• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    ⚠️ עדכון בנוגע לתקלה במערכת הקבצים, ומתן אפשרות לשליחת קמפיינים ללא עלות במהלך השבוע הקרוב.

    חדש במערכת
    2
    2
    27
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • שמואל
      שמואל נערך לאחרונה על ידי

      לקוחות יקרים,

      במהלך סוף השבוע הקודם (יום חמישי - 20/11/2025) בערך בשעה 8:45 בבוקר התגלתה תקלה משמעותית במערכת הקבצים באתר ymtA שהשפיעה באופן גורף על תפקוד האתר כולו.
      על מנת להתגבר עליה במהירות המרבית ובאופן הבטוח ביותר, נאלצנו לבצע באופן מיידי שחזור מלא מגיבוי נפרד - אמין ומלא, כדי לחסוך את האפשרות של החזרת המערכת לפעילות עם התקלה - וחזרתה.

      התקלה התרחשה במערכת הקבצים באחד השרתים הראשיים שאחראים על עיבוד הקבצים - וכמובן שאינה נגרמה על ידי שום גורם, ולא מדובר ח״ו במתקפת סייבר - אלא על תקלה חריגה שלא אמורה לקרות.

      כתוצאה מכך, חלק משירותי ה-API והמערכות הטלפוניות לא היו זמינים לפרקי זמן מסוימים.

      שימו לב, התקלה התרחשה במערכת הקבצים באתר ymtA, ולכן רשימות תפוצה, פרטי לקוח בלשונית ״הגדרות מערכת״, חשבונות SIP, מפתחות API, הגדרות אימות דו-שלבי - ועוד - לא השתנו בכלל, וכן מערכות באתרים אחרים - לא הושפעו כלל.

      צוותי הפיתוח והתשתית שלנו פעלו מסביב לשעון, כדי לשחזר את כל התכנים והמערכות, תוך שמירה על שלימותם.
      נכון לכתיבת שורות אלה - כל המערכות שוחזרו לפחות לתאריך ה15/11/2025.

      השחזור של הימים בין ה15/11/2025 עד לבוקר יום חמישי 20/11/2025 מתבצע בנפרד - לאחר הפעלת השרת התקול במצב שיהיה אפשר להוציא ממנו תוכן - מה שלא היה ניתן מייד לאחר התקלה.

      שימו לב, שבעקבות התקלה יתכנו חוסרים בקבצים מסויימים מהימים שלפני התקלה - ועל כך רק קבצים תקינים בוודאות יועלו למערכת עצמה - בצורה הדרגתית ואוטומטית, ומבלי לדרוס קבצים חדשים, כך שאם כבר הקלטתם או העלתם את התוכן שהיה במערכת במהלך השבוע חזרה - ו/או שיניתם הגדרות - השחזור של הגיבוי מהשבוע האחרון לא ידרוס תוכן חדש.

      חברת ימות המשיח מתנצלת על חוסר הזמינות ועל עגמת הנפש שנגרם ללקוחות בעקבות התקלה, ותפיק לקחים על מנת למנוע את האפשרות שח״ו דבר כזה ישנה, למרות שמדובר על תקלה חריגה ונדירה מאד - שהשפיעה גם על הגיבוי השוטף בזמן אמת - וחייבה אותנו להשתמש בגיבוי נוסף ונפרד שנועד לאפשר שחזור גם ממצבי קיצון שבהם נפגעת גם מערכת הקבצים יחד עם מערכת הגיבוי השוטף.

      על מנת לסייע לכם לעדכן את המאזינים שלכם בהתפתחות ושחזור המערכת, וכן על הודעות הקשורות לאי זמינות הקו בזמן ההשבתה, אנו מבטלים את חיוב היחידות במערכת שיגור ההודעות של חברת מרכזיה המוטמעת בקו שלכם למהלך השבוע הקרוב - החל ממחר (יום שני, ה 25/11/2025) בבוקר, ואנו נישא בעלויות הקמפיינים מול חברת מרכזיה, כך שתוכלו להוציא במהלך השבוע הקרוב קמפיינים טלפוניים ללא חיוב יחידות.

      שימו לב! ביטול חיוב היחידות הינו בכפוף לשימוש סביר והוגן, וחל אך ורק בעת הפעלת קמפיין רגיל ולא בשימוש בכלל השירותים הדורשים יחידות. באם לקוחות ינצלו זאת לרעה - נבטל את האפשרות ללא הודעה מוקדמת.


      לקוחות החווים קשיים מהותיים בגישה למערכת שלכם,

      בלי קשר לתכנים של השבוע האחרון - יש לפנות לשירות הלקוחות תוך כדי ציון מספר המערכת והסיסמה - והקושי המדובר.
      בנוגע לתכנים של השבוע האחרון - מתבקשים הלקוחות שלא לפנות בנושא באם הדבר לא דחוף מאד. התכנים יעלו לכל המערכות בצורה אוטומטית. באם יש לכם בקשה חריגה ודחופה בנושא, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בנושא - תוך מתן נימוק לבקשה החריגה.


      זמינים במייל cs@yemot.co.il
      או בטלפון 077-222-2770 בשעות הפעילות
      בברכה,
      חברת ימות המשיח

      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
      • ק
        קו המוסיקה @שמואל נערך לאחרונה על ידי קו המוסיקה

        @שמואל אין מילים,
        ותודה שתגובה כזו הגיעה
        גם אם אחרי קצת זמן😊
        וכן תודה על הפיצוי כיביכול באמת לא הייתם צריכים!!!
        תודה!!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון