הקלטת שיעור בשתי שלוחות בו זמנית
-
מה אני מגדירה כדי ששלוחת הקלטת הודעות תקליט לשתי שלוחות נפרדות?
כלומר שההקלטה תיקלט בשתי שלוחות נפרדות? -
@מנדי-ג-ייקובס תראה כאן (פתח קישור בכרטיסיה חדשה)
-
@מוטלה אם אני אגדיר ככה זה יעבוד לי שהוא מקליט לי בשלוחה הזו וכן בשלוחה 5/8?
folder_move=this_folder copy_record_link=yes copy_record_link=5/8 -
@אבגדה אתה צריך להגדיר כך:
folder_move=6/8 copy_record_link=5/8בהגדרות כאן מקליט לשלוחה 6/8 ויוצר לינק גם בשלוחה 5/8
-
@מוטלה אמר בהקלטת שיעור בשתי שלוחות בו זמנית:
@אבגדה אתה צריך להגדיר כך:
folder_move=6/8 copy_record_link=5/8בהגדרות כאן מקליט לשלוחה 6/8 ויוצר לינק גם בשלוחה 5/8
ישנה אפשרות להקלטה ל-3 שלוחות בו זמנית?
-
-
@מוטלה אמר בהקלטת שיעור בשתי שלוחות בו זמנית:
אם אני כותבת פעמיים את זה, זה לא יעבוד?
copy_record_link=5/8ואם אני כותבת בשלוחה השניה את זה, לא יעבוד??
-
@אבגדה לא..
-
@אבגדה
אפשר ליצור שלוחת השמעה שתשאוב את הקבצים משלוחה אחרת ללא הגבלה -
@מנדי-ג-ייקובס באם תרצה יש מודלים להקלטה למספר שלוחות
-
@שולי
מנסיון הקלטה ע"י copy_record_link אכן מעתיקה את הקובץ לשלוחה נוספת, אבל ברגע שמוחקים את הקובץ מהשלוחה המקורית היא נמחקת גם מהלינק,תוכל לפרט את המודלים של הקלטת שיעור לשתי שלוחות בו זמנית?
-
@מנדי-ג-ייקובס א׳ יש את המודול ש @אהרן-שובקס בנה - https://f2.freeivr.co.il/post/29785
ב׳ אם שמים בנוסף לcopy link את ההגדרהhard_link=yesזה לא יימחק גם לאחר מחיקת המקור
הגדרה נמצאת כאן (לפתוח בכרטיסייה חדשה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות