כשאני באמצע שיחה במערכת אחת אם אני מחייג למערכת אחרת אז מנתקת לי השיחה הראשונה
-
מישהו יודע למה ועל מה
למה אני לא מצליח להוסיף שיחה באמצע שיחה ואם אני מוסיף זה מנתק את השיחה הקודמת
לא יודע אם זה קשור לקיו שמונה או לחברת סים פרטנר או למערכות שאני מתקשר אליהם (זה קורה רק כשאני מתקשר למערכת ואז אני מנסה לחייג למערכת אחרת) -
@יוסלה-טראמפ תבדוק אם זה קורה גם בדור 3
-
@יוסלה-טראמפ
זה קרה לפני יומים בערך גם לי -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@מתעניין
סורי תוקן -
@יוסלה-טראמפ אני גם אם אותה בעיה Q8 גרסה חדשה עם סים פרטנר מחר ראני מנייד להוט בוא נראה אם יסתדר...
-
@י.ע מה יצא עם זה ?? אני גם תקועה עם אותה בעיה בהוט זה כן מסתדר ?
-
@רחלוש.-0 הסתדר בהוט
-
@י.ע וואי ממש תודה רבה. מעניין מה הסיפור גם אני בפרטנר תקוע בשבועיים האחרונים עם אותה בעיה. יש מה לנסות לדבר עם פרטנר ?
-
@יהודה-ו. אני בפרטנר וגם אצלי זה ככה אבל עם שמיתקשר אחד שחסמתי אותו עם לא זה רגיל
-
@נועם-אלימלך כתב בכשאני באמצע שיחה במערכת אחת אם אני מחייג למערכת אחרת אז מנתקת לי השיחה הראשונה:
@יהודה-ו. אני בפרטנר וגם אצלי זה ככה אבל עם שמיתקשר אחד שחסמתי אותו עם לא זה רגיל
אני גם עם אותו בעיה!
זה התחיל ביום רביעי האחרון..קו סלוללר בפרטנר
ומכשיר Q8 (קיו
ואני מוציא שיחה חדשה, הראשונה מתנתקת לי, והשניה פעילה אבל אני לא רואה אותה בכלל. לא מצליח ללחוץ על כלום, וגם לא לנתק את השיחה! רק כיבוי הפלאפון משחרר את השיחה.
כבר שוחחתי על זה עם פרטנר כמה פעמים! והם אמרו לי שהבעיה לא אצלם. והם בדקו את זה יחד איתי.
אמרו אולי הבעיה במפעילי קו התוכן!כי אם זה מספר סללורי עם מספר סלולרי ולא קו תוכן, השיחה לא מתנתקת כשנכנסת שיחה אחרת. וכן אפשר לעשות ועידה!
אז האם אכן הבעיה היא דווקא במכשיר קיו 8 ודווקא בפרטנר ודווקא בקוי תוכן?
אגב אצלי בקיו 8 זה לא הגירסא החדשה ביותר.הדבר הזה מאוד מציק לי.
ואגב זה לא רק בקוי תוכן בימות המשיח. זה גם אם אני מקשיב לדוגמא לאיצ'ה. (לפעמים)זה גם מתנתק.
אז אם יש כאן מישהו בפרטנר ויש לו מכשיר לא קיו8 אם יכול עדכן אותנו האם אצלו השיחה גם מתנתקת או האם מצליח לעשות ועידה?
-
@יוסלה-טראמפ
זה קשור לחברה שאתה נמצא בה -
@נועם-אלימלך
לכל פרטנר זה כך -
@לימוד-בתורת-מרן כתב בכשאני באמצע שיחה במערכת אחת אם אני מחייג למערכת אחרת אז מנתקת לי השיחה הראשונה:
@נועם-אלימלך
לכל פרטנר זה כך
אז זה בעיה בכל חברת פרטנר
לי זה עובד -
מקפיץ
אולי מישו בהנהלה יודע משו?
-
הקפצה.
כנראה הבעיה ב@ימות-המשיח עם פרטנר.
@ימות-המשיח -
אני בפרטנר עם טלפון נוקיה 225, בהתחלה זה היה לי עם כל קו לא דווקא בימות המשיח אחר כך זה הסתדר ורק הקווים של ימות המשיח יש בעיות בקטע הזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות