לבחירת שלוחות בתפריט אישור הקלטה | לא הצלחתי
-
אני רוצה שלאחר הקלטת ההודעה תהיה אפשרות להקלטה לשלוחה - באמצעות הקשה על 5, או הקלטה לקמפיין - באמצעות הקשה על 6.
הגדרתי כך;ההגדרות של מקש 5 menu_record_options_5=record_ok folder_move=/0000/0000 ההגדרות של מקש 6 menu_record_options_6=move_record key_move_record_to=template-1לא עובד לי | מישהו יודע לסביר לי למה?
תודה!!!עריכה: ניסיתי גם כך;
הגדרות של מקש 5 menu_record_options_5=move_record key_move_record_to=/0000/0000 ההגדרות של מקש 6 menu_record_options_6=record_ok folder_move=templateאך ללא הצלחה!!!
-
@יב אין אפשרות לאחר ההקלטה לבחור האם להקליט את ההודעה להודעת קמפיין
כן יש אפשרות להגדיר מקש שישמור את ההקלטה בשלוחה אחרת מהשלוחה הנוכחית
ההגדרות שיש להכניס הם כדלהלןאיזה מקש יגרום לשמירה בשלוחה שונה menu_record_options_6=move_record באיזה שלוחה ישמר, את האיקס יש לשנות למיקום השלוחה הרצוי key_move_record_to=/X -
@פישל יש על זה איזה קומבינה שכן יוכלו לאשר את ההקלטה לקמפיין?
-
@יב לא. אתה יכול לעשות תפריט להשארת הודעות קמפיין הקש 1 להקלטה רגילה הקש 2, ותחת התפריט הנ"ל להגדיר שלוחות עם ההגדרות הנכונות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות