שכל מאזין יוכל לנייד אוטומטי קו.
-
@צבי-ד-צ כתב בשכל מאזין יוכל לנייד אוטומטי קו.:
@רק-טוב כתב בשכל מאזין יוכל לנייד אוטומטי קו.:
בכל אופן, אני מעדיף בצורה חינמית...
הסברתי לך איך לעשות את זה
כן, נכון, אבל אולי עוד כמה שנים... יהיה לי כוח לנסות את זה.
כרגע אין לי כוח.
אבל בכל אופן תודה רבה לך על העזרה מצידך ממש לא מובן מאליו
תודה. -
@רק-טוב תגדיר
type=api api_link=https://www.call2all.co.il/ym/api/UpdateExtension api_add_0=path=ivr2:/ api_add_1=type=routing_yemot api_add_2=routing_yemot_number=079123456 api_000=token,,,10,,NO,yes,,*:במקום 079123456, תכניס את מספר המערכת אליה תרצה שהמערכות ישוייכו.
תכניס לשלוחה הודעה מספר 000 שבה אתה אומר "אנא הקישו את מספר המערכת והסיסמה ברצף, בין מספר המערכת לבין הסיסמה הקישוא כוכבית".
תכניס הודעה בשם M1607 שבה תגיד: "הפעולה הסתיימה בהצלחה, באם הקשתם מספר מערכת וסיסמה נכונים המערכת תשויך לקו שלנו" -
-
@בוס
תודה רבה על העזרה ועל המאמץ. -
ר רק טוב סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות