• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    8
    60
    1060
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • נ
      נתנאל הקטן @אA נערך לאחרונה על ידי

      @אA עם טיימר.
      מה הבעיה?
      https://f2.freeivr.co.il/topic/57/limit_call_seconds-הגבלת-אורך-השיחה-טיימר?_=1735891685463

      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ק
        קובי י. @נתנאל הקטן נערך לאחרונה על ידי

        @נתנאל-הקטן
        נראה לי ששלושתינו לא משדרים על אותו תדר בכלל

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • נ
          נתנאל הקטן @אA נערך לאחרונה על ידי

          @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

          @נתנאל-הקטן
          השאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
          כי הוא יהיה תקוע שם.
          אבל אהבתי את הרעיון שלך. יצירתי!

          אני עניתי על זה.

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ק
            קובי י. @נתנאל הקטן נערך לאחרונה על ידי

            @נתנאל-הקטן הוא נראה לי דיבר על המנהל

            נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • נ
              נתנאל הקטן @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

              @קובי-י
              אני יסביר.
              הצעתי פיתרון כיצד יוכלו לשמוע את הודעת 'מיקומך בתור הוא...'
              שבמקום שהממתין השני ומעלה, יעברו לשלוחת השמעת קבצים וישמעו 2 הודעות קצרות שיהיו בשלוחה, וכשהם מסיימים לשמוע את כל ההודעות בשלוחה, (פעם בדקה), יחזרו לשלוחה שבודקת עם הנציג התפנה, ואם לא חוזרים שוב פעם לשמוע את הקבצים בשלוחת ההשמעת קבצים,
              שהממתין השני ומעלה יופנה לחדר ועידה ללא שהיא תופעל, משום שהמנהל לא יכנס להפעיל אותה אף פעם,
              ובחדר ועידה יש מודול מובנה שסופר בכל רגע נתון, כמה ממתינים בחדר הועידה.
              ולגבי שאלתו

              השאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
              כי הוא יהיה תקוע שם.

              עניתי,

              @נתנאל-הקטן כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

              @אA עם טיימר.
              מה הבעיה?
              https://f2.freeivr.co.il/topic/57/limit_call_seconds-הגבלת-אורך-השיחה-טיימר?_=1735891685463

              א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א
                אA @נתנאל הקטן נערך לאחרונה על ידי

                @נתנאל-הקטן
                רעיון מעולה!!!
                אני אנסה לבנות את זה ביחד עם הרעיון של @קובי-י ונראה אם ילך.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  אA @נתנאל הקטן נערך לאחרונה על ידי

                  @נתנאל-הקטן
                  אני לא יודע למה אבל הטיימר לא עובד לי.
                  הגדרתי אותו בשלוחת מוזיקה בהמתנה אבל זה לא עבר לאחר הזמן המוגדר.
                  ניסיתי גם בשלוחת השמעת קבצים וזה לא עבד.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אA @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                    @קובי-י
                    התכוונת שלאחר שאסיים את השיחה עם הלקוח הראשון אוטומטית אעבור לשיחה עם הבא התור?
                    אם כן זה אמנם רעיון יפה, הבעיה תהיה אם יהיו לי כמה לקוחות, לאיזה חדר הוא יעבור?

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ק
                      קובי י. @אA נערך לאחרונה על ידי

                      @אA
                      לא,
                      אני מתכווין שאתה מקבל צינתוק מהקו ובמקום להתקשר לקו ואז ללחוץ על המקש שעונה לשיחה. המערכת בודקת לבד האם יש מישהו שממתין וברגע שאתה כמנהל מתקשר זה מפנה אותך מיד לשיחה בלי שום צורך בהקשה.
                      בנוסף זה טוב כי מלא פעמים זה קו עם כמה שימושים ואתה מקבל צינתוק חוזר לקו ותה לא יודע אם זה מישהו שמחכה על הקו או סתם מישהו שהשאיר הודעה עם צינתוק. אז אם אתה מתקשר וזה מיד מפנה אותך לשיחה אתה יודע שהצינתוק היה... ואם אתה שומע את התפריט רגיל. אתה מבין שזה סתם היה צינתוק.

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        אA @קובי י. נערך לאחרונה על ידי אA

                        @קובי-י
                        את זה אני גם יכול לעשות עם ההפנייה מיד בכניסה למערכת לשלוחת כניסה לחדר הועידה בקובץ Did_Go_To

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ק
                          קובי י. @אA נערך לאחרונה על ידי קובי י.

