משהו עובר על מערכות ימות המשיח?
-
9:30, פתח את המחשב, ברשימות הצינתוקים פתאום לא מופיעים כל אלו שנרשמו בימים האחרונים, וכן בדו"ח פעולות שם פתאום נעלמו כל הפעולות מהימים האחרונים
-
ז זעליג העביר נושא זה מ-שאלות ועזרה הדדית
-
אנא, בדקו האם גם אצלכם כך
-
@זעליג
אצלי בה לא נעלמו מהרשימה מאזינים, אבל הדוח מסתיים לפני 8 ימים. דו הפעולות -
@זעליג
אכן גם אני הרגשתי שמשהו מוזר עובר על המערכות
אני הבוקר ניסיתי להתקשר לאחת מהמערכות וזה התנתק,
ולאחמ"כ התקשרתי שוב וזה השמיע הודעה "השלוחה אליה ביקשתם לעבור אינה ניתנת להפעלה..."
ורק אחרי כמה דקות שהתקשרתי זה עבד ונכנס לקו
תעלומה... -
@זעליג אני הסרתי אתמול את הטלפון מהצינתוקים של המערכת, והיום בבוקר אני רואה שאני מקבל צינתוקים
זה נראה שמשהו נמחק בצינתוקים מהימים האחרונים -
-
@זעליג זה הכול?
היום בשעה 6:40 בערך הייתי על הקו שלי בטלפון, פתאום הוא אומר "ניכר כי ההגדרות שונו, לא ניתן להפעיל את המערכת וכו' לחזרה לברירת מחדל הקישו 1", בטעות לחצתי 1, וכל המערכת התאפסה.
נכנסתי לאתר היה שם שלוחות 1-8 השמעת קבצים וכו' כברירת מחדל.
שיניתי את השלוחה הראשית לניתוק ושמתי הודעה שיש שגיאה.
אחרי בערך 20 דקות אני מתקשר והכול חזר לקדמותו, ממש פלאי פלאים.... -
-
@יוסף-חיים-5
אני גם שמעתי את ההודעה הזאת בערך בשעה 7:10 -
@זעליג
אצלי בה לא נעלמו מהרשימה מאזינים, אבל הדוח מסתיים לפני 8 ימים. דו הפעולותלדעתי פעולות שנעשו ברשימות הצינתוקים נמחקו, כנראה שלא היה רישומים חדשים לרשימה
בכל אופן בשבילי זה נזק עצום.ימות המשיח כבר פישלו לפני תקופה, אז הם אפילו לא התנצלו או שמו הבהרה. (לא משווה לאז שזה היה ממש קטסטרופה, ועדיין.
ספוילר: "ימות המשיח לא חייבים לכם כלום, הם נותנים בחינם"
אני מקדים את ההוא שהולך לכתוב את זה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות