יצירת שלוחת כוכבית - בתפריט פנימי - הכיצד?
-
@צבי-ד-צ
מה לא תקין במה שעשיתי?star_extension=yes type=menu digits=1 -
@פלוס עשית שלוחה בשם Star (עם S גדולה)?
-
@צבי-ד-צ
כן, בוודאי. -
@פלוס אני לא רואה משהו לא תקין באמת (לענ"ד), אולי בשלוחת הכוכבית בעצמה משהו לא טוב? מה שומעים כשאתה לוחץ כןכבית?
-
@צבי-ד-צ
לא עושה כלום. -
-
@ד-סופר-0 כתב ביצירת שלוחת כוכבית - בתפריט פנימי - הכיצד?:
תעדכן!
בהצלחה!@פלוס כתב ביצירת שלוחת כוכבית - בתפריט פנימי - הכיצד?:
לא עושה כלום.
-
-
@מתעניין כתב ביצירת שלוחת כוכבית - בתפריט פנימי - הכיצד?:
ומה מוגדר בה?
@פלוס כתב ביצירת שלוחת כוכבית - בתפריט פנימי - הכיצד?:
@צבי-ד-צ
מה לא תקין במה שעשיתי?star_extension=yes type=menu digits=1 -
@פלוס מה הגדרת בשלוחת הכוכבית?
-
-
@פלוס זה אמור להיות בשלוחת התפריט
בשוחת הכוכבית אתה אמור להגדיר סתם את סוג שלוחה שאתה רוצה. -
@מתעניין
השורה הראשונה אמורה להיות בכוכבית כהגדרתה לשלוחה,
ושני השורות הבאות, הם יצירת שלוחה זו לתפריט. -
@פלוס לא, השורה הזו צריכה להיות בתפריט!
בקובץ ext.ini של התפריט שבו רוצים את שלוחת * יש להוסיף את השורה:
star_extension=yes -
@מתעניין
אני בודק. -
@מתעניין
ומה שמים בשלוחת הכוכבית בעצמה? -
@פלוס כתבתי, את סוג השלוחה שאתה רוצה שתהיה.
-
@מתעניין
תודה!!!!
עובד!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות