מדיניות פרטיות- גם בטלפונים?
-
כידוע נכנס לחוק ההקפדה על מדיניות הפרטיות
במערכות מענה טלפוני כשנשמר מידע- לכאו' בכל מערכת
מה הדרך הכי טובה לתת לאשר בפעם הראשונה כשכל לקוח מתקשר את מדיניות הפרטיות? -
@NA73438 זה באמת בעיה, צריך כאן לדעתי התערבות של ימות המשיח, צריך שהרישום יהיה אמין, אני לא יודע כמה יש לנו כלים לעשות את זה, כבר דנו בזה בפורום.
צריך ש @ימות-המשיח יעשו משהו מובנה בכלל המערכות. לא יודע את מי לתייג, אולי @אלחנן1 ?
-
@עידו
ימות עצמם עשו משהו כזה במענה שלהם
צריך שיוסיפו הגדרה ברמת מערכת שתשמיע הודעה פעם אחת לכל מאזין ושירשם לאיזו רשימה וכך זה יפתור הרבה בעיות
הרעיון הוא די פשוט שלוחה אחת עם מדיניות הפרטיות- אפשר לקחת טקסט קלאסי שמתאים לכולם
ושלוחה 2 לאישור ומי שלא מאשר פשוט לא יכול להמשיך -
@NA73438 כן, אבל איך תוכיח שהוא אישר ולא הוספת אנשים על דעת עצמך?
-
@עידו
זה כמו בכל אתר שיש את הכפתור אישור ולך תוכיח..
ברגע שיש לך את זה במערכת אתה כבר מוגן מתביעות -
@NA73438 מי אמר? יש דברים שא"א לשנות, זה מה שהחוק מחייב, נתונים שא"א לשנות.
-