עזרה - שלוחות שנדרסו ונמחקו
-
שלום וברכה,
יש לי מערכת וואצפ פון בIVR ובטעות דרסתי את כל השלוחות בתיקיות ריקות
מה שקרה הוא שלא נשמר כלום בתיקיית סל המחזור כי זה לא נמחק אלא נדרס, אשמח לעזרה. -
@מערכת-קמפיינים אף אחד לא יכול לעזור לך, פשוט תתקשר לשרות לקוחות בימות המשיח והם יוכלו לעזור לך, מידי פעם הם עושים גיבוי של כל המערכות
-
@CUBASE
תודה,
לפחות במערכת עדיין לא היה הודעות,
אפשר פשוט להתקין את התבנית של וואצפון מחדש על המערכת רק שאני לא יודע איפה זה (הוואצפון הרשמי של ימות) -
@מערכת-קמפיינים כתב בעזרה - שלוחות שנדרסו ונמחקו:
אפשר פשוט להתקין את התבנית של וואצפון מחדש על המערכת רק שאני לא יודע איפה זה (הוואצפון הרשמי של ימות)
אתה יכול לבנות תבנית וואצאפון עפי"ז או עפי"ז
חוץ מיזה אם אתה רוצה שזה ממש יהיה כמו המקורי של ימות אתה יכול להשתמש בכלי להעתקת תבניות שפיתח @אביי-ורבא כאן רק אתה צריך מערכת וואצפון אחרת שתוכל להעתיק משם את התבנית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות