כיתוב שאני רצה להוריד
-
@פיתה אז פשוט תערוך את הכותרת (תעשה עריכה בפוסט הראשון)
-
@פיתה יותר טוב, אבל אני בטוח שתוכל למצוא תיאור שיהיה יותר ברור לשאר הקוראים.
-
@צבי-ד-צ יפה!!

היה על זה דיון לע"ל ולא ידעו את התשובה -
@עידו לא יודעה...........
אלי כיתוב של השלוחה
תן רעיון. -
@פיתה אני לא יודע על מה מדובר, אבל תמיד צריך לחשוב שמי שקורא יבין על מה מדובר, לפחות בערך
-
@עידו אתה צודק
אבל תן כיון -
@פיתה איפה הכיתובים האלו הופיעו?
-
@א-תורת-מרן כתב בכיתוב שאני רצה להוריד:
נראה לי שמי שפתח יכול לשנות
אפשר
צריך לערוך את ההודעה הראשונה בשרשורעודכן בהדרכות שלי
-
@פיתה דרך אגב ניסית להתקשר למספר הזה והוא מבקש סיסמא דווקא רציתי לשמוע את דוד החקיין
אם זה פרטי אז לא שאלתי כלום סליחה
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות