מנגינת רקע בהשמעת קבצים.
-
איך עושים את זה?
חיפשתי איזה הודעת מערכת בהקשר ולא מצאתי.
פעם אמרו לי שזה הודעת מערכת מסוימת אשמח לעזרה בנושא.
תודה רבה. -
@הכוכב-הנודד
לפי מה שזכור לי
M1990 -
@יוסי-לנדא כתב במנגינת רקע בהשמעת קבצים.:
@הכוכב-הנודד
M1990זה לא זה, ובדקתי ונראה לי שאין כזו הודעת מערכת
תודה רבה לך.
823922a6-d8de-45fd-8e6c-1a4291c60ebe-צילום מסך 2024-11-27 184832.png -
@הכוכב-הנודד
לא קשור
תעלה הודעה (את המניגנת רקע) לשלוחת השמעת קבצים
ותשנה את השם ל M1990

-
פוסט זה נמחק! -
@יוסי-לנדא
זה מה שעשיתי אבל זה לא עשה כלום
ובדקתי ברשימה של ההודעות מערכת ולא היה כזו הודעה -
@הכוכב-הנודד
בהגדרות תוסיף:מנגינת רקע: record_mix=yesתעלה קובץ שמע,
ותשנה אותו לקובץ מספר
M1990
וזה אמור לעבוד לך!
לי בכ"א זה עובד. -
@פלוס נראה לי שזה מנגינת רקע בהקלטות, לא?
-
@צבי-ד-צ
נכון, רק הרגע שמתי לב שהוא ביקש בהשמעת קבצים,
יש כזה דבר בכלל?
מה זה? -
לא.
אני רציתי לדעת אם יש כזה דבר של הודעת מערכת של מנגינת רקע בהשמעת קבצים.
אבל אחרי שבדקתי ראיתי שאין כזה דבר.
תודה רבה לכולם.
אבל סתם שאלה אם אני רוצה לעשות סוג של קרדיט
בסוף כל הודעה, זה אפשרי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות