• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    לקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה

    שאלות ועזרה הדדית
    8
    21
    75
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      מנסה להבין12a נערך לאחרונה על ידי

      לקוח פרטנר יקר
      בחלק מהשיחות יתכנו קשיים בזיהוי ההקשות
      הנושא נמצא בטיפול פרטנר ואינו נתון לשליטתנו.
      תוכלו לנתק ולחייג שוב, במידה ואתם חווים קשיים בנושא זה.

      זה ההודעה שלקוחות פרטנר מקבלים כשהם מחייגים לחלק מהמערכות של "ימות"
      כעת השאלות.

      1. אוקיי הבנתי - איך אני מוריד את הפתיח הזה?
      2. למה לקוים של קול הלשון או חברות אחרות אין את הקושי הזה?
      3. יש קוים של ימות שבמקום לשמוע את התקליט יש צליל חיוג של כמה צילצולים עד שמתחבר לקו....
      4. מה אנחנו יכולים לעשות?
      ב א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • ב
        בעזרת ה' @מנסה להבין12a נערך לאחרונה על ידי

        @מנסה-להבין12a
        גם אני סובל מזה.
        תשלח מייל לימות.
        אפשר גם לתייג אותם פה, אבל לא נראה לי יעזור יותר מדי.

        @ימות-המשיח @אלחנן1 @שמחה-זו-הסיסמא @ניהול-משרדי

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • נ
          נר יצחק מומחה @בעזרת ה' נערך לאחרונה על ידי

          @בעזרת-ה כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:

          אפשר גם לתייג אותם פה, אבל לא נראה לי יעזור יותר מדי.

          לא יעזור

          @מנסה-להבין12a כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:

          למה לקוים של קול הלשון או חברות אחרות אין את הקושי הזה?

          כי הבעייה בתקשור של ימות מולם

          מה אנחנו יכולים לעשות?

          כלום

          יש קוים של ימות שבמקום לשמוע את התקליט יש צליל חיוג של כמה צילצולים עד שמתחבר לקו....

          תלוי באיזה שרת (לדעתי)

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ
            מנסה להבין12a @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

            @נר-יצחק כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:

            כי הבעייה בתקשור של ימות מולם

            אני מנסה להבין איך זה בדיוק קשור תקשור בין ימות לפרטנר?
            האם פרטנר בכוונה גורמת לאי אפשרות של הקשה בקוי התוכן?
            ולכאורה מה האינטרס שלהם? הרי עכשיו אין קישוריות ואין להם הפסדים???

            נ צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • נ
              נר יצחק מומחה @מנסה להבין12a נערך לאחרונה על ידי

              @מנסה-להבין12a לא קשור הקשה זה בעצם צליל מסויים שהמערכת קולטת וממירה אותו לפעולה שבעצם אמרת לו ע"י ביפ מסויים שיפתח את שלוחה 1 ומכיוון שזה דקויות של צליל אז יש איזו בעייה דווקא שמה שמפריעה

              מ ב 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ
                מנסה להבין12a @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

                @נר-יצחק כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:

                @מנסה-להבין12a לא קשור הקשה זה בעצם צליל מסויים שהמערכת קולטת וממירה אותו לפעולה שבעצם אמרת לו ע"י ביפ מסויים שיפתח את שלוחה 1 ומכיוון שזה דקויות של צליל אז יש איזו בעייה דווקא שמה שמפריעה

                ניסיתי אכן להשמיע למערכת צליל מטלפון אחר... ולא עזר.

                אבל מה שמוזר א"כ לפי התאוריה שלך... שהתחברתי למערכת דרך מספר וירטואלי, ושם לא היה שום בעיה בהקשה לא בפעם הראשונה ולא בשניה ולא בשלישית.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • צ
                  צדיק תמים @מנסה להבין12a נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                  @מנסה-להבין12a כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:

                  @נר-יצחק כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:

                  כי הבעייה בתקשור של ימות מולם

                  אני מנסה להבין איך זה בדיוק קשור תקשור בין ימות לפרטנר?
                  האם פרטנר בכוונה גורמת לאי אפשרות של הקשה בקוי התוכן?
                  ולכאורה מה האינטרס שלהם? הרי עכשיו אין קישוריות ואין להם הפסדים???

                  למה החלטת שזו תקלה מכוונת?
                  "הנושא נמצא בטיפול פרטנר"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ב
                    בעזרת ה' @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

                    @נר-יצחק
                    לא תירצת למה בחברות אחרות יש להם את האפשרות להבדיל בין צליל לצליל.

                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • נ
                      נר יצחק מומחה @בעזרת ה' נערך לאחרונה על ידי

                      @בעזרת-ה אינני יודע
                      אני לא מייבין גדול בענייני רשת ותעבורה
                      מה שאמרתי זה בגדול מה שאני יודע מלמעלה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        א' תורת מרן @מנסה להבין12a נערך לאחרונה על ידי

                        @מנסה-להבין12a כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:

                        יש קוים של ימות שבמקום לשמוע את התקליט יש צליל חיוג של כמה צילצולים עד שמתחבר לקו....

                        מנהלי אותו קו צריכים לשים קוד בתפריט הראשי שמבטל את זה

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א
                          א' תורת מרן @א' תורת מרן נערך לאחרונה על ידי א' תורת מרן

                          @א-תורת-מרן e67d9adf-bb5a-41bc-bca0-7d97f3856511-image.png
                          וזה לא קשור לשרת

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • Y
                            yeh @א' תורת מרן נערך לאחרונה על ידי

                            @א-תורת-מרן אצלי מוגדר ללא צליל חיוג ועדיין יש את ההודעה,
                            ואם כבר מדברים על זה, אז אני התקשרתי לפרטנר והם טענו בתוקף שזה בעיה אצל ימות ואין להם שום קשר לזה, לעומתם, ימות טוענים שפרטנר הבעיה, בצורה הזו זה לא ייפתר, באמת חשובה התגובה של ימות על זה, נקווה שיגיבו לתיוג לעיל

                            א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א
                              א' תורת מרן @yeh נערך לאחרונה על ידי

                              @yeh כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:

                              ועדיין יש את ההודעה,

                              לא דיברתי על ההודעה של פרטנר דיברתי על איך מבטלים צליל חיוג שעליו נשאלה השאלה
                              acf55341-c2be-4e98-8d3a-484a5fe10c4c-image.png

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א
                                א' תורת מרן @yeh נערך לאחרונה על ידי

                                @yeh כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:

                                נקווה שיגיבו לתיוג לעיל

                                ממתין אתך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • I
                                  ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי

                                  מחברת ימות המשיח נמסר ש: מכיון שהבעיה היא רק ללקוחות פרטנר יש לפנות לפרטנר ולעדכן אותם על בעיות חיוג לחברת מרכזייה בע"מ

                                  Y ז 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • Y
                                    yeh @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                    @ivrפון כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:

                                    מחברת ימות המשיח נמסר ש: מכיון שהבעיה היא רק ללקוחות פרטנר יש לפנות לפרטנר ולעדכן אותם על בעיות חיוג לחברת מרכזייה בע"מ

                                    אין עם מי לדבר שם, פרטנר טוענים שמהצד שלהם הכל תקין הבעייה בצד השני

                                    I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ז
                                      זאביק @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                      @ivrפון כתב בלקוח פרטנר יקר - בעיות הקשה:

                                      מכיון שהבעיה היא רק ללקוחות פרטנר

                                      אם הבעייה הייתה רק ללקוחות פרטנר שמתקשרים למערכת, ניחא, שבשעת הדחק ניתן היה להסתדר עם זה, - שכאשר רואים שההקשות לא עובדות, מבינים שיש תקלה, ומנתקים ומחייגים שוב עד שמצליחים להיכנס למערכת בצורה תקינה,

                                      אבל הבעייה גדולה יותר, - כיון שישנם משתמשים כמוני, שמשגרים הודעות ללקוחות עם קמפיין פתוח, והלקוח מקבל הודעה ששואלת אותו: במידה שהתשובה X הקש 1 ובמידה שהתשובה Y הקש 2

                                      והלקוח בטוח שאנו מנהלי המערכות קיבלנו את התשובה שלו,

                                      אך למעשה התשובות לא מתקבלות אצלנו במערכת, כיון שהלקוחות בעצם נתקעו בתפריט הראשי...

                                      (היום במיוחד שמתי לב לבאג הזה, בכשלושים אחוזים משיגורי ההודעות שניסיתי בבדיקה שערכתי).

                                      (לפחות קצת ניחום היה לי כשקראתי את הפוסט הזה, כאשר הבנתי ממכם שהבעייה היא רק בפרטנר, בבחינת הרע במיעוטו)

                                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • I
                                        ivrפון מומחה @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                                        @זאביק אוקיי אבל הבעיה עדיין בצד של פרטנר.
                                        בכל אופן זה מה שימות המשיח אומרים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • I
                                          ivrפון מומחה @yeh נערך לאחרונה על ידי

                                          @yeh מדברים בימות המשיח על פנייה מטעם ימות המשיח עצמם לפרטנר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • I
                                            ivrפון מומחה נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                                            לכל לקוחות פרטנר.
                                            הרגע עידכנו מימות המשיח שטופל.
                                            על ידי פנייה לפרטנר.

                                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון