דוחות של קמפיינים (הודעות) שנשלחו מהמערכת
-
@זאביק אפשר לבקש מהשירות שיגדירו לך "קמפיין פתוח" וזה אומר שלא משנה מה ההודעה שיש בקמפיין - ברגע שמישהו עונה, זה כמו שהוא חייג למערכת חזרה, ואז אתה יכול עם תפריט (כמובן עם הגדרה של הגבלה בזמן ושליחה לניתוק לאחר X שניות אם אין תגובה שלא יהיה שיחה שמישהו יענה וישאר על הקו ויטחון יחידות) לעשות שלוחה 1 תור רגיל, שלוחה 2 חלוקת מספרי אישור.
בכל מקרה, זה מאד רגיש ובאמת יכול ללכת כמויות יחידות מטורפת, אז יש לעשות כמות גדולה של בדיקות שיבדוק את כל הכיוונים לפני שאתה מוציא הודעה בפועל ללקוחות. -
@עץ-השדה
מעבר לשלוחה במערכת זה קמפיין פתוח?
אני מתכוון כמו שהוא הגדיר שבהקשה על אחד עוברים לשלוחה במערכת. -
@אA כן אבל אז יש בעיה כמו שהוא אמר עם הדוחות במיוחד לאחר שהקמפיין הסתיים.
ככה אפשר לעשות שכל מי שעונה או חוזר למערכת, מוסר מהרשימת תפוצה אוטומטית וככה נשארים רק מי שלא ענו. -
@עץ-השדה
אבל אפשר פשוט להגדיר שכל מי שהועבר לשלוחה במערכת או שאישר ג"כ יעבור בשלוחה כזו, ואז לא תהיה בעיה. -
@אA צודק. מה שכן, הקשה על 7 לא יהיה רלוונטי אלא קודם כולם יצטרכו להקיש 1 ואז משהו נוסף.
וגם עדיין יהיה את הבעיה של הדו"ח שכל יום צריך להוריד ולהעלות מחדש רשימת תפוצה רק מי שלא ענה.
-
@עץ-השדה
זה בדיוק מה ששאלתי.
האם בהקשה על 7 מועברים לשלוחה שבה מאשרים, או שזה רק מייצר דוח על האישור.
ואולי עדיף שיגדיר שיעבור לשלוחה כזו, כדי להרוויח את ההסרה.
ולגבי הדוח, הרי זה בדיוק העניין שמסיר את כל מי שכבר אישר, ומי שנשאר אליו הוא חוזר ומצנתק. -
@אA הקשה על 7 רק רושם בדו"ח, והדו"ח משתנה רק בזמן שהקמפיין פעיל - ז"א שאם מישהו חזר למערכת דקה אחרי שהקמפיין הסתיים, לא תדע על זה.
ובעניין הדו"ח - זה פעולה יומית שאפשר לדלג עליה אם המספרים שענו/נכנסו לשלוחה 1 או 2 אוטומטית מוסרים - מה שנשאר זה להפעיל את הקמפיין שוב בערב, וגם את זה לעשות בתזמון
.
-
@עץ-השדה @אA
תודה רבה על הסיוע!!!הרעיון של @עץ-השדה נשמע רעיון מצויין!!!
(לא חשבתי על כיוון כזה בכלל, משום שלא ידעתי שישנה אפשרות כזו),ולגבי הרעיון של @אA
הבעייה היא: שההקשה על 7 , זו אופצייה מובנית של ימות המשיח, ואין אפשרות לשחק שם בהגדרות, - וממילא 2 הבעיות נשארו במקומן. (וגם את ההודעה המושמעת שם "תשובתך התקבלה" כמדומה שעדיין לא נתנו אופצייה איך אפשר לשנות אותה...).[ואילו הייתה איזו דרך לשנות את ההודעה של "תשובתך התקבלה" להודעה אחרת, אז יכולתי להפוך את היוצרות, ולקוחות שבעצם אישרו את המסירה, היו מתבקשים להקיש 1, ואז הייתי שולח אותם להסרה מרשי"ת, - ואילו לקוח שמעוניין להמשיך את התהליך היה צריך להקיש 7 ואז היה שומע את ההודעה הפרטית שלי, אבל כאמור כרגע לא ידוע לי שיש אפשרות לשנות את ההודעה שם].
תודה רבה לכולכם!!!
[ואם יש למישהו רעיון נוסף שיחסוך לי את העבודה הגדולה להקים את כל השלוחות של הקמפיין מחדש, (שזה מה שצריך לעשות בשביל להשתמש עם הרעיון המצויין של @עץ-השדה) , אשמח שיחכימו אותי עוד].
-
@עץ-השדה
ולכן אולי כדאי לעשות שבהקשה על 1 יעבור להסרת המספר ואז למערכת, ובהקשה על 7 לאישור ואז יעבור לשלוחה במערכת שתסיר אותו, ואז לניתוק. -
@זאביק
מאיפה ההגדרות הנ"ל? -
@אA בלשונית: שיגור הודעות / הגדרות קמפיין
-
-
@עץ-השדה בפרוייקט שלי זה לא יעזור, כיון שזה לא לקוחות שמבינים בהסרות מרשימת תפוצה וכדומה... אלא הם רק עונים לי בקמפיין על איזו שאלה מסויימת, ולפי זה אני מבין איך כדאי להתקדם איתם,
-
בדקתי שוב את הרעיון הראשון של @עץ-השדה , וראיתי שזה לא טוב בשבילי, כיון שבבדיקה אחת שעשיתי, ראיתי שמי שמסיר את עצמו מהרשי"ת, אני לא יכול לשלוח לו יותר שום קמפיין, (וגם לא בעוד שבוע שבועיים, כשיהיה לי צורך לשלוח לו שוב),
השאלה שלי כעת היא: האם יש איזו פונקציה להגדיר שהלקוח יסיר את עצמו מהרשי"ת (כשיכנס לשלוחה מסויימת למשל), בלי שיחסום את עצמו לקבלת הודעות בעתיד ממני??
-
@זאביק
אולי אם הוא רק יחסם. -
@אA תסביר
-
@זאביק
יש אפשרות שהמאזין לא יוסר מהרשימה אלא רק יחסם מקבלת צינתוקים.
השאלה היא האם המנהל יכול לבטל את החסימה או שלא.
תבדוק את זה. -
@אA אני יכול לבטל באתר (וזה מראה כאילו זה בוטל), אבל למעשה הלקוח כבר לא מקבל קמפיינים, [ואגב בכל הפרוייקט שלי אני משתמש עם שיגור הודעות ארוכות ולא צינתוקים, - אם יש בזה איזה הבדל למשהו]
-
@זאביק
התכוונתי לשיגור הודעות.
מה הכוונה לבטל?
לחסום?
ואח"כ אתה יכול להחזיר אותו? -
@אA שאלת למעלה האם המנהל יכול לבטל את החסימה שהלקוח חסם את עצמו, ועל זה השבתי שרשמית זה נראה באתר שכאשר המנהל מבטל את החסימה של הלקוח, הלקוח מקבל צבע ירוק של לקוח פעיל, אבל בפועל זה לא מצליח לשלוח לו הודעות,
תיכנס ללשונית של שיגור הודעות/רשימת התפוצה, ותראה מה הכוונה.