                          @אA
                          לא אבל כשאין מישהו ממתין אתה הרי לא רוצה לעבור לשלוחה של חדר ועידה. וזה בודק האם יש מישהו בחדר ועידה, ואם אין מישהו בחדר ועידה אתה נשאר בתפריט הראשי!

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א
                            אA @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                            @קובי-י
                            אבל בשירות לקוחות אני לא אמור להתקשר למערכת הזו סתם כך, וכשיש שיחה הוא יעביר אותי בכל מקרה ישירות לשיחה.
                            אבל הרעיון יפה, ואני יוסיף אותו למודול.
                            תודה!

                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ק
                              קובי י. @אA נערך לאחרונה על ידי

                              @אA
                              למה אני גם משתמש בזה להוצאת שיחות וגם לקבל צינתוק כשיש הודעה אם לא היה מענה (ויש עוד שימושים בקו -אחד השלוחות זה שירות לקוחות)

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א
                                אA @קובי י. נערך לאחרונה על ידי אA

                                @קובי-י
                                הבנתי. צודק.
                                השיחות היוצאות שלך בחינם, או שזה במודול תור?
                                דהיינו יש לך אפשרות להוציא שיחות דרך המערכת בחינם?

                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ד
                                  ד.סופר 0 @אA נערך לאחרונה על ידי ד.סופר 0

                                  @אA בסוף המדריך קצת לא ברור אם אני רוצה לשמוע את שם הממתין מה שמים ב-4 וב-4/1 וב-4/1/1
                                  פשוט כתוב שמעבירים את שלוחה-4/1 ל-4/1/1 ופשוט לא היה קודם כזה שלוחה 4/1 אלא רק 4
                                  אשמח לתשובה!
                                  בתודה מראש!

                                  א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א
                                    אA @ד.סופר 0 נערך לאחרונה על ידי

                                    @ד-סופר-0
                                    השלוחות להגדרה הם /1/1/1/1 , ו-4/ , ו- 4/1/.
                                    הבנת מה צריך להגדיר?

                                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ד
                                      דף חדש @אA נערך לאחרונה על ידי

                                      @אA
                                      יש לך הסבר חדש כולל אמירת מיקום ההמתנה?
                                      (יש לך את הקרינות של זה גם?)

                                      ד א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • ד
                                        דף חדש @דף חדש נערך לאחרונה על ידי

                                        @דף-חדש
                                        שאלה נוספת:
                                        איך ניתן לעשות שהמספר שמחייג וממתין בשירות הלקוחות,
                                        יצנטק המספר שלו ממש לפל' שלי?
                                        (בעבר בנו לי מערכת חינמית כזו)

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • א
                                          אA @דף חדש נערך לאחרונה על ידי

                                          @דף-חדש
                                          עדיין לא, ואשמח לעזרה בנידון.
                                          חשבתי לעשות כמה שלוחות השמעת קבצים, שיעביר בסיום הזמן המוגדר לשלוחה הבאה, ובמידה ועדיין יש שם מאזין לא יתן להיכנס, הבעיה היא שהמערכת מזהה שהמאזין בשלוחה עד שהוא יוצא מהמערכת ע"י ניתוק או מעבר למערכת אחרת, וזה טוב רק בתור הראשון.
                                          הפתרון הוא לכאו' או כשיצא מהשלוחה, יעבור בשלוחה שתמחוק את הכניסה שלו מהלוג (כמובן שיתעדכן מיד מהשלוחה החדשה) או פתרון שעולה לי עכשיו, שבכל פעם שיעבור שלוחה, יעבור למערכת אחרת, ומיד יחזור למערכת הנוכחית, זה אמור לעבוד.

                                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ד
                                            דף חדש @אA נערך לאחרונה על ידי

                                            @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                            או פתרון שעולה לי עכשיו, שבכל פעם שיעבור שלוחה, יעבור למערכת אחרת, ומיד יחזור למערכת הנוכחית, זה אמור לעבוד.

                                            זה אמנם יהיה מסובך יותר,
                                            אבל אם זה הפיתרון היחיד, אז אין ברירה.
                                            מעניין אותי אם אתה יודע מה הודעת מערכת של כוכבית בתפריט השידור,
                                            אני צריך את זה כמו שכתבתי בשירשור המצו"ב:

                                            https://f2.freeivr.co.il/topic/16322/הודעות-מערכת-של-שידור/10

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון