שמיעת הודעה קולית שהופצה אך לא נשמעה
-
@מתעניין
תודה, אך עברתי על זה כבר,
הקטע שיש לי כמה קמפיינים, ואני רוצה להשמיע לכל אדם את הקמפיין האחרון שנשלח אליו שהוא פיספס.אני שולח הרבה קמפיינים לאנשים שונים
-
@Ppgishonim נו מה הבעיה תגדיר שישמיע רק פעם אחת.
-
אבל זה ישמיע לאדם גם אם הוא ענה לשיחה?
יש דרך לעשות שאוטומטית זה יתן את הקמפיין האחרון, אני לא רוצה להתחיל להגדיר בכל שלוחה מלא מספרי קמפיינים -
@Ppgishonim כתב בשמיעת הודעה קולית שהופצה אך לא נשמעה:
אבל זה ישמיע לאדם גם אם הוא ענה לשיחה?
זה בעיה שיתכן וניתן לפטור אותה עם הגדרות אחרות
למשל ע"י מודל הוספת ערך, שיכתוב לקובץ שהוא כבר שמע, יש כאן מומחים למודול הזה.
רק צריך להגדיר איזה פילטר למי שכן שמע את ההודעה שזה אני לא יודע איך לעשות. -
@מתעניין
תודה, יש דרך לא לכתוב את מספר הקמפיין? שאוטומטית יעשה על כל הקמפיינים? -
@Ppgishonim לא מכיר דרך.
אבל אני מבין שהבעיה שלך זה שזה הגדרה מסובכת לכתוב את כל הקמפיינים בהגדרות השלוחה.
ראיתי שיש שם הגדרה של השמעה לפי ID שאז אתה מגדיר בקובץ נפרד איזה קמפין להשמיע למי
יתכן וזה יעזור לך. -
@ivrפון
יש לך אולי רעיון? -
@Ppgishonim תפעיל [דרך api] קמפיין הנכנס לשלוחה במערכת לשלוחת הודעות אישיות id_list_message
ותעלה שם לכל לקוח הודעה אחרת וכך בחיוג חוזר בכניסה לשלוחה כל אחד שומע רק את שלו -
@ivrפון
איך אני יכול בדרך זאת לא להשמיע למי ששמע כבר את הקמפיין? -
@Ppgishonim תעביר אותו לאחר הid_list_message לשלוחה שמוחקת מהשלוחה הקודמת את הקובץ שמע של אותו אדם ותשתיק את אין לך הודעות