מעבר לשלוחה אחרת בהתקשרות פעמיים!
-
בהקשר למודול הזה,
מישהו יודע האם ניתן לעשות, שמי שמתקשר בפעם השנייה למערכת - יעבור לשלוחה אחרת? (ולא רק ישמיע לו את ההודעה הזו: לא ניתן להתחבר בו זמנית מאותו משתמש) -
@פלוס תגדיר בתפריט פילטר לפי רשימת תפוצה שנכנסים מי שלא רשום יעבור לשלוחה 100 ובשלוחה 100 תגדיר הוספה לרשימת תפוצה ותגדיר מי שברשימה נכנס לשלוחה כרגיל
-
@טנטפון כתב במעבר לשלוחה אחרת בהתקשרות פעמיים!:
@פלוס תגדיר בתפריט פילטר לפי רשימת תפוצה שנכנסים מי שלא רשום יעבור לשלוחה 100 ובשלוחה 100 תגדיר הוספה לרשימת תפוצה ותגדיר מי שברשימה נכנס לשלוחה כרגיל
נראה לי הוא התכוון שאם מתקשרים בו זמנית מאותו פלאפון,
@פלוס אולי תכניס את ההגדרה של שגיאהenter_id_error_goto=/1/2/1אלא אם כן אתה משתמש בכניסה עם הקשה, ואז יעברו לאותה שלוחה גם אם יקישו הקשה שגוייה.
-
@יהודה-צ-כ זכור לי שניסיתי את זה בעבר וזה לא עוזר..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות