הסרת פרסומות דרך המערכת
-
האם יש עדכון לגבי אפשרות להסרת פרסומות בצורה עצמאית דרך המערכת?
כיום לפי הידוע לי זה מתבצע רק דרך נציג ובהעברת אשראי בטלפון, וזה פחות נוח.נראה שיהיה נכון לאפשר הסרה עצמאית ומסודרת, בלי תלות בנציג.
אשמח לשמוע אם יש תכנון כזה, או שהחברה לא בדיוק מעוניינת שיסירו את הפרסומות?
-
@צביקה וגם שנוכל לראות באתר אם מערכת זו היא עם פרסומות או לא
-
@יעקב-ב כתב בהסרת פרסומות דרך המערכת:
@צביקה וגם שנוכל לראות באתר אם מערכת זו היא עם פרסומות או לא
לא חושב שיש צורך בזה - מי שמשלם על הסרת פרסומות יודע את זה טוב מאוד
-
@CUBASE ממש לא
לכל מנהל מוסד וכדו' יש כמה וכמה מערכות יש יותר חיוניות ששם משלמים על הסרת פרסומות ויש מערכות פחות שימושיות ששם לא שולם
ואז פתאום יש צורך דחוף להוציא למשל קמפיין ממערכת מסויימת וצריך לדעת דחוף אם יש בזה פרסומת או לא
ולא זוכרים מה היה, אם על זה הוסר הפרסומת
למשל אצלינו משלמים על כמה ועל כמה לא
ואיננו יודעים איזה -
@יעקב-ב אז בודקים במייל את החשבוניות, לא כזה קשה..
-
@CUBASE בחשבונית לא תמיד כתוב מס' מערכת
לנו יש שתי חשבוניות, משום מה זה מחולק לשתיים, ובאחד כתוב מס' מערכת ובשני לא -
@CUBASE לא קשה לימות המשיח להוסיף את זה באתר...
-
@זרח כתב בהסרת פרסומות דרך המערכת:
@CUBASE לא קשה לימות המשיח להוסיף את זה באתר...
אז למי זה קשור?טעות
-
@גלאט-מערכות לא הבנתי את השאלה.
אני הגבתי ל@CUBASE שכתב שלא קשה לבדוק חשבוניות.
אז כתבתי שלא קשה לימות שזה יהיה רשום באתר ניהול המערכת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות