ביטול הודעת "אנא הקליטו הודעתכם לאחר....."
-
איך אני מבטל את הודעת "אנא הקליטו הודעתכם..." המושמעת לפני הקלטת שיעור??
-
תחליף את הקלטת המערכת M1012 בתיקיית הודעות ברירת מחדל
-
האם יש אפשרות לבטל את "אנא הקליטו..." רק לגבי הקלטה בשלוחה אחת בעוד שבהקלטה לשלוחות אחרות זה כן יושמע??
-
@צצ אם אתה מעלה רק לאותה שלוחה קובץ שאתה רוצה שיישמעו וקרוא לו M1012 רק באותה שלוחה יישמעו אותו,
אם אתה רוצה שבכל המערכת כל פעם שאמורים לשמוע את קובץ M1012 יישמעו הודעה שלך אתה צריך להכניס אותה לתוך התיקייה MESSAGES. -
פוסט זה נמחק! -
@dudu אמר בביטול הודעת "אנא הקליטו הודעתכם לאחר.....":
@צצ אם אתה מעלה רק לאותה שלוחה קובץ שאתה רוצה שיישמעו וקרוא לו M1012 רק באותה שלוחה יישמעו אותו,
אם אתה רוצה שבכל המערכת כל פעם שאמורים לשמוע את קובץ M1012 יישמעו הודעה שלך אתה צריך להכניס אותה לתוך התיקייה MESSAGES.אבל אני לא רוצה שישמעו את זה בשלוחה מסויימת אלא בעת הקלטה לשלוחה מסוימת דרך שלוחת הניהול.
-
@צצ אז תכניס לשלוחת הניהול,
למה אתה שואל את אותם שאלות ב-2 נושאים? לבלבל ת'אויב?
-
@צצ אתה מתכוין לניהול כללי שם אין אפשרות לשנות הודעות מערכת ביכלל
אתה יכול רק לשנות בשלוחה של הקלטות record
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות