה שקיבלתי.
מעדכן כאן לטובת המחפש הבא אחרי בפורום אודות מידע זה.
@eliyahu האם זה הגיוני שלא קיימת אפשרות כזאת ברירת מחדל? -
@משרדי
עיקר כל מי שהיה צריך את זה היה מספיק לו שיש זיהוי שלהמאזין אבל לא היה צריך שיחליף לגמרי את המספר שלו מהזיהוי הראשי במערכת, שזה גם יכול להיות פירצה שאדם סתם מזדהה במספר אחר ונכנס אפילו שהוא לא מורשה, ואילו לא הרבה משתמשים עם הפוקציה של לחזור למשאיר ההודעה ואם כן אז הם רוצים את מספר הראשי של משאיר ההודעה ולא אזה מספר שהוא מקליד.