שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"
-
@אA מישהו ?
-
@אA תודה על ההיענות.
כנראה זה לא יתליח בגלל מגבלה של העברת מאזינים אם השלוחה מלאה. -
@עידו
דבר ראשון סליחה על אי ההיענות, פשוט אני מאוד עסוק בזמן האחרון ולא יוצא לי להיכנס לפורום.
הרעיון נראה ממש מוצלח, רק צריך לראות איך מתגברים על הבעיה שאמרת. -
@אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
@עידו
דבר ראשון סליחה על אי ההיענות, פשוט אני מאוד עסוק בזמן האחרון ולא יוצא לי להיכנס לפורום.
הרעיון נראה ממש מוצלח, רק צריך לראות איך מתגברים על הבעיה שאמרת.לכאורה אין דרך ... כי זה מבוסס על המודל הנ"ל... אולי api כלשהו אבל אני לא יודע איך בודקים כמות אנשים בשלוחה
-
@אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
@עידו
דבר ראשון סליחה על אי ההיענות, פשוט אני מאוד עסוק בזמן האחרון ולא יוצא לי להיכנס לפורום.
הרעיון נראה ממש מוצלח, רק צריך לראות איך מתגברים על הבעיה שאמרת.חשבתי על לשלב את המודל הזה עם זה רק צריך לראות אם אפשר שזה יקרה אוטומטית בשלוחה מסוימת ומכריחים את הנציג לעבור דרך אותה שלוחה בסיום השיחה.
אבל זה כבר לאחרי פורים.
-
פוסט זה נמחק! -
-
-
@אA אני עובד על API לדעתי תכף מסיים
אני רק לא מכיר בכלל את החדר ועידה, איך סוגרים אותו? כדי שהלקוח הבא יכנס ויפתח מחדש, נפק"מ הקלטת שיחה שיהיה אפשר למצוא בקלות הקלטה של לקוח ולא צריך להתחיל לחפש בכל ההקלטה של כל היום.
ידוע לך איך סוגרים חדר ועידה בAPI או בכלל איך עושים את זה? -
@עידו
בAPI אין לי מושג, אבל החדר נסגר ברגע שהמנהל יוצא ממנו, וכן ההקלטה מסתיימת אז. -
@אA אז אם אני עושה kick למנהל החדר נסגר?
-
@עידו
לא בטוח שזה קשור, כיון שזו לא הוצאה מהחדר של המאזין אלא יציאה מוחלטת מהחדר כך שלכאו הוא יצא באופן אוטומטי