• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    דוחות של קמפיינים (הודעות) שנשלחו מהמערכת

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    3
    28
    170
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ז
      זאביק נערך לאחרונה על ידי

      חודש טוב!
      אני משתמש בקביעות עם שליחת הודעות רבות ללקוחות שלי,
      ויש לי 2 נקודות שמסרבלות לי שם מאוד את העבודה, ואשמח אם למישהו יש רעיון לפיתרון,

      1. אני משתמש בפונקצייה (שמובנית בכל קמפיין סטנדרטי), שלאחר שהלקוח מקבל את ההודעה, יש לו 2 אפשרויות: אפשרות ראשונה להקיש 1 ואז הוא מנותב לשלוחה מסויימת, ויש לו אפשרות נוספת להקיש 7 לאישור קבלת ההודעה ולניתוק השיחה.
        והבעייה היא: שכאשר אני מקבל את הדוח של הקמפיין, מי ענה לשיחה ומי היה תפוס וכו', - אז גם מי שהקיש 1 וגם מי שהקיש 7 מופיעים בדוח תחת ההגדרה: "אישור מסירה" ואין לי דרך לדעת מי הקיש 1 ומי הקיש 7, וזה מאוד נחוץ לי להמשך התהליך מול הלקוחות,
        (בינתיים אני משתמש כבר תקופה ארוכה עם הגדרה מסורבלת שעשיתי בינתיים מחוסר ברירה, שמי שיקיש 1 יפעיל צינתוק קצר ורק אח"כ יופנה לשלוחה המבוקשת, ואז אח"כ אני צריך לסנכרן את הנתונים של הדוח הראשי מול הדוח של הצינתוקים וכו', וכל זה מסרבל מאוד את העבודה)

      השאלה היא: האם יש איזו דרך פשוטה לראות במקום אחד מסודר מי הקיש 1 ומי הקיש 7,

      1. ישנם לקוחות שלא הקישו כלום בקמפיין ששלחתי להם בצהריים למשל, או שלא ענו כלל לשיחה, ולכן אני שולח להם קמפיין נוסף בערב, - אך בשביל זה אני צריך כל פעם להיכנס לדוח של הצהריים, ולראות על מי יש "אישור מסירה" ואז למחוק אותו ידנית מהרשימת תפוצה שזה מסרבל מאוד,

      והשאלה היא: האם ישנה איזו דרך לעשות שמי שיש לו "אישור מסירה" ימחק אוטומטית מהרשי"ת,

      אשמח לכל רעיון לאיזשהו פיתרון בהנ"ל,
      תודה רבה!

      א ע 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

        @זאביק
        באפשרות השנייה של אישור המסירה, זה עובד ע"י הגדרה או שנכנס לשלוחה מסויימת ששם מאשר?
        כי אם כן תגדיר שיעבור אחרי (או לפני שלא ינתק) לשלוחה של הסרה מרשימת התפוצה.
        וגם אם זו רק הגדרה אולי עדיף שתגדיר שאישור המסירה יינתן מתוך שלוחה במערכת שלפניה יוסר מרשימת התפוצה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א
          אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

          @זאביק
          ולגבי האפשרות הראשונה, אתה יכול לפתוח 2 רשימות תפוצה, 1, לאלה שעברו לשלוחה במערכת, וזה ע"י כך שיעברו קודם בשלוחה של הוספה לרה"ת, ו-2 לאלה שאישרו שיעברו(באחד מהאפשרויות שבפוסט הקודם)גם כן בשלוחה כזו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ע
            עץ השדה @זאביק נערך לאחרונה על ידי

            @זאביק אפשר לבקש מהשירות שיגדירו לך "קמפיין פתוח" וזה אומר שלא משנה מה ההודעה שיש בקמפיין - ברגע שמישהו עונה, זה כמו שהוא חייג למערכת חזרה, ואז אתה יכול עם תפריט (כמובן עם הגדרה של הגבלה בזמן ושליחה לניתוק לאחר X שניות אם אין תגובה שלא יהיה שיחה שמישהו יענה וישאר על הקו ויטחון יחידות) לעשות שלוחה 1 תור רגיל, שלוחה 2 חלוקת מספרי אישור.
            בכל מקרה, זה מאד רגיש ובאמת יכול ללכת כמויות יחידות מטורפת, אז יש לעשות כמות גדולה של בדיקות שיבדוק את כל הכיוונים לפני שאתה מוציא הודעה בפועל ללקוחות.

            א ז 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א
              אA @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

              @עץ-השדה
              מעבר לשלוחה במערכת זה קמפיין פתוח?
              אני מתכוון כמו שהוא הגדיר שבהקשה על אחד עוברים לשלוחה במערכת.

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ע
                עץ השדה @אA נערך לאחרונה על ידי

                @אA כן אבל אז יש בעיה כמו שהוא אמר עם הדוחות במיוחד לאחר שהקמפיין הסתיים.
                ככה אפשר לעשות שכל מי שעונה או חוזר למערכת, מוסר מהרשימת תפוצה אוטומטית וככה נשארים רק מי שלא ענו.

                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  אA @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

                  @עץ-השדה
                  אבל אפשר פשוט להגדיר שכל מי שהועבר לשלוחה במערכת או שאישר ג"כ יעבור בשלוחה כזו, ואז לא תהיה בעיה.

                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ע
                    עץ השדה @אA נערך לאחרונה על ידי

                    @אA צודק. מה שכן, הקשה על 7 לא יהיה רלוונטי אלא קודם כולם יצטרכו להקיש 1 ואז משהו נוסף.

                    וגם עדיין יהיה את הבעיה של הדו"ח שכל יום צריך להוריד ולהעלות מחדש רשימת תפוצה רק מי שלא ענה.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א
                      אA @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי אA

                      @עץ-השדה
                      זה בדיוק מה ששאלתי.
                      האם בהקשה על 7 מועברים לשלוחה שבה מאשרים, או שזה רק מייצר דוח על האישור.
                      ואולי עדיף שיגדיר שיעבור לשלוחה כזו, כדי להרוויח את ההסרה.
                      ולגבי הדוח, הרי זה בדיוק העניין שמסיר את כל מי שכבר אישר, ומי שנשאר אליו הוא חוזר ומצנתק.

                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ע
                        עץ השדה @אA נערך לאחרונה על ידי

                        @אA הקשה על 7 רק רושם בדו"ח, והדו"ח משתנה רק בזמן שהקמפיין פעיל - ז"א שאם מישהו חזר למערכת דקה אחרי שהקמפיין הסתיים, לא תדע על זה.

                        ובעניין הדו"ח - זה פעולה יומית שאפשר לדלג עליה אם המספרים שענו/נכנסו לשלוחה 1 או 2 אוטומטית מוסרים - מה שנשאר זה להפעיל את הקמפיין שוב בערב, וגם את זה לעשות בתזמון 😉.

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ז
                          זאביק @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

                          @עץ-השדה @אA
                          תודה רבה על הסיוע!!!

                          הרעיון של @עץ-השדה נשמע רעיון מצויין!!!
                          (לא חשבתי על כיוון כזה בכלל, משום שלא ידעתי שישנה אפשרות כזו),

                          ולגבי הרעיון של @אA
                          הבעייה היא: שההקשה על 7 , זו אופצייה מובנית של ימות המשיח, ואין אפשרות לשחק שם בהגדרות, - וממילא 2 הבעיות נשארו במקומן. (וגם את ההודעה המושמעת שם "תשובתך התקבלה" כמדומה שעדיין לא נתנו אופצייה איך אפשר לשנות אותה...).

                          [ואילו הייתה איזו דרך לשנות את ההודעה של "תשובתך התקבלה" להודעה אחרת, אז יכולתי להפוך את היוצרות, ולקוחות שבעצם אישרו את המסירה, היו מתבקשים להקיש 1, ואז הייתי שולח אותם להסרה מרשי"ת, - ואילו לקוח שמעוניין להמשיך את התהליך היה צריך להקיש 7 ואז היה שומע את ההודעה הפרטית שלי, אבל כאמור כרגע לא ידוע לי שיש אפשרות לשנות את ההודעה שם].

                          תודה רבה לכולכם!!!

                          [ואם יש למישהו רעיון נוסף שיחסוך לי את העבודה הגדולה להקים את כל השלוחות של הקמפיין מחדש, (שזה מה שצריך לעשות בשביל להשתמש עם הרעיון המצויין של @עץ-השדה) , אשמח שיחכימו אותי עוד].

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א
                            אA @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

                            @עץ-השדה
                            ולכן אולי כדאי לעשות שבהקשה על 1 יעבור להסרת המספר ואז למערכת, ובהקשה על 7 לאישור ואז יעבור לשלוחה במערכת שתסיר אותו, ואז לניתוק.

                            ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • א
                              אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                              @זאביק
                              מאיפה ההגדרות הנ"ל?

                              ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ז
                                זאביק @אA נערך לאחרונה על ידי

                                @אA בלשונית: שיגור הודעות / הגדרות קמפיין

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ע
                                  עץ השדה @אA נערך לאחרונה על ידי

                                  @אA @זאביק אני מציע אם אתה רוצה להימנע מכל זה, שבקמפיין יושמע "להסרה או שיחה עם נציג הקישו 1" וזהו.
                                  פחות מוצלח אבל זה יפתור לך את כל הבעיות.

                                  ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ז
                                    זאביק @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

                                    @עץ-השדה בפרוייקט שלי זה לא יעזור, כיון שזה לא לקוחות שמבינים בהסרות מרשימת תפוצה וכדומה... אלא הם רק עונים לי בקמפיין על איזו שאלה מסויימת, ולפי זה אני מבין איך כדאי להתקדם איתם,

                                    ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ז
                                      זאביק @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                                      @עץ-השדה @אA

                                      בדקתי שוב את הרעיון הראשון של @עץ-השדה , וראיתי שזה לא טוב בשבילי, כיון שבבדיקה אחת שעשיתי, ראיתי שמי שמסיר את עצמו מהרשי"ת, אני לא יכול לשלוח לו יותר שום קמפיין, (וגם לא בעוד שבוע שבועיים, כשיהיה לי צורך לשלוח לו שוב),

                                      השאלה שלי כעת היא: האם יש איזו פונקציה להגדיר שהלקוח יסיר את עצמו מהרשי"ת (כשיכנס לשלוחה מסויימת למשל), בלי שיחסום את עצמו לקבלת הודעות בעתיד ממני??

                                      א ז 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א
                                        אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                                        @זאביק
                                        אולי אם הוא רק יחסם.

                                        ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ז
                                          זאביק @אA נערך לאחרונה על ידי

                                          @אA תסביר

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א
                                            אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                                            @זאביק
                                            יש אפשרות שהמאזין לא יוסר מהרשימה אלא רק יחסם מקבלת צינתוקים.
                                            השאלה היא האם המנהל יכול לבטל את החסימה או שלא.
                                            תבדוק את זה.

                                            ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון