מישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן
-
עשיתי פקודה מהדפדפן למחיקת כמה קבצים, וזה לא עובד! מישהו יכול להסביר לי מה הטעות??
זה מה שעשיתיhttps://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0796:777&action=action&what0=ivr2:2/ApprovalOk&what1=ivr2:2/Record&what2=ivr2:2/ApprovalNumberNow.ini&what3=ivr2:2/LogRecordingAndEnteringData.ymgr&what4=ivr2:2/ApprovalAll.ymgrוזה התגובה
{"responseStatus":"ERROR","message":"action is required","messageCode":null,"yemotAPIVersion":6}ולא נמחק אף אחד מהקבצים, וגם כשאני עושה רק קובץ אחד ככה
https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0796:7777&action=action&what=ivr2:2/ApprovalOkזה גם לא עובד, מישהו יכול לעזור לי?
תודה רבה! -
@צבי-ד-צ כתב במישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן:
עשיתי פקודה מהדפדפן למחיקת כמה קבצים, וזה לא עובד! מישהו יכול להסביר לי מה הטעות??
זה מה שעשיתיhttps://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0796:777&action=action&what0=ivr2:2/ApprovalOk&what1=ivr2:2/Record&what2=ivr2:2/ApprovalNumberNow.ini&what3=ivr2:2/LogRecordingAndEnteringData.ymgr&what4=ivr2:2/ApprovalAll.ymgrוזה התגובה
{"responseStatus":"ERROR","message":"action is required","messageCode":null,"yemotAPIVersion":6}ולא נמחק אף אחד מהקבצים, וגם כשאני עושה רק קובץ אחד ככה
https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0796:7777&action=action&what=ivr2:2/ApprovalOkזה גם לא עובד, מישהו יכול לעזור לי?
תודה רבה!עשית action=action ולא action=delete....
-
@מ-מ-פליישער כתב במישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן:
action=delete
אכן, תודה רבה... (מוזר, היה נראה לי שכן העתקתי נכון)
-
צ צבי ד"צ סימן נושא זה כשאלה ב
-
צ צבי ד"צ סימן נושא זה כנפתר ב
-
@צבי-ד-צ כתב במישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן:
@מ-מ-פליישער כתב במישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן:
action=delete
אכן, תודה רבה... (מוזר, היה נראה לי שכן העתקתי נכון)
לפעמים המחשב "מתעקש" לזכור את הבחירה של העתקה הקודמת. קרה לי הרבה...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות