• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מה דעתכם על אופן בניית קו קורסים

    שאלות ועזרה הדדית
    5
    11
    163
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע
      עידו נערך לאחרונה על ידי

      לפני כמה שנים בקשתי הצעת מחיר מימות המשיח לבנית קו לקורס שיכלול 4 שעורים.
      הם הציעו כמובן:
      שלוחת שיעור חינם/הקדמה/מבוא
      שלוחת סליקה שמעבירה להוספה לרשימה כל שהיא, בשלוחה עצמה יש סינון כך שמי שלא קנה קורס עובר לסליקה ומי שכן קנה עובר לשלוחות של השיעורים.
      כאן השאלה, הם הציעו שלוחה לכל שיעור, מה שכמובן מיקר מאוד את עלות ההקמה. למה לא פשוט שלוחת השמעת קבצים עם הגדרת בחירת קובץ במקום השמעה אוטומטית (start=select), וזה נותן את אותה התוצאה, אפשר להוסיף חזרה למיקום אחרון, ואחרון אחרון חביב חוסך עבודה=מחיר ללקוח.

      א"כ מה עדיף לעשות?

      פ ה 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פ
        פישל מומחה @עידו נערך לאחרונה על ידי

        @עידו כתב במה דעתכם על אופן בניית קו קורסים:

        למה לא פשוט שלוחת השמעת קבצים עם הגדרת בחירת קובץ במקום השמעה אוטומטית

        לדעתי זה הרבה יותר פרטקי

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ה
          הלי @עידו נערך לאחרונה על ידי

          @עידו שלוש חלקים לדעתי
          1 יותר סדר בקו מבחינת תפעול
          2 יותר ברור ללקוח מה הוא צריך להקיש
          3 נניח ובהמשך יתווסף עוד קורסים שהם בעצם המשך לקורסים הקיימים אז אם כל קורס זה שלוחה יותר נוח להוסיף המשך
          אני לא אומר שזה חובה אבל מבחינת הצעה ובנייה נכונה יש בזה משהו לדעתי

          נ.ב. כזה קו בדרך כלל יכול להיות יותר קל לבנות לבד
          אני טועה?

          צ ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • צ
            צבי ד"צ מומחה @הלי נערך לאחרונה על ידי

            @הלי גם אני לרוב יותר אוהב להשתמש בהרבה שלוחות
            נקודה נוספת, כמה שיותר הגדרות, כך אפשר להסתבך בעתיד.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • פ
              פישל מומחה @עידו נערך לאחרונה על ידי פישל

              @הלי

              הם הציעו שלוחה לכל שיעור,

              שלוחה לכל קורס בהחלט זה הגיוני מכל הבחינות, אבל שלוחה לכל שיעור נראה לי קצת מוגזם

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ע
                עידו @הלי נערך לאחרונה על ידי

                @הלי זה בהחלט נכון בקורסים, אבל בשיעורים עדיף הכל בשלוחה אחת, ככה גם מנהל הקו יכול להוסיף בקלות שיעורים בלי צורך בידע מוקדם או שינויים מיותרים.

                קל לבנות לבד, אבל צריך ידע מוקדם, ויש כאלה שלא מסתדרים עם מחשב... או הגדרות שמכניסים לבד.

                @צבי-ד-צ היית עושה לכל שיעור (לא קורס) שלוחה בפני עצמה? זה בסה"כ עוד הגדרה אחת, לא משהו מעבר, שבד"כ היא גם באה כתחליף להגדרה אחרת, וזה חוסך הרבה עבודה בהקמת שלוחות נוספות.

                צ ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • צ
                  צבי ד"צ מומחה @עידו נערך לאחרונה על ידי

                  @עידו לא קראתי לגמרי את כל הפרטים, רק אמרתי שבאופן כללי ככה אני אוהב, אבל אה"נ שעכשיו אני רואה וזה אכן נראה שעדיף לכל קורס. זה גם תלוי כמובן בכמה שיעורים יש לקורס.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • ה
                    הלי @עידו נערך לאחרונה על ידי

                    @עידו כתב במה דעתכם על אופן בניית קו קורסים:

                    וזה חוסך הרבה עבודה בהקמת שלוחות נוספות

                    הקמת שלוחות נוספות זה לא עבודה רבה

                    אני לא חולק על שאר האמירות רק על זה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ע
                      עידו נערך לאחרונה על ידי עידו

                      להוספת מספר הטלפון לרשימה לבנה, כדאי להשתמש בשלוחת סליקה ומעבר להוספת ערך או בשלוחת קבלת נתונים?
                      היתרון בהוספת ערך הוא שהמאזין לא צריך להכניס את מספר הטלפון, הוא מתווסף אוטומטית מהזיהוי, מצד שני אם ללקוח תתנתק השיחה לפני המעבר הוא ישלם ולא ירשם.
                      ה יתרון בקבלת נתונים הוא שלכאורה אין בעיה אם השיחה תתנתק או שינתק בטעות, מצד שני הלקוח חייב להכניס את המספר בעצמו מראש.

                      מה אומרים? יש משהו מקובל?

                      ואם כבר, אמנם לא קשור ממש, אבל בכל זאת... בקבלת נתונים יש אופציה שהתשובות ישלחו לשרת, עם אילו פרמטרים (או יותר נכון, שמות של פרמטרים) זה מגיע לשרת? לפי מספר השאלה?

                      היום פעם ראשונה עברתי על התיעוד של שלוחת קבלת נתונים באתר, וזו שלוחה מיוחדת נראית מועילה

                      K צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • K
                        kasnik @עידו נערך לאחרונה על ידי

                        @עידו לדעתי הוספת ערך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • צ
                          צבי ד"צ מומחה @עידו נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

                          @עידו כתב במה דעתכם על אופן בניית קו קורסים:

                          מצד שני אם ללקוח תתנתק השיחה לפני המעבר הוא ישלם ולא ירשם

                          א. לקוח ששלא היה עד סוף הרשום - אכן לא נרשם, את ההודעה של "נרשמת בהצלחה" וכדו' שמים אחרי ההוספה כמובן, כך שמבחינת הלקוח אם הששיחה תתנתק אחרי שהוא שילם מסתמא יפנה למערכת או משהו כזה.
                          וכפיתרון אפשר לעשות שכבר בתחילת הרישום ירשם לרשימה הלבנה בתוספת = אות כלשהי (כך שלא באמת יוכל להיכנס, אלא רק בשביל שהמערכת תראה שיש טעות, זה גם יכול להיות כהגדרה מוגבלת לזמן. אחרי הרישום כמובן יוחלף הערך. (ופה אפשר כמובן עוד לשחק עם זה כיד ה' הטובה על מודל הוספת ערך😊 )

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון