עדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!
-
@פלוס שיחזור להגדרות ברירת המחדל של המערכת
-
@המומחה כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!:
@פלוס שיחזור להגדרות ברירת המחדל של המערכת
וזה היה שואל את כל עובר ושב במאזינים?????
-
@avrham מה שכתבתי נכון?
-
@פלוס כן (ככה היה אצלי)
-
@המומחה יחזור לשחזור האחרון,
-
@avrham כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!:
@המומחה יחזור לשחזור האחרון, ככל הנראה משבת.
אז כל מה שהיה בקו בשבת יחזור?
וכל מה שאני יכניס מעכשיו עד שהכל יסודר ימחק (גם אם אני ישנה הגדרות מערכת?) -
@avrham כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!:
@המומחה יחזור לשחזור האחרון, ככל הנראה משבת.
זה אומר שכל החומר מהשבת האחרונה ועד עכשיו לא ישוחזרו?
-
@שמעון-מחכים כנראה.
-
@avraham תכלס אני רוצה לדעת אם להודיעה למאזינים לא להתקשר לקו?
-
@avrham כתב בעדכונים בנוגע לקריסת השרתים של ימות מהבוקר, בעז"ה הכל יסתדר וישוחזר, רק סבלנות!!! ולא לגעת סתם במערכות!:
יחזור לשחזור האחרון, ככל הנראה משבת.
אין טעם בהמשך הדיון הזה
הנושא ננעל
אם יש למישהו שאלה רצינית נוספת הוא מוזמן לפתוח שרשור חדש -
ש שמחה - זו הסיסמא נעל נושא זה
-
ש שמחה - זו הסיסמא סימן נושא זה כשאלה
-
ש שמחה - זו הסיסמא סימן נושא זה כנפתר
-
ש שמעון מחכים התייחס לנושא זה
-
ח חכמון התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות