חדש !!! שליחת צינתוק למזין עם זיהוי המגדיר מיד בכניסה לשלוחה
-
@קנקן-חדש-מלא-ישן אמר בחדש !!! שליחת צינתוק למזין עם זיהוי המגדיר מיד בכניסה לשלוחה:
@קו-מהיר
כן, ומה זה קשור למה שכתבת על מערכת עם יחידות????יש הרבה דברים שקשורים ליחידות במערכת, כמו למשל הוירטואל פלוס אפשר לחייג למספר נייח שלא בימות רק אם יש יחידות
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@קנקן-חדש-מלא-ישן
תבדוק לי אם זה עובד עם יחידות כי לי אין -
@קו-מהיר
נתתי לי הרצאה שעה למה זה לא עובד בלי קשר ליחידות ועכשיו אתה רוצה גם שאני יבדוק עוד משהו אולי אתה גם רוצה שאני יברר לך מספר ב 144 -
@קנקן-חדש-מלא-ישן
מי נתן? -
אתה
@קנקן-חדש-מלא-ישן
מה זה קשור פשוט אני מנסה להעביד את המודול כמה חודשים דרך אגב השרת של בעל המודול אופס והוא שיחזר אותו הבעייה זה שנוצר לו כעת קובץ בשםhpooooost.שמפריע לכל הקבצים שבתקייה הראשית לעבוד והבנאדם לא מחק אותו!! -
@קנקן-חדש-מלא-ישן
אני מקווה ש @111
יסדר את המודול בקרוב -
-
שלום
המודל עובד רק עם יחידות - היחידות עולה לפי ההגדרה של ה templateId
מי שצריך שירות אישי או רוצה להוסיף או לתקן בהמדלים שלנו או לכל נושא אחר
אפשר לפנות אלינו במייל ונעשה זאת בתשלום או למערכת שיש מעבר 200 אלף דקות חודשי נעשה זה חינםהמייל שלנו 01teltech@gmail.com
בהצלחה
-
@111
זה גם מבזבז יחידות? -
@111 אמר בחדש !!! שליחת צינתוק למזין עם זיהוי המגדיר מיד בכניסה לשלוחה:
שלום
המודל עובד רק עם יחידות - היחידות עולה לפי ההגדרה של ה templateIdאתה יודע לקרוא???
-
@קנקן-חדש-מלא-ישן
הוא כתב את זה אח"כ -
@111 לי יש יחידות בקו וזה לא עובד לי, אולי משהו שם לא בסדר או שחסר בהסבר איך עושים את זה.
אשמח אם תענה כמה שיותר מהר. -
@שמואל-מאיר אמר בחדש !!! שליחת צינתוק למזין עם זיהוי המגדיר מיד בכניסה לשלוחה:
@111 לי יש יחידות בקו וזה לא עובד לי, אולי משהו שם לא בסדר או שחסר בהסבר איך עושים את זה.
אשמח אם תענה כמה שיותר מהר.בכדי שהמודול יעבוד עליך לפנות במייל לחברת טלטק...
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
L Liy נעל נושא זה ב-
-
ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות