חזרה לקו לאחר פספוס הודעה קולית
-
הכי קרוב שהגעתי זה להגדרה הזאת:
campaign_message_to_play=46770-ACTIVE-1-
הבעיה שלי זה שגם אם הנמען ענה ושמע את ההודעה קולית, ברגע שיכנס לשלוחה ישמע עוד הפעם
-
@Ppgishonim כתב בחזרה לקו לאחר פספוס הודעה קולית:
הכי קרוב שהגעתי זה להגדרה הזאת:
campaign_message_to_play=46770-ACTIVE-1-
הבעיה שלי זה שגם אם הנמען ענה ושמע את ההודעה קולית, ברגע שיכנס לשלוחה ישמע עוד הפעם
אז תעשה הקמפיין עצמו שיהיה חיוג חוזר אוטומטי לאחר כמה דקות.
-
@יהודה-צ-כ
לא כל כך הבנתי למה אתה מתכוון? -
@Ppgishonim שים לב שכתבת מזהה קמפיין במקום מספר רץ של קמפיין, במזהה קמפיין משתמשים רק ב-API
-
לקחתי את זה מפה,
מאיפה אני לוקח את המספר רץ? -
@Ppgishonim מהאתר הישן
-
@CUBASE
אתה מדבר על המספר הזה?(מספר קו)-46773-2025-07-12-23-23-21-044-API
-
-
@Ppgishonim אני מדבר על העמודה מספר רץ בלשונית "שיגור הודעות"
-
@Ppgishonim חכה רגע, בעקבותיך בדקתי עכשיו ובאמת אפשר גם לכתוב מזהה קמפיין!
זה חידוש ענקקק ויהיו הרבה שישמחו לשמוע את זה!
זהו!, הסוף לבעיות הפילטרים כעת מחיקת רשי"ת! -
@CUBASE
תודה רבה אבל גם עם המספר הזה, גם אם עניתי לקמפיין שאני חוזר לקו אני עדיין שומע את ההודעה. -
@Ppgishonim
@אביי-ורבא יש לך מושג אולי? -
@CUBASE
משהו יודע?