לקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה
-
@מנסה-להבין12a לא קשור הקשה זה בעצם צליל מסויים שהמערכת קולטת וממירה אותו לפעולה שבעצם אמרת לו ע"י ביפ מסויים שיפתח את שלוחה 1 ומכיוון שזה דקויות של צליל אז יש איזו בעייה דווקא שמה שמפריעה
-
@נר-יצחק כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:
@מנסה-להבין12a לא קשור הקשה זה בעצם צליל מסויים שהמערכת קולטת וממירה אותו לפעולה שבעצם אמרת לו ע"י ביפ מסויים שיפתח את שלוחה 1 ומכיוון שזה דקויות של צליל אז יש איזו בעייה דווקא שמה שמפריעה
ניסיתי אכן להשמיע למערכת צליל מטלפון אחר... ולא עזר.
אבל מה שמוזר א"כ לפי התאוריה שלך... שהתחברתי למערכת דרך מספר וירטואלי, ושם לא היה שום בעיה בהקשה לא בפעם הראשונה ולא בשניה ולא בשלישית.
-
@מנסה-להבין12a כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:
@נר-יצחק כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:
כי הבעייה בתקשור של ימות מולם
אני מנסה להבין איך זה בדיוק קשור תקשור בין ימות לפרטנר?
האם פרטנר בכוונה גורמת לאי אפשרות של הקשה בקוי התוכן?
ולכאורה מה האינטרס שלהם? הרי עכשיו אין קישוריות ואין להם הפסדים???למה החלטת שזו תקלה מכוונת?
"הנושא נמצא בטיפול פרטנר" -
@נר-יצחק
לא תירצת למה בחברות אחרות יש להם את האפשרות להבדיל בין צליל לצליל. -
@בעזרת-ה אינני יודע
אני לא מייבין גדול בענייני רשת ותעבורה
מה שאמרתי זה בגדול מה שאני יודע מלמעלה -
@מנסה-להבין12a כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:
יש קוים של ימות שבמקום לשמוע את התקליט יש צליל חיוג של כמה צילצולים עד שמתחבר לקו....
מנהלי אותו קו צריכים לשים קוד בתפריט הראשי שמבטל את זה
-
@א-תורת-מרן
וזה לא קשור לשרת -
@א-תורת-מרן אצלי מוגדר ללא צליל חיוג ועדיין יש את ההודעה,
ואם כבר מדברים על זה, אז אני התקשרתי לפרטנר והם טענו בתוקף שזה בעיה אצל ימות ואין להם שום קשר לזה, לעומתם, ימות טוענים שפרטנר הבעיה, בצורה הזו זה לא ייפתר, באמת חשובה התגובה של ימות על זה, נקווה שיגיבו לתיוג לעיל -
@yeh כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:
ועדיין יש את ההודעה,
לא דיברתי על ההודעה של פרטנר דיברתי על איך מבטלים צליל חיוג שעליו נשאלה השאלה
-
-
מחברת ימות המשיח נמסר ש: מכיון שהבעיה היא רק ללקוחות פרטנר יש לפנות לפרטנר ולעדכן אותם על בעיות חיוג לחברת מרכזייה בע"מ
-
@ivrפון כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:
מחברת ימות המשיח נמסר ש: מכיון שהבעיה היא רק ללקוחות פרטנר יש לפנות לפרטנר ולעדכן אותם על בעיות חיוג לחברת מרכזייה בע"מ
אין עם מי לדבר שם, פרטנר טוענים שמהצד שלהם הכל תקין הבעייה בצד השני
-
@ivrפון כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:
מכיון שהבעיה היא רק ללקוחות פרטנר
אם הבעייה הייתה רק ללקוחות פרטנר שמתקשרים למערכת, ניחא, שבשעת הדחק ניתן היה להסתדר עם זה, - שכאשר רואים שההקשות לא עובדות, מבינים שיש תקלה, ומנתקים ומחייגים שוב עד שמצליחים להיכנס למערכת בצורה תקינה,
אבל הבעייה גדולה יותר, - כיון שישנם משתמשים כמוני, שמשגרים הודעות ללקוחות עם קמפיין פתוח, והלקוח מקבל הודעה ששואלת אותו: במידה שהתשובה X הקש 1 ובמידה שהתשובה Y הקש 2
והלקוח בטוח שאנו מנהלי המערכות קיבלנו את התשובה שלו,
אך למעשה התשובות לא מתקבלות אצלנו במערכת, כיון שהלקוחות בעצם נתקעו בתפריט הראשי...
(היום במיוחד שמתי לב לבאג הזה, בכשלושים אחוזים משיגורי ההודעות שניסיתי בבדיקה שערכתי).
(לפחות קצת ניחום היה לי כשקראתי את הפוסט הזה, כאשר הבנתי ממכם שהבעייה היא רק בפרטנר, בבחינת הרע במיעוטו)
-
@זאביק אוקיי אבל הבעיה עדיין בצד של פרטנר.
בכל אופן זה מה שימות המשיח אומרים -
@yeh מדברים בימות המשיח על פנייה מטעם ימות המשיח עצמם לפרטנר
-
לכל לקוחות פרטנר.
הרגע עידכנו מימות המשיח שטופל.
על ידי פנייה לפרטנר. -
@ivrפון כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:
לכל לקוחות פרטנר.
הרגע עידכנו מימות המשיח שטופל.
על ידי פנייה לפרטנר., סוף סוף ב"ה, אגב, מאיפה אתה יודע, אתה מהצוות או ממקום אחר?