הודעות אישיות
-
יש לך עוד ראיון?
-
@המומחה
תנסה את זה0/2/Oid -
-
-
@שמחה-זו-הסיסמא
במודול השמעת קבצים > הקשות במהלך השמעת קובץ > השארת תגובה למשאיר ההודעה, לא ברור באיזו צורה אמורים לשמוע אותם.
נשמח להבהרה.
הקישור לפוסט
https://f2.freeivr.co.il/topic/7010/השמעת-קבצים/6?_=1760945563325#:~:text=תגובה אישית למשאיר ההודעה - פלוס צינתוק -
-
@המומחה
נכון.
כתבתי כאן לכותב הפוסט, מקווה שידע איך לשמוע את ההודעות. -
@המומחה תעלה את ההגדרות בשלוחה 0/1, ככל הנראה הוא משמיע קבצים מתקייה אחרת, למשל personalMessages בתפריט הראשי, במקרה זה צריך להגדיר
control_play0=record_for_id record_for_id_folder_move=/personalMessages -
@פלמנמוני

זה מה שמוגדר לי, וזה עדיין לא טוב! -
מה אפשר לעשות????
-
@המומחה הגדרת בשלוחה של ההשמעת קבצים את מה שכתבתי?
control_play0=record_for_id record_for_id_folder_move=/personalMessages -
@המומחה
אתה יכול לנסות להגדיר שיגדיר לאחת השלוחת למשל 4 ולפתוח שלוחה של מעבר לשלוחה אחרת ושיעבור לשלוחה 4 ולתוך התקייה שבתוכה נכנסים ההודעות. -
@אA מה זאת אומרת?
-
@פלמנמוני כתב בהודעות אישיות:
המומחה הגדרת בשלוחה של ההשמעת קבצים את מה שכתבתי?
כן! וזה עדיין לא עובד!
-
@המומחה
ניסית להקליט לתוך שלוחה מסויימת?
זה פותח תקייה שבתוכה זה מחולק לתקיות לפי המספרים.
תנסה להגדיר שלוחה שתעביר לתוך אותה תקייה למקום שבו התקיות מחולקות. -
@אA
בעצם לפתוח שלוחה של הפניה לשלוחה אחרת לפי מספר טלפון? -
@המומחה
לא.
אלא הפנייה לשלוחה שבה נמצאות התקיות המחולקות שהן נמצאות ההודעות. -
@אA איך קוראים לשלוחה?
-
@המומחה
תגדיר שיקליט לשלוחה מסויימת ותראה איך היא נקראת -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות