סליקת אשראי ב'יש חשבונית', מה יצא?
-
אני רואה שהיה כאן קמפיין להוספת האופציה הזו
מישהו יודע מה יצא עם זה?
ובאם זה לא הצליח, האם הטבלה ההיא עדיין רלוונטית?
תודה רבה -
וסתם שאלה למה טרנזילה לא מוזכרת שם?
כי לא בדקתי אם יש להם את כל הפרמטרים
אבל מבחינת אחוז פר עיסקה לספק היה נראה לי שהם הכי זולים 0.89
העלות החודשית 50 ללא חשבונית, ו80 עם חשבונית-ללא הגבלה. -
-
@עידו ברור, כל ההשוואות שם נעשו ביחס למי שנתמכים ע"י ימות המשיח.
-
@חצקל-לכבוד-שאבעס זה תלוי כמה עסקאות יש בחודש ובאיזה סכומים, יש מקרים רבים בהם ה30 ש"ח לחודש העודפים על ה50 של שאר החברות הם הרבה יותר מ1.2 אחוז לעסקה
-
@חצקל-לכבוד-שאבעס לא הבנתי, למה צריך את יש חשבוניץ אם יש לך את טרנזילה עצמם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות