• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    149 פוסטים 5 כותבים 1.3k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I מנותק
      isi @לימוד בתורת מרן
      נערך לאחרונה על ידי

      @לימוד-בתורת-מרן לא הבנתי

      1. על מה אתה לוחץ
      2. ומה זה קשור להגדרות בשלוחה?
      ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ל מנותק
        לימוד בתורת מרן @isi
        נערך לאחרונה על ידי

        @isi
        מה זה לוחץ להראות לך צילום של התוכנה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ל מנותק
          לימוד בתורת מרן @isi
          נערך לאחרונה על ידי

          @isi
          מראה כך אבל בפועל יש שקט
          1c9c6773-e17d-470c-9863-001e2198310f-image.png
          וצילום של ההגדרות
          f211ffcb-32fc-44ff-a23d-53a277eac919-image.png
          וצילום של מרכזיה עיסקית
          1f1cfcdf-b03d-49e5-b9b0-a070fee63daa-image.png
          וצילום של השלוחה
          512eea82-ce95-42b8-b9c6-8148c0d7b934-image.png

          I י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ מנותק
            פלוס @לימוד בתורת מרן
            נערך לאחרונה על ידי

            @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

            @isi
            כי שלוחץ אפשר שיחות ..
            כותב סיסמא שגויה

            אותה בעיה כמו שלי, כמו שאז נדברתי איתך.

            ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ל מנותק
              לימוד בתורת מרן @פלוס
              נערך לאחרונה על ידי

              @פלוס
              בא נשלח מייל לימות

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ל מנותק
                לימוד בתורת מרן @פלוס
                נערך לאחרונה על ידי

                @פלוס
                אני גם הבנתי למה כי הסיסמא זה אותיות קטנות וגדולות באנגלית
                ושאתה עושה אפשר שיחות מהדפדפן
                זה משתנה ל הסיסמה לא מוצגת בשימוש עם שיחות בדפדפן
                ולכן זה לא מזהה את הסיסמא

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I מנותק
                  isi @לימוד בתורת מרן
                  נערך לאחרונה על ידי isi

                  @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                  @isi
                  מראה כך אבל בפועל יש שקט
                  1c9c6773-e17d-470c-9863-001e2198310f-image.png
                  וצילום של ההגדרות
                  f211ffcb-32fc-44ff-a23d-53a277eac919-image.png
                  וצילום של מרכזיה עיסקית
                  1f1cfcdf-b03d-49e5-b9b0-a070fee63daa-image.png
                  וצילום של השלוחה
                  512eea82-ce95-42b8-b9c6-8148c0d7b934-image.png

                  1. תמחק את השורה של מוזיקה בהמתנה. אין שם שום מוזיקה והשורה הזו היא שגיאה. נסה ותאמר אחר כך.
                  2. בהגדרות התוכנה יש דברים שאצלך מוגדרים אחרת מהצילום מסך אצלי. נסה לעשות כמו אצלי. למשל 'מוביל', אצלך זה TCP ואצלי UDP
                  3. במחשב אצלך דברים אחרים אתה שומע תקין?
                  4. תוסיף בהגדרות בשלוחה הגדרה מה יקרה אחרי הסיפ.
                  ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ל מנותק
                    לימוד בתורת מרן @isi
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @isi
                    עשיתי ולא עוזר ..
                    לכן שינתי לפי הבינה מאוחר מידי אני אנסה שוב
                    יותר מאוחר
                    ולגבי השלוחה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ל מנותק
                      לימוד בתורת מרן @פלוס
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @isi
                      כתוב לי מקוון
                      ובשיחה מחובר ואחרי 3 שניות זה מתנתק

                      מצורף צילום הגדרות
                      7b20ac08-d2f8-4101-8d8d-1cfe5f40eb3f-image.png

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • I מנותק
                        isi @לימוד בתורת מרן
                        נערך לאחרונה על ידי isi

                        @לימוד-בתורת-מרן כאן נראה כעת מוגדר תקין. מה מוגדר בשלוחה?
                        מה שצירפת למעלה לא טוב. סידרת את זה?

                        ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ל מנותק
                          לימוד בתורת מרן @isi
                          נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                          @isi
                          עזוב בשלוחה קודם להוציא שלוחות מהתוכנה
                          ובשלוחה

                          ;שיחות סיפ
                          type=sip
                           
                          ;מחייג למס יוזר של המערכת
                          account_dial_number=200
                          
                           
                          ;הקלטת שיחות
                          sip_record=yes
                          ;שישלח למייל
                          sip_send_mail=yes
                          

                          ואומר לי בשלוחה כמו @פלוס
                          משתמש האי אקס אינו קיים ....
                          ושמוציא שעחה מהתוכנה כותב מחובר 3 שנעות ומתנתק

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I מנותק
                            isi @לימוד בתורת מרן
                            נערך לאחרונה על ידי isi

                            @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                            @isi
                            עזוב בשלוחה קודם להוציא שלוחות מהתוכנה
                            ובשלוחה

                            ;שיחות סיפ
                            type=sip
                             
                            ;מחייג למס יוזר של המערכת
                            account_dial_number=200
                            
                             
                            ;הקלטת שיחות
                            sip_record=yes
                            ;שישלח למייל
                            sip_send_mail=yes
                            

                            ואומר לי בשלוחה כמו @פלוס
                            משתמש האי אקס אינו קיים ....
                            ושמוציא שעחה מהתוכנה כותב מחובר 3 שנעות ומתנתק

                            תראה למעלה באשכול איך כתבתי להגדיר שלוחה. נראה שמשהו לא תקין בהגדרות השלוחה אצלך.
                            אמנם לכאורה בשביל להוציא שיחות בצורה תקינה מהתוכנה לא צריך שלוחה, כי השלוחה משמשת רק להפנות שיחות אל התוכנה.
                            זה דבר תימה מדוע זה קורה אצלך.
                            ניסת לפנות לימות המשיח?
                            אגב, אני מקווה שבדפדפן לא מאופשר אצלך להוציא שיחות, כי אם כן זה מה שתוקע את התוכנה.

                            ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ל מנותק
                              לימוד בתורת מרן @isi
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @isi
                              לא מוגדר אפשר שיחות
                              אבל עזוב תשלוחה קודם מהתוכנה
                              וניסתי עם מוזיקה בלי אותו תקליט...

                              ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ל מנותק
                                לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                                נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                                @isi
                                זה מה שאני שומע אולי גם @פלוס שומע אותו דבר

                                  000-1-_-cut_6sec.mp3

                                ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ל מנותק
                                  לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @isi
                                  מה אומר?

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • I מנותק
                                    isi @לימוד בתורת מרן
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @לימוד-בתורת-מרן ניסת לשאול את ימות המשיח?

                                    ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ל מנותק
                                      לימוד בתורת מרן @isi
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @isi
                                      לא

                                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • I מנותק
                                        isi @לימוד בתורת מרן
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @לימוד-בתורת-מרן נו, מדוע לא?
                                        לפני שממשיכים לאתר מה הבעיה, בא נוודא שזה לא משהו אצלם.

                                        ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ל מנותק
                                          לימוד בתורת מרן @isi
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @isi
                                          תן ניסח לכתוב להם בבקשה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ל מנותק
                                            לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                                            נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                                            @isi
                                            @פלוס
                                            @זרח
                                            שלחתי מייל לימות וכך ענו לי

                                            שלום וברכה לקוח יקר,

                                            בכדי לספק לך שירות, אנא ציין מספר מערכת וסיסמה,

                                            ובעת הצורך גם מספר טלפון ליצירת קשר, המשך יום נעים 🙂

                                            בברכה,
                                            מירי

                                            פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון