בדיקה האם קובץ קיים לא מגיב
-
אני מנסה להריץ את זה (טשטשתי את הטוקן)
https://www.call2all.co.il/ym/api/CheckIfFileExists?token=eW10YQ.apik_4-XQIEhZOt22nE2stfjT7g.UIiueYNJriEh6PT3O2k4U6Yh_qlhZeSk&path=ivr2:files/file.wav
אך זה מסתובב ומסתובב המון זמן, ורק אחרי כמה דקות אני מקבל
{ "yemotAPIVersion": 6, "responseStatus": "EXCEPTION", "message": "Invalid yALogs request" }
מה זה?
@שמואל -
@שמואל-ש לא כל שירותי ה API עובדים עם הטוקן החדש
וביניהם גם השירות שאיתו אתה משתמש. -
@y6714453 אה, שכחתי לציין שזה גם לא עבד בשימוש עם מספר:סיסמה
-
@שמואל-ש
כנראה שהפעלת את האכיפה המוקדמת (וגם אם הפעלת וכיבית - נראה לי)
ולא הוספת את ה IP לרשימה לבנה
שים לב שלפעמים ה IP משתנה.עריכה: האמת לא יודע... כי אם כן זה היה אמור לעשות לך שגיאה משהו כמו נדרש אימות דו שלבי (באנגלית כמובן)
בכל מקרה תבדוק אם ה IP ברשימה לבנה... -
-
@שמואל-ש ממש מוזר, זה נראה שזה רק אצלך
בדקתי אצלי בכמה מערכת ואפילו במערכת שהפעלתי אכיפה מוקדמת{ "responseStatus": "OK", "yALogsVersion": "4.4.5", "fileExists": true, "path": "/ivr/ext.ini" }
-
@מוטי-לוין עכשיו זה כבר עובד
מוזר