• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    19 פוסטים 4 כותבים 387 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אבו
      נערך לאחרונה על ידי

      נפגשתי באיזה מערכת שיש שם בהקשה על X בשלוחת השמעת קבצים תפריט כזה: למעבר למשאיר ההודעה הקישו 1 לפרטי ההודעה הקישו 2 לחזרה הקישו *
      כלומר שמוגדר שם תפריט דומה לmenu_routing רק שבעוד בתפריט זה יש רק אפשרות של הקשה על 1 לחיוג שם יש גם אפשרות של הקשה על 2 לפרטי/ניהול ההשמעה

      אם יש למישהו רעיון איך זה עובד או איך לעשות את זה אשמח לשדמוע

      ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א אבו סימן נושא זה כשאלה
      • ז מנותק
        ז"למאן @אבו
        נערך לאחרונה על ידי ז"למאן

        @אבו
        פעולות במקשים במהלך ההשמעה ולאחריה
        ההגדרה אחרי הקידומת היא

        more_optionsA
        

        (תפריט אפשרויות נוספות)
        ואת המקשים בתפריט אפשרויות נוספות שיצרת להגדיר בצורה הזו:

        control_play_moreAX=
        

        (במקום ה X את המקש בתפריט)

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מנותק
          אבו @ז"למאן
          נערך לאחרונה על ידי אבו

          @ז-למאן
          אני לא רוצה שיהיה מקש 1 ל'תפריט' מעבר למשאיר ההודעה ו2 למידע, אלא בתוך התפריט שבו יש 1 למעבר למשאיר ההודעה יהיה גם 2 למידע

          ז C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ז מנותק
            ז"למאן @אבו
            נערך לאחרונה על ידי

            @אבו OK.
            לא מכיר אפשרות לעשות ניתוב לא דרך השמעת פרטי קובץ.
            בהצלחה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • C מנותק
              CUBASE @אבו
              נערך לאחרונה על ידי

              @אבו אם מוגדר לך דילוג על תפריט שמיעה חוזרת של פרטי ההודעה אז תנסה לבטל את זה (say_details_message_skip_menu=yes)

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אבו @CUBASE
                נערך לאחרונה על ידי

                @CUBASE כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:

                @אבו אם מוגדר לך דילוג על תפריט שמיעה חוזרת של פרטי ההודעה אז תנסה לבטל את זה (say_details_message_skip_menu=yes)

                למיטב הבנתי אין לזה קשר למה שביקתי, אשמח להסבר אם אני טועה

                C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • C מנותק
                  CUBASE @אבו
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אבו נכון שאין לזה קשר ישיר אבל ייתכן שההגדרה הזאת משפיע על תפריט ניתוב שיחה

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מנותק
                    אבו @CUBASE
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @CUBASE כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:

                    @אבו נכון שאין לזה קשר ישיר אבל ייתכן שההגדרה הזאת משפיע על תפריט ניתוב שיחה

                    לא הבנתי, אני צריך להגדיר את זה או לבטל את זה כדי שמה יקרה

                    C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • C מנותק
                      CUBASE @אבו
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אבו בדקתי עכשיו, זה אומר לי למעבר למשאיר ההודעה הקישו 1, לשמיעה חוזרת של פרטי ההודעה, הקישו 2, לחזרה להודעות הקישו *

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מנותק
                        אבו @CUBASE
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @CUBASE כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:

                        @אבו בדקתי עכשיו, זה אומר לי למעבר למשאיר ההודעה הקישו 1, לשמיעה חוזרת של פרטי ההודעה, הקישו 2, לחזרה להודעות הקישו *

                        ואוו! ממש תודה שהשקעת לבדוק
                        אבל לפני שהוא אומר את זה, הוא לא משמיע קודם את פרטי ההשמעה?
                        תוכל לכתוב לי בדיוק מה הגדרת שאוכל לנסות
                        ייש"כ

                        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • C מנותק
                          CUBASE @אבו
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אבו כן, לאחר השמעת פרטי הודעה,

                          לפי איך שזה נראה אתה הגדרת את זה בלי שמיעת פרטי הודעה ולכן זה לא אומר לך את זה

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א מנותק
                            אבו @CUBASE
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @CUBASE כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:

                            @אבו כן, לאחר השמעת פרטי הודעה,

                            לפי איך שזה נראה אתה הגדרת את זה בלי שמיעת פרטי הודעה ולכן זה לא אומר לך את זה

                            לא, אני רוצה שכשמקישים X מיד נפתח תפריט למעבר למשאיר ההודעה הקש 1 לפרטי ההודעה הקש 2 בלי שישמיע את פרטי ההודעה לפני תפריט זה

                            C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • C מנותק
                              CUBASE @אבו
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אבו לכאו' זה לא אפשרי בהגדרות הרגילות, אתה יכול לעשות את זה ב-API

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • א מנותק
                                אבו @CUBASE
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @CUBASE כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:

                                @אבו לכאו' זה לא אפשרי בהגדרות הרגילות, אתה יכול לעשות את זה ב-API

                                תודה על הכל.
                                אם למישהו כן יש רעיון אשמח מאוד לשמוע

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א מנותק
                                  אA @אבו
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אבו
                                  זו ההגדרה שאתה צריך, רק תחליף את הX במקש הרצוי

                                  control_play_moreAX=play_operating
                                  say_details_message=menu_routing
                                  
                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א מנותק
                                    אבו @אA
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @אA כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:

                                    @אבו
                                    זו ההגדרה שאתה צריך, רק תחליף את הX במקש הרצוי

                                    control_play_moreAX=play_operating
                                    say_details_message=menu_routing
                                    

                                    תודה על התגובה
                                    אבל זה לא פותר לי את הבעיה. כי אני רציתי שיהיה אפשר להוסיף בתפריט הזה מקש 2 לשמיעת טלפון או תאריך של ההודעה וזה לא עובד

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אA @אבו
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @אבו
                                      אתה לא מצליח להוסיף מקש שישמיע את הפרטים הנ"ל.

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א מנותק
                                        אבו @אA
                                        נערך לאחרונה על ידי אבו

                                        @אA כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:

                                        @אבו
                                        אתה לא מצליח להוסיף מקש שישמיע את הפרטים הנ"ל.

                                        לא. הגדרתי ככה וזה נותן רק 1 למעבר למשאיר ההודעה ו2 מחזיר להודעה עצמה

                                        control_play_more7=play_operating
                                        say_details_message=menu_routing,phone
                                        
                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א מנותק
                                          אA @אבו
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @אבו
                                          אולי תגדיר מקש נוסף שיתפקד ככוכבית(דהיינו תפריט אפשרויות נוספות, ובו תבטל את כל המקשים חוץ מ1 ו2 , את 1 תגדיר כמו שהבאתי למעלה, ו2 כפרטי ההודעה, וכמובן לשנות את ההודעה של התפריט בסוף.
                                          השאלה היא האם אפשר להוריד את ההודעה מערכת של האפשרויות נוספות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון