מה דעתכם על אופן בניית קו קורסים
-
@עידו כתב במה דעתכם על אופן בניית קו קורסים:
למה לא פשוט שלוחת השמעת קבצים עם הגדרת בחירת קובץ במקום השמעה אוטומטית
לדעתי זה הרבה יותר פרטקי
-
@עידו שלוש חלקים לדעתי
1 יותר סדר בקו מבחינת תפעול
2 יותר ברור ללקוח מה הוא צריך להקיש
3 נניח ובהמשך יתווסף עוד קורסים שהם בעצם המשך לקורסים הקיימים אז אם כל קורס זה שלוחה יותר נוח להוסיף המשך
אני לא אומר שזה חובה אבל מבחינת הצעה ובנייה נכונה יש בזה משהו לדעתינ.ב. כזה קו בדרך כלל יכול להיות יותר קל לבנות לבד
אני טועה? -
@הלי גם אני לרוב יותר אוהב להשתמש בהרבה שלוחות
נקודה נוספת, כמה שיותר הגדרות, כך אפשר להסתבך בעתיד. -
הם הציעו שלוחה לכל שיעור,
שלוחה לכל קורס בהחלט זה הגיוני מכל הבחינות, אבל שלוחה לכל שיעור נראה לי קצת מוגזם
-
@הלי זה בהחלט נכון בקורסים, אבל בשיעורים עדיף הכל בשלוחה אחת, ככה גם מנהל הקו יכול להוסיף בקלות שיעורים בלי צורך בידע מוקדם או שינויים מיותרים.
קל לבנות לבד, אבל צריך ידע מוקדם, ויש כאלה שלא מסתדרים עם מחשב... או הגדרות שמכניסים לבד.
@צבי-ד-צ היית עושה לכל שיעור (לא קורס) שלוחה בפני עצמה? זה בסה"כ עוד הגדרה אחת, לא משהו מעבר, שבד"כ היא גם באה כתחליף להגדרה אחרת, וזה חוסך הרבה עבודה בהקמת שלוחות נוספות.
-
@עידו לא קראתי לגמרי את כל הפרטים, רק אמרתי שבאופן כללי ככה אני אוהב, אבל אה"נ שעכשיו אני רואה וזה אכן נראה שעדיף לכל קורס. זה גם תלוי כמובן בכמה שיעורים יש לקורס.
-
@עידו כתב במה דעתכם על אופן בניית קו קורסים:
וזה חוסך הרבה עבודה בהקמת שלוחות נוספות
הקמת שלוחות נוספות זה לא עבודה רבה
אני לא חולק על שאר האמירות רק על זה -
להוספת מספר הטלפון לרשימה לבנה, כדאי להשתמש בשלוחת סליקה ומעבר להוספת ערך או בשלוחת קבלת נתונים?
היתרון בהוספת ערך הוא שהמאזין לא צריך להכניס את מספר הטלפון, הוא מתווסף אוטומטית מהזיהוי, מצד שני אם ללקוח תתנתק השיחה לפני המעבר הוא ישלם ולא ירשם.
ה יתרון בקבלת נתונים הוא שלכאורה אין בעיה אם השיחה תתנתק או שינתק בטעות, מצד שני הלקוח חייב להכניס את המספר בעצמו מראש.מה אומרים? יש משהו מקובל?
ואם כבר, אמנם לא קשור ממש, אבל בכל זאת... בקבלת נתונים יש אופציה שהתשובות ישלחו לשרת, עם אילו פרמטרים (או יותר נכון, שמות של פרמטרים) זה מגיע לשרת? לפי מספר השאלה?
היום פעם ראשונה עברתי על התיעוד של שלוחת קבלת נתונים באתר, וזו שלוחה מיוחדת נראית מועילה -
@עידו לדעתי הוספת ערך
-
@עידו כתב במה דעתכם על אופן בניית קו קורסים:
מצד שני אם ללקוח תתנתק השיחה לפני המעבר הוא ישלם ולא ירשם
א. לקוח ששלא היה עד סוף הרשום - אכן לא נרשם, את ההודעה של "נרשמת בהצלחה" וכדו' שמים אחרי ההוספה כמובן, כך שמבחינת הלקוח אם הששיחה תתנתק אחרי שהוא שילם מסתמא יפנה למערכת או משהו כזה.
וכפיתרון אפשר לעשות שכבר בתחילת הרישום ירשם לרשימה הלבנה בתוספת = אות כלשהי (כך שלא באמת יוכל להיכנס, אלא רק בשביל שהמערכת תראה שיש טעות, זה גם יכול להיות כהגדרה מוגבלת לזמן. אחרי הרישום כמובן יוחלף הערך. (ופה אפשר כמובן עוד לשחק עם זה כיד ה' הטובה על מודל הוספת ערך)