עזרה במודול אקסס פילטר
-
יש לי שלוחה כזאת
type=chapter_receive chapter_plus=1 chapter_tfr_more=no chapter_receive_end_goto=2 say_chapter_complete=no chapter=145 chapter_end=150 chapter_complete=24 say_thilim_type=ashkenaz language=he check_access_filter=yes access_filter_no_goto=enter access_filter_1=h.19:00-23:59.*.12-12.5-5.* access_filter_1_yes_goto=טט access_filter_2=h.*.*.10-10.5-5.*.thiscall.1.thiscall.* access_filter_2_yes_goto=ממ access_filter_3=h.00:00-06:00.*.11-11.5-5.*.thiscall.1.thiscall.* access_filter_3_yes_goto=ממ access_filter_4=h.*.*.11-12.5-5.*.thiscall.1.thiscall.* access_filter_4_yes_goto=חח access_filter_5=h.*.*.13-30.5-5.* access_filter_5_yes_goto=טט access_filter_6=h.*.*.8-9.5-5.*.thiscall.1.thiscall.* access_filter_6_yes_goto=עע access_filter_log_save=yesשבעצם רצוני הוא שלמשל היום יוכלו להיכנס פעם אחת בכל שיחה לשלוחה עע ובפעם השניה ישמעו את פרקי התהילים
בפועל הוא מעביר אותי כל פעם כל גם באותו שיחה לשלוחה עע
למה? -
-
@מתעניין כתב בעזרה במודול אקסס פילטר:
@שמואל-ש כתב בעזרה במודול אקסס פילטר:
thiscall
ההגדרה הזו לא עובדת, ולא עבדה מעולם.
אז מה למעשה אני אמור להגדיר כדי שיהיה לי כנ"ל?
-
@שמואל-ש יש תחליפים, מה שאני זוכר כרגע, זה הפניה לפי מחייג ששם יש אפשרות לפעם בשיחה.
-
@מתעניין כתב בעזרה במודול אקסס פילטר:
@שמואל-ש יש תחליפים, מה שאני זוכר כרגע, זה הפניה לפי מחייג ששם יש אפשרות לפעם בשיחה.
במודול כתוב שיש אפשרות של מעבר פעם אחת בשיחה, זה לא נכון?
@שמחה-זו-הסיסמא -
@שמואל-ש
למיטב זכרוני זה לא עובד, אבל תוכל לפנות לשירות לקוחות לבדוק זאת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות