קו חדש
-
נראה לי שבשירות לקוחות של ימות המשיח תוכל לקבל את המספר
-
@מושקה אני אנסה.
תודה רבה!

-
@לוכד-נחשים כמה שזכור לי בעבר גם נתקלתי בכזה סוג דבר ושם נושעתי
מקווה שאני לא טועה -
-
גם אני לחצתי 3, כי 1 ו-2 לא התאימו לי, אז רציתי משהו שלישי...
זה נראה שיטת מצליח, כנראה שיש אנשים שממשיכים עם 2, או על על פנים עם 1 ומשלמים 9.9 ש"ח בחודש. -
הבעיה היא שכבר ניתקתי לפני שקיבלתי את המספר.

-
-
@לוכד-נחשים
סליחה על הקפצה
אבל היום
אומר אם רוצה
מסלול בלי פרסומת או עם פרסומת
ולא אומר בלי הקש 0
אומר למסלול. מקס 1
למסלול ביזניס 2
ולא אומר למסלול ההחינמי 0
צריך רק לשמוע שלא אמר את ה0
ואז מבין לבד -
@לימוד-בתורת-מרן דווקא לחצתי 3, לא 0. למרות שהוא לא נותן את האפשרות הזאת והצלחתי ב"ה.
-
@לוכד-נחשים
כן גם האפשרות לא תקינה אומר
מזל טוב ...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות