משחק קליקרים
-
יש על זה הרבה נושא בפורום פשוט תחפשי, (אני ינסה לחפש לך!!)
-
@שירן-בן-דוד שיעזרו לך בתשלום או שהמשחק יהיה בתשלום?
-
@עידו כתב במשחק קליקרים:
@שירן-בן-דוד שיעזרו לך בתשלום או שהמשחק יהיה בתשלום?
איך שאני מבין ממנו ש"המשחק עצמו יהיה בתשלום"
פה זה לא המקום לעזור לאנשים בעניין כסף!!! -
-
לגבי עזרה בחינםאפשר לראות כאן וכאן ובטח גם פה יהיה הרבה תועלת.
אם רוצה עזרה בתשלום, הייתי מפנה אותה לחוויה בקליק, יש ממשק טוב ווהאפשרות הטלפונית די זולה
-
@שירן-בן-דוד בהמשך למה ש @עידו כתב אם אתה מעוניין בקליקרים עם מסך אז יש לך את הממשק החינמי של ימות המשיח "קליקי"
-
@CUBASE רק שהם טוענים שהוא לא מתוחזק ויכולים להיות בעיות.
לא יודע כמה זה נכון. -
@עידו ראיתי איפשהו שבסופו של דבר הם לא סגרו את זה אבל אין תמיכה טכנית
-
@עידו יותר טוב, זה חברת "טריקס" הם פשוט אלופים, וממש זול
-
עשיתי גם בחויה בקליק וגם בטריקס
נהנתי יותר מחויה בקליק
יש להם גם שירות מהמם במייל ובטלפון
מבחינת המחיר נראה לי שהם גם יותר זולים-אבל זה תלוי בעיקר במספר המשתתפים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות